[AMX 2.8 193 KM] problem po zmianie swiec
no to przynajmniej ci sie udalo znalesc problem tez poszukum u siebie czy nie ma zadnych przetarc niestety u mnie problem jest dalej
Do tej pory co zrobilem u siebie
To wymiana swiec ngk bkr6ekub
Nowa cewka ngk
Nowe przewody beru
Wymiana oleju i wszystkich filtrow
Nowy reduktor
Ale dziwi mnie to ze caly czas na zegarze mam na maxa voltomierz a jak sprawdzalismy miernikiem to bylo w normie napiecie
Po wymianie cewek i przewodow nic ie dalo jak skasowalem bledy bylo ok na parenascie km i pozniej znowu wypadanie zaplonu na 2 i 5 i dusil sie jak by brakowalo mu powietrza i brak mocy ale na benzynie prawie tego nie czuc a na gazie to juz masakra do tego jeszcze zaczelo walic gazem juz mi brak sil i pomyslu.
Do tej pory co zrobilem u siebie
To wymiana swiec ngk bkr6ekub
Nowa cewka ngk
Nowe przewody beru
Wymiana oleju i wszystkich filtrow
Nowy reduktor
Ale dziwi mnie to ze caly czas na zegarze mam na maxa voltomierz a jak sprawdzalismy miernikiem to bylo w normie napiecie
Po wymianie cewek i przewodow nic ie dalo jak skasowalem bledy bylo ok na parenascie km i pozniej znowu wypadanie zaplonu na 2 i 5 i dusil sie jak by brakowalo mu powietrza i brak mocy ale na benzynie prawie tego nie czuc a na gazie to juz masakra do tego jeszcze zaczelo walic gazem juz mi brak sil i pomyslu.
- zediii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
- Imię: Marcin
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Moszczanka
Pomierz sobie cewkę na 2/4 i 3/5 bo jest dziwne że akurat u Ciebie wywala na 2 i 5
spójrz na moje pomiary tez NGK zmierz na końcówkach cewek 2/4 i 3/5 jaki maja opór zwykłym miernikiem jeśli problem występuje tylko na zgaszonym silniku i odpiętej kostce co dochodzi do cewek.
jeśli masz +/- 11kohm jest OK
dalej wymień przewody jeśli masz stare na tych cylindrach
jeśli problem dalej nie ustapi RĘKĄ PRZEJEDZ PO KABLACH I CEWCE NA ODPALONYM A JEŚLI TO PROBLEM CEWEK I PRZEWODÓW POCZUJESZ. OSTROŻNIE
Potem jeśli wszystko ok wymień świece na tych cylindrach na inne ja mam DENSO irydium jedno elektrodowe.
Jeszcze jedno czy sprawdzałeś kompresje na wszystkich cylindrach TO BARDZ WAŻNE !
jak będziesz zmieniał świece za każdym razem warto to sprawdzić
Pisz na PW dam instrukcję jeśli masz gdzie pożyczyć ciśnieniomierz.
Przejrzyj kabel do cewek jak ja
spójrz na moje pomiary tez NGK zmierz na końcówkach cewek 2/4 i 3/5 jaki maja opór zwykłym miernikiem jeśli problem występuje tylko na zgaszonym silniku i odpiętej kostce co dochodzi do cewek.
jeśli masz +/- 11kohm jest OK
dalej wymień przewody jeśli masz stare na tych cylindrach
jeśli problem dalej nie ustapi RĘKĄ PRZEJEDZ PO KABLACH I CEWCE NA ODPALONYM A JEŚLI TO PROBLEM CEWEK I PRZEWODÓW POCZUJESZ. OSTROŻNIE
Potem jeśli wszystko ok wymień świece na tych cylindrach na inne ja mam DENSO irydium jedno elektrodowe.
Jeszcze jedno czy sprawdzałeś kompresje na wszystkich cylindrach TO BARDZ WAŻNE !
jak będziesz zmieniał świece za każdym razem warto to sprawdzić
Pisz na PW dam instrukcję jeśli masz gdzie pożyczyć ciśnieniomierz.
Przejrzyj kabel do cewek jak ja
Pozdrawiam Marcin
Niestety nie mam ciśnieniomierza dziś sprawdziłem świece i ogólnie wyglądają na bardzo zużyte maja zrobione jakieś 800 km ale to nie wszystko poprzemieniałem je stronami i po zapaleniu auta normalnie jak by coś wpadło do cylindra metaliczny dźwięk się wydobywal a jak spadły mu obroty to zgasł ale odpalić znowu się dało mam nadzieje że żadna elektroda nie wpadła do cylindra rano sprawdzę czy są całe. jeśli są całe to je chyba wymienie na nowe oprócz tego porobiłem fotki w jakim stanie były świece możecie je ocenić ?
[ Dodano: 2015-02-06, 18:07 ]
...
[ Dodano: 2015-02-06, 18:07 ]
...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Też mi się tak wydaje ze jak na tak maly przebieg jest sporo tego nagaru stan oleju jest ok wymieniałem w zeszłym tygodniu wraz ze wszystkimi filtrami
jak myślisz jakie kupić nowe swiece bo na te ngk już nie chce wymieniac
znalazłem takie DENSO VK20 ZA 55 ZL ZA SZT dosyć dużo ale nie wiem już sam co robić
[ Dodano: 2015-02-06, 19:39 ]
dziwi mnie też fakt że jedna swieca jest pęknięta i zastanawiam się jak to się mogło stać nie było mnie przy montażu tych swiec i nie wiem czy komus spadła czy sama z siebie tak pękła
jak myślisz jakie kupić nowe swiece bo na te ngk już nie chce wymieniac
znalazłem takie DENSO VK20 ZA 55 ZL ZA SZT dosyć dużo ale nie wiem już sam co robić
[ Dodano: 2015-02-06, 19:39 ]
dziwi mnie też fakt że jedna swieca jest pęknięta i zastanawiam się jak to się mogło stać nie było mnie przy montażu tych swiec i nie wiem czy komus spadła czy sama z siebie tak pękła
witam chcial bym sie pochwalic wam ze w koncu jakios czas temu udalo mi się naprawic audiczke okazalo sie ze swiece ktore zamontowalem nowiutki ngk bkr6ekub mialy wade i to one powodowaly caly czas problem zakupilem zwykle swiece denso k20tt i auto doslownie jak nowiutki chodzi cicho i w koncu moge sie cieszyc z jazdy
[ Dodano: 2015-04-13, 19:54 ]
Kurde od wymiany minelo jakies poltorej miesiaca zrobilem okolo 8 tysiecy na nowych swieczkachvi lipa znowu zaczyna wypadac zaplon jak myslicie wina slabych swiec ?
[ Dodano: 2015-04-13, 19:54 ]
Kurde od wymiany minelo jakies poltorej miesiaca zrobilem okolo 8 tysiecy na nowych swieczkachvi lipa znowu zaczyna wypadac zaplon jak myslicie wina slabych swiec ?