Dzięki za radę, sprawdzę co mogę zamówić u Flamakówenduro7 pisze:pablo.k pisze:enduro7 jakie opony rozmiar 255/35/19" polecasz?
Bez oszczędzania, jestem gotowy kupić dobre "kapcie" tylko wybór nie jest taki prosty.
Coś z Michelin, Dunlop, Goodyear, Continental czy innej firmy? No i jaki model opony?
Pozdrawiam.
bridgestone re50-70 yokohama -advan toyo proxes conti tylko csc3 michelin ale tylko pilot sport
a taniej
kumho .hankook .nexen tylko n8000.
[A6 C6] jakie opony na lato?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 125
- Rejestracja: 07 lut 2008, 19:19
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Belgia
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Potwierdzam mnie to spotkało, oponki Bridgestone RE050A 245/40 R18 93 Y nówki teraz już mają około 6mm i po około 40tyś się już poząbkowały. Zawieszenie, amory sprawdzane w audi ( może nie pod kontem ząbkowania ) i było wszytko ok. Nawet sprawdzałem raz specjalnie zawieszenie w stacji diagnostycznie - też nic nie znaleźli ( ciekawe że dotyczy to tylnej ośki ) Ale ząbkowanie to temat rzeka wiec mniejsza z tym teraz planuje kupić jakieś inne bo wkurza mnie jak się przesiadłem z zimowych Continentali i teraz słychać jakbym jechał polonezem a nie A6. Dużo poczytałem i chyba wezmę N8000 tylko mam trochę obaw ale jak mi nie podpasują to najwyżej wepchnę komuś po jednym sezonie i bogatszy w doświadczenia kupie za rok inne. ( lub za 2-3 te same )schiller pisze:te opony maja bardzo duzo sklonnosc do zabkowania niestetychips pisze:Ja polecam Bridgestone Potenza RE050A. Opony rewelacyjne. Zjeździłem je od nowości do zera.
Oryginalna pełna opcja S-Line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 lis 2014, 21:41
- Lokalizacja: Slask
U mnie wybor padl na :
- 255/35R19 96 (Z) Y Dunlop Sport Maxx RT
- 255/35R19 96 YGoodyear Eagle F1 Asymmetric 2 FP XL
- 255/35R19 96 Y Fulda Sportcontrol FP XL
Wszystkie z etykieta C E 69
Ktore polecacie najbardzie.Priorytet to cicha praca Aczkolwiek wszystkie maja 69 dB
ps.jakie cisnienie powinno byc w takich oponach przy zawieszeniu S-line?
Takie jak zaleca producent czyli ok 3 bar przod i 2,7 tyl czy o wiele mniej?
- 255/35R19 96 (Z) Y Dunlop Sport Maxx RT
- 255/35R19 96 YGoodyear Eagle F1 Asymmetric 2 FP XL
- 255/35R19 96 Y Fulda Sportcontrol FP XL
Wszystkie z etykieta C E 69
Ktore polecacie najbardzie.Priorytet to cicha praca Aczkolwiek wszystkie maja 69 dB
ps.jakie cisnienie powinno byc w takich oponach przy zawieszeniu S-line?
Takie jak zaleca producent czyli ok 3 bar przod i 2,7 tyl czy o wiele mniej?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
z tych 3 tylko dunlop jest oponopodobny
zastanów się czy chcesz kupić dobrą oponę czy etykietę
zasada prosta im lepsze parametry na etykiecie tym gorsze g....no
w imię symbolicznych niezmierzalnych w praktyce oszczędności dostajesz produkt totalnie odchudzony i nie zapewniający precyzji prowadzenia
w klasie opon UHP ( wysokich osiągów ) parametr zużycia paliwa -oporów toczenia
jest sprzeczny z rzeczywistym przeznaczeniem tych opon
tak jest gdy politycy z EU próbują ustalać standardy
zastanów się czy chcesz kupić dobrą oponę czy etykietę
zasada prosta im lepsze parametry na etykiecie tym gorsze g....no
w imię symbolicznych niezmierzalnych w praktyce oszczędności dostajesz produkt totalnie odchudzony i nie zapewniający precyzji prowadzenia
w klasie opon UHP ( wysokich osiągów ) parametr zużycia paliwa -oporów toczenia
jest sprzeczny z rzeczywistym przeznaczeniem tych opon
tak jest gdy politycy z EU próbują ustalać standardy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 lis 2014, 21:41
- Lokalizacja: Slask
- fireman.uns
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 08 cze 2013, 12:30
- Lokalizacja: Warmia
Wychodzi na to, że wystarczy 95
Skopiowany z innego tematu post kolegi Eliasz:
zestawienie homologowanych kombinacji felg i opon
Lato:
205/60 R16 92W 7Jx16 ET 35
225/55 R16 95Y 7,5Jx16 ET 45
225/50 R17 94Y 7,5Jx17 ET 45
245/45 R17 95Y 8Jx17 ET 48
245/40 R18 93Y XL 8Jx18 ET 48
225/50 R17 94Y XL 7,5Jx17 ET 43
245/40 R18 93V XL 8Jx18 ET 43
255/35 R19 96Y XL 8,5Jx19 ET 48
Zima:
205/60 R16 96H XL 7Jx16 ET 42
225/55 R16 95H 7Jx16 ET 42
225/50 R17 94H 7Jx17 ET 42
Dla eSki jeszcze:
Lato:
265/35 R19 99Y XL 9Jx19 ET 52
255/40 R18 99Y XL 8,5Jx18 ET 46
Zima:
235/45 R18 98H 7,5Jx18 ET 38
i RSki
Lato:
275/35 R20 102 Y XL 9,5Jx20 ET 36
Zima
265/35 R20 99V XL 9Jx20 ET 38
275/35 R20 102 V XL 9,5Jx20 ET 36
Skopiowany z innego tematu post kolegi Eliasz:
zestawienie homologowanych kombinacji felg i opon
Lato:
205/60 R16 92W 7Jx16 ET 35
225/55 R16 95Y 7,5Jx16 ET 45
225/50 R17 94Y 7,5Jx17 ET 45
245/45 R17 95Y 8Jx17 ET 48
245/40 R18 93Y XL 8Jx18 ET 48
225/50 R17 94Y XL 7,5Jx17 ET 43
245/40 R18 93V XL 8Jx18 ET 43
255/35 R19 96Y XL 8,5Jx19 ET 48
Zima:
205/60 R16 96H XL 7Jx16 ET 42
225/55 R16 95H 7Jx16 ET 42
225/50 R17 94H 7Jx17 ET 42
Dla eSki jeszcze:
Lato:
265/35 R19 99Y XL 9Jx19 ET 52
255/40 R18 99Y XL 8,5Jx18 ET 46
Zima:
235/45 R18 98H 7,5Jx18 ET 38
i RSki
Lato:
275/35 R20 102 Y XL 9,5Jx20 ET 36
Zima
265/35 R20 99V XL 9Jx20 ET 38
275/35 R20 102 V XL 9,5Jx20 ET 36
- fireman.uns
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 08 cze 2013, 12:30
- Lokalizacja: Warmia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
indeks nośności
95 - max 690 kg
biorąc pod uwagę / to mamy jeszcze zapas /
Audi A6 C6 Avant 2.7 V6 TDI 180KM
Dopuszczalna masa auta
skrzynia manualna 2325 kg
skrzynia automatyczna 2355 kg
skrzynia 4x4 automatyczna 2445 kg
więcej tu
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 2004-2008/
http://www.oponeo.pl/narzedzia/indeks-n ... aQodcHsAWg
95 - max 690 kg
biorąc pod uwagę / to mamy jeszcze zapas /
Audi A6 C6 Avant 2.7 V6 TDI 180KM
Dopuszczalna masa auta
skrzynia manualna 2325 kg
skrzynia automatyczna 2355 kg
skrzynia 4x4 automatyczna 2445 kg
więcej tu
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 2004-2008/
http://www.oponeo.pl/narzedzia/indeks-n ... aQodcHsAWg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Moim zdaniem tego też nie można tak przeliczać, bo jeżeli auto w danym momencie podskoczy - musiałby by być ind. nośności ze 200 i nie wiem czy by starczyło.kamil666 pisze:A jak wyliczysz to dla bujania autem, mocnych zakrętów czy uderzeń? Podskocz sobie sam na wadze i zobacz ile ważysz przez ułamek sekundy upadając na wagę. Nie można tego tak przeliczać.
Po drugie każda opona ma wyliczony pewien zapas i na pewno nie mały.
Ale skoro producent przewidział odpowiednie parametry opon i felg dla danego samochodu
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga