zestrojony jest jak nalezy nigdy nie miałem problemu

Kolego a powiedz, co robisz z całym tym pasem przednim po odkręceniuDCC pisze:wczoraj robiłem jakieś 3 godziny użyłem kilka torxów, imbusów , kilku kluczy i zdjąłem pysk z mojej lali wyjąłem alternator i odkrecilem łapę silnika koziołek pod silnik dziś demontuję tą łapę i wymieniam rurkę i oringi generalnie gdybym wcześniej kupił części w jeden dzień jest się w stanie to ogarnać.
części w aso 63zł
robota gdyby ktoś do mnie na to przyjechał to minimum 300zł :P
Rozrząd to zawsze można zrobić nawet i pożniej, bo tu już sie tylko przód demontuje. A to już nie wymaga zabawy z podnoszeniem i unoszeniem silnika i odkręcaniem poduszki i wspornika alternatora. No i nie trzeba spuszczać płynów typu G12 czy olej. Chybayogibear1 pisze:tak to wychodzi.
a przy okazji jeszce mozna zawsze rozrzad ogarniac bo sciagac dwa razy...........
a to wiadomo po zakupie autka
Dzieki. Zabieram sie za to w weekend majowy. U mnie roboty jest na conajmniej 2 dni bo jeszcze bede chcial maglownice wymienic.DCC pisze:no tak chłodnica klimy idzie pod auto.
no a chłodnica wody schodzi z pasem trzeba zlać płyn odkręcić węze wspomagania
ja odkrecałem visco i łapę przednią, alternator. silnik podparty na lewarku i podłożone drewienko. delikatnie do góry i poduszka wychodzi, oprócz tego filtr oleju odkrecałem by było łatwiej. generalnie by robić to pod chmurką trzeba mieć wcześniej kupione części i cały dzień na to... jeśli się jest w miare kumatym.
narzędzia to śrubokręt płaski , imbus 8 torx 45 i jakies tam mniejsze nie pamiętam klucze płaskie i nasadki 13,16, 10 ja miałem auto podniesione na koziołkach.
waż od klimy odkręcamy tylko przy misce by był luzny