Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AMX 2.8 193 KM] problem po zmianie swiec

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
zediii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
Imię: Marcin
Moje auto: Q7
Rocznik: 2007
Nadwozie: SUV
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Moszczanka

Post autor: zediii » 02 lut 2015, 08:05

Ok dzięki dziś to sprawdzę.
Zamienię jeszcze cewki na stare

[ Dodano: 2015-02-02, 08:05 ]
I wyszedł chochlik tak jak pokazywał VCDS cylinder 1/6 i 3/5 przetarty kabelek od cewek raz było dobrze raz wywalalo
Pozdrawiam Marcin

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 02 lut 2015, 09:29

tak z ciekawości gdzie się przetarł?

Awatar użytkownika
zediii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
Imię: Marcin
Moje auto: Q7
Rocznik: 2007
Nadwozie: SUV
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Moszczanka

Post autor: zediii » 02 lut 2015, 09:38

W miejscu gdzie łączy się z czujnikiem od walka rozrzadu był przyłapany paskiem z przewodami od LPG i ostatnio też mi wyskoczył czujnik właśnie walka rozrzadu tez było delikatnie przytarte i może pewnie się zawierało czasami z cewki i spało błędami.
Pozdrawiam Marcin

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 03 lut 2015, 10:29

no to przynajmniej ci sie udalo znalesc problem tez poszukum u siebie czy nie ma zadnych przetarc niestety u mnie problem jest dalej
Do tej pory co zrobilem u siebie
To wymiana swiec ngk bkr6ekub
Nowa cewka ngk
Nowe przewody beru
Wymiana oleju i wszystkich filtrow
Nowy reduktor
Ale dziwi mnie to ze caly czas na zegarze mam na maxa voltomierz a jak sprawdzalismy miernikiem to bylo w normie napiecie
Po wymianie cewek i przewodow nic ie dalo jak skasowalem bledy bylo ok na parenascie km i pozniej znowu wypadanie zaplonu na 2 i 5 i dusil sie jak by brakowalo mu powietrza i brak mocy ale na benzynie prawie tego nie czuc a na gazie to juz masakra do tego jeszcze zaczelo walic gazem juz mi brak sil i pomyslu.

Awatar użytkownika
zediii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
Imię: Marcin
Moje auto: Q7
Rocznik: 2007
Nadwozie: SUV
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Moszczanka

Post autor: zediii » 03 lut 2015, 12:39

Pomierz sobie cewkę na 2/4 i 3/5 bo jest dziwne że akurat u Ciebie wywala na 2 i 5
spójrz na moje pomiary tez NGK zmierz na końcówkach cewek 2/4 i 3/5 jaki maja opór zwykłym miernikiem jeśli problem występuje tylko na zgaszonym silniku i odpiętej kostce co dochodzi do cewek.
jeśli masz +/- 11kohm jest OK
dalej wymień przewody jeśli masz stare na tych cylindrach
jeśli problem dalej nie ustapi RĘKĄ PRZEJEDZ PO KABLACH I CEWCE NA ODPALONYM A JEŚLI TO PROBLEM CEWEK I PRZEWODÓW POCZUJESZ. OSTROŻNIE
Potem jeśli wszystko ok wymień świece na tych cylindrach na inne ja mam DENSO irydium jedno elektrodowe.
Jeszcze jedno czy sprawdzałeś kompresje na wszystkich cylindrach TO BARDZ WAŻNE !!!
jak będziesz zmieniał świece za każdym razem warto to sprawdzić
Pisz na PW dam instrukcję jeśli masz gdzie pożyczyć ciśnieniomierz.

Przejrzyj kabel do cewek jak ja
Pozdrawiam Marcin

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 06 lut 2015, 18:07

Niestety nie mam ciśnieniomierza dziś sprawdziłem świece i ogólnie wyglądają na bardzo zużyte maja zrobione jakieś 800 km ale to nie wszystko poprzemieniałem je stronami i po zapaleniu auta normalnie jak by coś wpadło do cylindra metaliczny dźwięk się wydobywal a jak spadły mu obroty to zgasł ale odpalić znowu się dało mam nadzieje że żadna elektroda nie wpadła do cylindra rano sprawdzę czy są całe. jeśli są całe to je chyba wymienie na nowe oprócz tego porobiłem fotki w jakim stanie były świece możecie je ocenić ?

[ Dodano: 2015-02-06, 18:07 ]
...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
zediii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
Imię: Marcin
Moje auto: Q7
Rocznik: 2007
Nadwozie: SUV
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Moszczanka

Post autor: zediii » 06 lut 2015, 18:47

Ten czarny nagar jest trochę niepokojący jak tam stan oleju???
Osobiście nie mam przekonania do dwu cztero elektrodowych świec
Pozdrawiam Marcin

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 06 lut 2015, 19:39

Też mi się tak wydaje ze jak na tak maly przebieg jest sporo tego nagaru stan oleju jest ok wymieniałem w zeszłym tygodniu wraz ze wszystkimi filtrami
jak myślisz jakie kupić nowe swiece bo na te ngk już nie chce wymieniac
znalazłem takie DENSO VK20 ZA 55 ZL ZA SZT dosyć dużo ale nie wiem już sam co robić

[ Dodano: 2015-02-06, 19:39 ]
dziwi mnie też fakt że jedna swieca jest pęknięta i zastanawiam się jak to się mogło stać nie było mnie przy montażu tych swiec i nie wiem czy komus spadła czy sama z siebie tak pękła

Awatar użytkownika
zediii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
Imię: Marcin
Moje auto: Q7
Rocznik: 2007
Nadwozie: SUV
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Moszczanka

Post autor: zediii » 06 lut 2015, 20:59

za bardzo może ktoś docisną tą świece ja mam świece DENSO K20TT i nie widać zużycia po 10000 ostatnio sprawdzałem iskrę jest ok.
Pozdrawiam Marcin

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 13 kwie 2015, 19:54

witam chcial bym sie pochwalic wam ze w koncu jakios czas temu udalo mi się naprawic audiczke okazalo sie ze swiece ktore zamontowalem nowiutki ngk bkr6ekub mialy wade i to one powodowaly caly czas problem zakupilem zwykle swiece denso k20tt i auto doslownie jak nowiutki chodzi cicho i w koncu moge sie cieszyc z jazdy

[ Dodano: 2015-04-13, 19:54 ]
Kurde od wymiany minelo jakies poltorej miesiaca zrobilem okolo 8 tysiecy na nowych swieczkachvi lipa znowu zaczyna wypadac zaplon jak myslicie wina slabych swiec ?

Awatar użytkownika
zediii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
Imię: Marcin
Moje auto: Q7
Rocznik: 2007
Nadwozie: SUV
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Moszczanka

Post autor: zediii » 14 kwie 2015, 18:14

Mi też zaczął wypadać 1 cylinder ale to wina wtrysku gazowego zajrzę dla pewności jeszcze do świeczki i sprawdzę przewód wypada mi powyżej 4000rmp bo na LPG na Pb jest ok.
Pozdrawiam Marcin

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga