wircik pisze:Wracając do tematu ja swoje uszczelki wymieniłem przed garażem - jak masz chęci wszystko zrobisz. Ja mam już taką wprawę że rozkręcam wszystko w 15 minut.
Kupiłem uszczelki Reinz (100 zł szt) i po tygodniu znowu leciało - więc kupiłem oryginał z serwisu 200 zł sztuka i teraz nie leci. Więc kup od razu oryginał i nie będziesz musiał dwa razy robić tej samej roboty. Mazdomania ma rację ta chole...a rurka jest bardzo delikatna - mnie została w ręce i płyn poszedł

. Ale chyba 64 zł kosztuje w serwisie i ta nowa jest meg elastyczna póki co. Więc wracając do tematu dasz samemu radę zrobić - a bym zapomiał musisz mieć kolegę z prasą bo trzeba wybić i wprasować nowe uszczelki od uszczelnienia cewek w pokrywę zaworów.
Czyli rozumiem, ze te uszczelki skladaja sie z ttych po obwodzie pokryw oraz czegos w rodzaju pierscieni uszczelniajacych na kazdy otwor cewki???? A mozesz mi kolego powiedziec, jaki symbol ma ta rurka?? To moze bym sobie od razu zamowil razem z uszczelkami.
Co do nieszczelnosci zamiennikow......kiedys wymienialem uszczelke pokrywy zaworow w innym aucie i tam uszczelke, mimo ze producent nie przewidywal, to posmarowalem dodatkowo zaroodpornym silikonem. Wiele miesiecy pozniej przypadkiem popatrzyl na to pewien mechanik i zapytal czyczasemnieuszczelnialem silikonem, bo jakas taka suchutka jest

Kiedy potwierdzilem, to powiedzial ze dobrze zrobilem, bo to czesty blad ludzi, ze polegaja tyko nasamej uszczelce, a przeciez pokrywy lubia po wielu latachnie trzymac pierwotnej plaszczyzny. No ale skoro oryginal trzyma to sprawa zalatwiona
PS. Mam problemy czasem ze spacja, wiec nie wkurzajcie sie, ze nie rozdziela mi niektorych wyrazow
