[S6 C5 ANK] Wyciek płynu chłodniczego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
wczoraj robiłem jakieś 3 godziny użyłem kilka torxów, imbusów , kilku kluczy i zdjąłem pysk z mojej lali wyjąłem alternator i odkrecilem łapę silnika koziołek pod silnik dziś demontuję tą łapę i wymieniam rurkę i oringi generalnie gdybym wcześniej kupił części w jeden dzień jest się w stanie to ogarnać.
części w aso 63zł
robota gdyby ktoś do mnie na to przyjechał to minimum 300zł :P
części w aso 63zł
robota gdyby ktoś do mnie na to przyjechał to minimum 300zł :P
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Kolego a powiedz, co robisz z całym tym pasem przednim po odkręceniu Bo tam są chłodnice i wody i klimy i oleju w moim przypadku oraz od wspomagania. Te wszystkie węże i przewody od chłodnic, zwłaszcza od klimy zostają na swoim miejscu od klimy są przecież sztywne rurki, wiec jak to jestDCC pisze:wczoraj robiłem jakieś 3 godziny użyłem kilka torxów, imbusów , kilku kluczy i zdjąłem pysk z mojej lali wyjąłem alternator i odkrecilem łapę silnika koziołek pod silnik dziś demontuję tą łapę i wymieniam rurkę i oringi generalnie gdybym wcześniej kupił części w jeden dzień jest się w stanie to ogarnać.
części w aso 63zł
robota gdyby ktoś do mnie na to przyjechał to minimum 300zł :P
I jeszcze jedna ważna rzecz.....powiedz pod które punkty podparłeś silnik, aby było to bezpieczne dla miski olejowej i innych delikatnych elementów
Bo chyba też sam się za to wezmę. Mechanicy kręcą nosem, jak o tym słyszą i widać ze nie chce im sie w to bawić, a czas goni bo wyciek coraz wiekszy
[ Dodano: 2015-04-22, 11:46 ]
Rozrząd to zawsze można zrobić nawet i pożniej, bo tu już sie tylko przód demontuje. A to już nie wymaga zabawy z podnoszeniem i unoszeniem silnika i odkręcaniem poduszki i wspornika alternatora. No i nie trzeba spuszczać płynów typu G12 czy olej. Chyba Także do rozrządu zawsze mozna wrócić. Ja sie zastanawiam czy nie zrobić za jednym zamachem wycieku i wymienić maglownice bo wali jak wsciekła i tez podobno zeby ją odkręcić to trzeba opuszczac albo podnosić silnik (podobno), juz nie pamietam.yogibear1 pisze:tak to wychodzi.
a przy okazji jeszce mozna zawsze rozrzad ogarniac bo sciagac dwa razy...........
a to wiadomo po zakupie autka
[ Dodano: 2015-04-22, 11:51 ]
Chociaż po głębszym zastanowieniu to płyn G12 chyba trzeba spuscic z ukladu jak sie demontuje przód. Mam racje
no tak chłodnica klimy idzie pod auto.
no a chłodnica wody schodzi z pasem trzeba zlać płyn odkręcić węze wspomagania
ja odkrecałem visco i łapę przednią, alternator. silnik podparty na lewarku i podłożone drewienko. delikatnie do góry i poduszka wychodzi, oprócz tego filtr oleju odkrecałem by było łatwiej. generalnie by robić to pod chmurką trzeba mieć wcześniej kupione części i cały dzień na to... jeśli się jest w miare kumatym.
narzędzia to śrubokręt płaski , imbus 8 torx 45 i jakies tam mniejsze nie pamiętam klucze płaskie i nasadki 13,16, 10 ja miałem auto podniesione na koziołkach.
waż od klimy odkręcamy tylko przy misce by był luzny
no a chłodnica wody schodzi z pasem trzeba zlać płyn odkręcić węze wspomagania
ja odkrecałem visco i łapę przednią, alternator. silnik podparty na lewarku i podłożone drewienko. delikatnie do góry i poduszka wychodzi, oprócz tego filtr oleju odkrecałem by było łatwiej. generalnie by robić to pod chmurką trzeba mieć wcześniej kupione części i cały dzień na to... jeśli się jest w miare kumatym.
narzędzia to śrubokręt płaski , imbus 8 torx 45 i jakies tam mniejsze nie pamiętam klucze płaskie i nasadki 13,16, 10 ja miałem auto podniesione na koziołkach.
waż od klimy odkręcamy tylko przy misce by był luzny
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Dzieki. Zabieram sie za to w weekend majowy. U mnie roboty jest na conajmniej 2 dni bo jeszcze bede chcial maglownice wymienic.DCC pisze:no tak chłodnica klimy idzie pod auto.
no a chłodnica wody schodzi z pasem trzeba zlać płyn odkręcić węze wspomagania
ja odkrecałem visco i łapę przednią, alternator. silnik podparty na lewarku i podłożone drewienko. delikatnie do góry i poduszka wychodzi, oprócz tego filtr oleju odkrecałem by było łatwiej. generalnie by robić to pod chmurką trzeba mieć wcześniej kupione części i cały dzień na to... jeśli się jest w miare kumatym.
narzędzia to śrubokręt płaski , imbus 8 torx 45 i jakies tam mniejsze nie pamiętam klucze płaskie i nasadki 13,16, 10 ja miałem auto podniesione na koziołkach.
waż od klimy odkręcamy tylko przy misce by był luzny
Powiedz mi jeszcze czy to drewienko i lewarek to podkladasz pod miske olejowa??? Czy w ktorym miejscu??
[ Dodano: 2015-04-22, 18:38 ]
A i jeszcze jedno.......pas przedni odciagasz na bok i tak sobie stoi oparty o bok auta??? Bo oprocz przewodow plynu chlodniczego i wspomagania to jeszcze sa weze olejowe skrzyni automatycznej. Te weze tez rozpinasz??
tak drewienko z lewarkiem pod miskę.
tak rozpinałem wszystko ja przy okazji dłubię jeszcze trochę w aucie i robię na spokojnie dziś zdjąłem miskę by ją uszczelnić i wymienić czujnik.
tak rozpinałem wszystko ja przy okazji dłubię jeszcze trochę w aucie i robię na spokojnie dziś zdjąłem miskę by ją uszczelnić i wymienić czujnik.
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
a jak przykładowo wymieniasz rozrzad to co pompa wody zostaje?
to chyba chory pomysł .
Jak rozrzad to i pompa aut.....
nie do Ciebie DCC
to chyba chory pomysł .
Jak rozrzad to i pompa aut.....
nie do Ciebie DCC
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2015, 14:12 przez yogibear1, łącznie zmieniany 1 raz.
nie rozumiem... do kogo ten post??
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
nie wiem czy da się samą uszczelkę do czujnika kupić... czujnik kładę zamiennik bo mam za frytki jak będzie coś nie tak to kupię ori
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Problem rozwiazny. Faktycznie powodem byla plastikowa rureczka, peknieta na wskros w dwoch miejscach. Roboty caly dzien od rana do wieczora. Jak ktos nie lubi sie grzebac przy aucie to od razu niech szuka mechanika. Naprawde nielatwa robota. Caly przod do rozebrania, wszystkie plyny z auta spuszczone. Ale satysfakcja z naprawy bezcenna
[ Dodano: 2015-05-31, 21:46 ]
Do czujnika poziomu oleju da sie dokupic sama uszczelke, ale nalezy pytac o nia w katalogu VolksWagena. W katalogu Audi figuruje jako komplet z czujnikiem, pomimo ze to ten sam czujnik i ta sama uszczelka co VW. Ja akurat wszystkie czesci zamawialem do mojego Audi w salonie VW i tam sprzedawca od razu wiedzial o jaka uszczelke chodzilo.
[ Dodano: 2015-05-31, 21:46 ]
Do czujnika poziomu oleju da sie dokupic sama uszczelke, ale nalezy pytac o nia w katalogu VolksWagena. W katalogu Audi figuruje jako komplet z czujnikiem, pomimo ze to ten sam czujnik i ta sama uszczelka co VW. Ja akurat wszystkie czesci zamawialem do mojego Audi w salonie VW i tam sprzedawca od razu wiedzial o jaka uszczelke chodzilo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Siemanko. Czy ktoś miał już problem z wyciekiem płynu chłodniczego z tyłu silnika od strony ściany grodziowej? Mniej więcej pod przepustnicą w zagłębieniu/zakamarku blok silnika jest cały mokry od płynu. Płyn ten ścieka wzdłuż łączenia skrzyni z silnikiem i na samym dole tuż przy otworach rewizyjnych koła zamachowego, tworzą się krople, które następnie podczas jazdy zarzuca na miskę olejową skrzyni i dalej nawet na wydech. Wszystko uwalone w glikolu. Węże gumowe wszystkie suche, raczej wygląda to na wyciek z jakiegoś uszczelnienia na bloku silnika. Może ktoś kojarzy taki problem? Będę wdzięczny za każdą sugestię. Chciałbym wiedzieć z czym się przyjdzie zmagać, zanim zacznę tam wszystko rozbierać.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga