Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S6 C5 ANK] Wyciek płynu chłodniczego

Silniki benzynowe
yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 21 kwie 2015, 22:01

a jam zenita a6 c5 2.8 i wiesz co o 10nm więcej ma momentu na gazie ehe
zestrojony jest jak nalezy nigdy nie miałem problemu <brawo>

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 21 kwie 2015, 22:35

yogibear1 pisze:o 10nm więcej ma momentu na gazie
Haha, faktycznie magicy z nich <lol>

DCC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 sty 2015, 22:11
Lokalizacja: Czerwonak

Post autor: DCC » 22 kwie 2015, 09:35

wczoraj robiłem jakieś 3 godziny użyłem kilka torxów, imbusów , kilku kluczy i zdjąłem pysk z mojej lali wyjąłem alternator i odkrecilem łapę silnika koziołek pod silnik dziś demontuję tą łapę i wymieniam rurkę i oringi generalnie gdybym wcześniej kupił części w jeden dzień jest się w stanie to ogarnać.
części w aso 63zł
robota gdyby ktoś do mnie na to przyjechał to minimum 300zł :P :>
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770

było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 22 kwie 2015, 09:37

tak to wychodzi.
a przy okazji jeszce mozna zawsze rozrzad ogarniac bo sciagac dwa razy...........
a to wiadomo po zakupie autka <okok>

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 22 kwie 2015, 11:51

DCC pisze:wczoraj robiłem jakieś 3 godziny użyłem kilka torxów, imbusów , kilku kluczy i zdjąłem pysk z mojej lali wyjąłem alternator i odkrecilem łapę silnika koziołek pod silnik dziś demontuję tą łapę i wymieniam rurkę i oringi generalnie gdybym wcześniej kupił części w jeden dzień jest się w stanie to ogarnać.
części w aso 63zł
robota gdyby ktoś do mnie na to przyjechał to minimum 300zł :P :>
Kolego a powiedz, co robisz z całym tym pasem przednim po odkręceniu ?? Bo tam są chłodnice i wody i klimy i oleju w moim przypadku oraz od wspomagania. Te wszystkie węże i przewody od chłodnic, zwłaszcza od klimy zostają na swoim miejscu ?? od klimy są przecież sztywne rurki, wiec jak to jest ??
I jeszcze jedna ważna rzecz.....powiedz pod które punkty podparłeś silnik, aby było to bezpieczne dla miski olejowej i innych delikatnych elementów ??
Bo chyba też sam się za to wezmę. Mechanicy kręcą nosem, jak o tym słyszą i widać ze nie chce im sie w to bawić, a czas goni bo wyciek coraz wiekszy <uoee>

[ Dodano: 2015-04-22, 11:46 ]
yogibear1 pisze:tak to wychodzi.
a przy okazji jeszce mozna zawsze rozrzad ogarniac bo sciagac dwa razy...........
a to wiadomo po zakupie autka <okok>
Rozrząd to zawsze można zrobić nawet i pożniej, bo tu już sie tylko przód demontuje. A to już nie wymaga zabawy z podnoszeniem i unoszeniem silnika i odkręcaniem poduszki i wspornika alternatora. No i nie trzeba spuszczać płynów typu G12 czy olej. Chyba <lol> Także do rozrządu zawsze mozna wrócić. Ja sie zastanawiam czy nie zrobić za jednym zamachem wycieku i wymienić maglownice bo wali jak wsciekła i tez podobno zeby ją odkręcić to trzeba opuszczac albo podnosić silnik (podobno), juz nie pamietam.

[ Dodano: 2015-04-22, 11:51 ]
Chociaż po głębszym zastanowieniu to płyn G12 chyba trzeba spuscic z ukladu jak sie demontuje przód. Mam racje ?? ;p

DCC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 sty 2015, 22:11
Lokalizacja: Czerwonak

Post autor: DCC » 22 kwie 2015, 18:21

no tak chłodnica klimy idzie pod auto.
no a chłodnica wody schodzi z pasem trzeba zlać płyn odkręcić węze wspomagania
ja odkrecałem visco i łapę przednią, alternator. silnik podparty na lewarku i podłożone drewienko. delikatnie do góry i poduszka wychodzi, oprócz tego filtr oleju odkrecałem by było łatwiej. generalnie by robić to pod chmurką trzeba mieć wcześniej kupione części i cały dzień na to... jeśli się jest w miare kumatym.
narzędzia to śrubokręt płaski , imbus 8 torx 45 i jakies tam mniejsze nie pamiętam klucze płaskie i nasadki 13,16, 10 ja miałem auto podniesione na koziołkach.

waż od klimy odkręcamy tylko przy misce by był luzny
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770

było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 22 kwie 2015, 18:38

DCC pisze:no tak chłodnica klimy idzie pod auto.
no a chłodnica wody schodzi z pasem trzeba zlać płyn odkręcić węze wspomagania
ja odkrecałem visco i łapę przednią, alternator. silnik podparty na lewarku i podłożone drewienko. delikatnie do góry i poduszka wychodzi, oprócz tego filtr oleju odkrecałem by było łatwiej. generalnie by robić to pod chmurką trzeba mieć wcześniej kupione części i cały dzień na to... jeśli się jest w miare kumatym.
narzędzia to śrubokręt płaski , imbus 8 torx 45 i jakies tam mniejsze nie pamiętam klucze płaskie i nasadki 13,16, 10 ja miałem auto podniesione na koziołkach.

waż od klimy odkręcamy tylko przy misce by był luzny
Dzieki. Zabieram sie za to w weekend majowy. U mnie roboty jest na conajmniej 2 dni bo jeszcze bede chcial maglownice wymienic.
Powiedz mi jeszcze czy to drewienko i lewarek to podkladasz pod miske olejowa??? Czy w ktorym miejscu??

[ Dodano: 2015-04-22, 18:38 ]
A i jeszcze jedno.......pas przedni odciagasz na bok i tak sobie stoi oparty o bok auta??? Bo oprocz przewodow plynu chlodniczego i wspomagania to jeszcze sa weze olejowe skrzyni automatycznej. Te weze tez rozpinasz??

DCC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 sty 2015, 22:11
Lokalizacja: Czerwonak

Post autor: DCC » 22 kwie 2015, 20:41

tak drewienko z lewarkiem pod miskę.
tak rozpinałem wszystko ja przy okazji dłubię jeszcze trochę w aucie i robię na spokojnie dziś zdjąłem miskę by ją uszczelnić i wymienić czujnik.
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770

było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 23 kwie 2015, 07:41

a jak przykładowo wymieniasz rozrzad to co pompa wody zostaje?
to chyba chory pomysł . <brawo>
Jak rozrzad to i pompa aut.....

nie do Ciebie DCC
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2015, 14:12 przez yogibear1, łącznie zmieniany 1 raz.

DCC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 sty 2015, 22:11
Lokalizacja: Czerwonak

Post autor: DCC » 23 kwie 2015, 08:47

nie rozumiem... do kogo ten post??
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770

było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 23 kwie 2015, 12:52

DCC pisze:tak drewienko z lewarkiem pod miskę.
tak rozpinałem wszystko ja przy okazji dłubię jeszcze trochę w aucie i robię na spokojnie dziś zdjąłem miskę by ją uszczelnić i wymienić czujnik.
Czujnik będziesz wymieniać na nowy oryginalny ?? Czy jakiś zamiennik ?? Da się do niego samą uszczelkę dokupić ??

DCC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 sty 2015, 22:11
Lokalizacja: Czerwonak

Post autor: DCC » 23 kwie 2015, 13:58

nie wiem czy da się samą uszczelkę do czujnika kupić... czujnik kładę zamiennik bo mam za frytki jak będzie coś nie tak to kupię ori
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770

było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 31 maja 2015, 21:46

Problem rozwiazny. Faktycznie powodem byla plastikowa rureczka, peknieta na wskros w dwoch miejscach. Roboty caly dzien od rana do wieczora. Jak ktos nie lubi sie grzebac przy aucie to od razu niech szuka mechanika. Naprawde nielatwa robota. Caly przod do rozebrania, wszystkie plyny z auta spuszczone. Ale satysfakcja z naprawy bezcenna <radocha>

[ Dodano: 2015-05-31, 21:46 ]
Do czujnika poziomu oleju da sie dokupic sama uszczelke, ale nalezy pytac o nia w katalogu VolksWagena. W katalogu Audi figuruje jako komplet z czujnikiem, pomimo ze to ten sam czujnik i ta sama uszczelka co VW. Ja akurat wszystkie czesci zamawialem do mojego Audi w salonie VW i tam sprzedawca od razu wiedzial o jaka uszczelke chodzilo.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 01 cze 2015, 06:34

wiadomo że tak <lol>

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 09 gru 2019, 22:11

Siemanko. Czy ktoś miał już problem z wyciekiem płynu chłodniczego z tyłu silnika od strony ściany grodziowej? Mniej więcej pod przepustnicą w zagłębieniu/zakamarku blok silnika jest cały mokry od płynu. Płyn ten ścieka wzdłuż łączenia skrzyni z silnikiem i na samym dole tuż przy otworach rewizyjnych koła zamachowego, tworzą się krople, które następnie podczas jazdy zarzuca na miskę olejową skrzyni i dalej nawet na wydech. Wszystko uwalone w glikolu. Węże gumowe wszystkie suche, raczej wygląda to na wyciek z jakiegoś uszczelnienia na bloku silnika. Może ktoś kojarzy taki problem? Będę wdzięczny za każdą sugestię. Chciałbym wiedzieć z czym się przyjdzie zmagać, zanim zacznę tam wszystko rozbierać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga