Witam ostatni zauważyłem że na mniejszej osłonie pod silnikiem jest mokro, pojechałem na kanał pościągałem osłony i mniej więcej zlokalizowałem wyciek. Cieknie z króćca wychodzi z tej belki która łączy dwie głowice i jest zaraz pod czujnikiem temperatury. Wygląda jak kolanko z jednej strony szybko złączka z tym metalowym drucikiem a z drugiej dochodzi wąż na opasce śrubowej idący w stronę drugiej głowicy. Szukałem informacji w etce ale tam nic takiego nie ma, czy jest możliwość zamówienia tej części.
Proszę o pomoc
[ Dodano: 2015-04-16, 13:16 ]
Czy na prawdę nikt nic nie wie i nie jest w stanie pomóc??
Cieknie z króćca
Cieknie z króćca
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
krociec
jak dobrze popatrzysz w etce to do silnika AJK jest calkiem inna tura,moze na rysunku nie bardzo widac ten krociec bo zaslaniaja go inne elementy tej rury ale to bedzie napewno ten bo wystepuje tylko w silniku AJK...
numer...
078121071CD
najpierw zastanow sie nad wymiana bo operacja wyglada na skomplikowana...
sprawdz tam musi byc jakis uszczelniacz (uszczelka, simmering lub oring) sproboj najpierw wymienic to uszczelnienie...
chybaze masz pewnosc ze rura peknieta...
numer...
078121071CD
najpierw zastanow sie nad wymiana bo operacja wyglada na skomplikowana...
sprawdz tam musi byc jakis uszczelniacz (uszczelka, simmering lub oring) sproboj najpierw wymienic to uszczelnienie...
chybaze masz pewnosc ze rura peknieta...
Problem rozwiązany wystarczyło wymienić oring w króćcu, za 3 oringi w rolniczym zapłaciłem 1.40 wystarczyło dobrać odpowiedni i zamontować. Robota do zrobienia ale miejsca mało, trzeba się nagimnastykować. Waż który przychodzi w tym miejscu jest to wąż zasilający nagrzewnice 238 zł w serwisie jak by ktoś kiedyś szukał takiej informacji.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie działania dodatkowej pompy i wiatraka po zgaszeniu silnika. Wygląda to tak ze jak odłączę akumulator i go podłącze to słyszę jak przez chwile pompa się załączy, jak by komputer sprawdzał obwody. Natomiast nigdy nie słyszałem żeby działała na postoju ani żeby wiatrak się załączał. Ostatni zganiałem trochę auto aż temperatura oleju siegała 120 stopni stanołem pod blokiem odczekałem z 2 minuty żeby turbo przestygło zgasiłem i poszedłem do domu wruciłem do auta po 10 minutach temperatura cieczy była powyżej 90 stopni po miedzy dwoma kreskami. Wydaje mi się że w tym momęcie pompa i wiatrak powinny się załączyć ale nic takiego nie było. Czy tak powinno być, co mogę sprawdzić aby być pewien ze wszystko jest ok.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie działania dodatkowej pompy i wiatraka po zgaszeniu silnika. Wygląda to tak ze jak odłączę akumulator i go podłącze to słyszę jak przez chwile pompa się załączy, jak by komputer sprawdzał obwody. Natomiast nigdy nie słyszałem żeby działała na postoju ani żeby wiatrak się załączał. Ostatni zganiałem trochę auto aż temperatura oleju siegała 120 stopni stanołem pod blokiem odczekałem z 2 minuty żeby turbo przestygło zgasiłem i poszedłem do domu wruciłem do auta po 10 minutach temperatura cieczy była powyżej 90 stopni po miedzy dwoma kreskami. Wydaje mi się że w tym momęcie pompa i wiatrak powinny się załączyć ale nic takiego nie było. Czy tak powinno być, co mogę sprawdzić aby być pewien ze wszystko jest ok.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 wrz 2013, 08:05
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
dzisiaj się dowiedziałęm że koszt uszczelnienia z uwagi na nakład pracy 700 zł
Dzieki za pomoc, muszę jeszcze gdzieś indziej się zorientować ile by kosztowało zrobienie. Próbowałem odkrećić wiązkę bo ona tam przeszkadzała jednak nasadka chyba 8 jednak ona wchdzodzi za płytko. Zobaczymy ile zawoła inny mechanik.

Dzieki za pomoc, muszę jeszcze gdzieś indziej się zorientować ile by kosztowało zrobienie. Próbowałem odkrećić wiązkę bo ona tam przeszkadzała jednak nasadka chyba 8 jednak ona wchdzodzi za płytko. Zobaczymy ile zawoła inny mechanik.