Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 1.8T Remap

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 10 kwie 2015, 18:06

Jakie masz to dv to takie metalowe? zwykła dv fabryczna załozona poprawnie jest najlepsza, i to nie działą tak że otwiera się bo jest wieksze doładowanie, dv uszczelnia sie sama niezleznie od ciśnienia bo z drugiej strony tłoczka cienkim króccem zawsze jest podawane ciśnienie takie samo jak z boku i to uszczelnia dv.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 10 kwie 2015, 18:36

Tak już jest, że wierzy się we wszystko co sprzedawcy wciskają, a prawda taka, że w tych silnikach i w 2.7T nie ma nic lepszego niż seryjne DV, ew. od TT 225KM.

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 10 kwie 2015, 19:29

Sprawdziłem z mechanikiem ciśnienie paliwa na wężyku przed listwą i wyniosło ono 0.2 bara

Pytanie czy skoro pompa powinna pompować coś ponad 4 bary to możliwe że ciśnienie w tym miejscu jest aż tak małe?

[ Dodano: 2015-04-10, 19:29 ]
DV mam takie metalowe idące do TT
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 10 kwie 2015, 21:01

Jak sprawdzaliście to ciśnienie? mam nadzieje że nie na zapłonie? :) cisnienie trzeba sprawdzić w próbie dynamicznej, czyli trzeba zróbić trójnik i podpiąc sie przed listwą, ciśnienie na jałowych ok 3,5-3,6 bar podczas próby dynamicznej 4 bar plus doładowanie czyli powinno trzymac ok 4,5-4,4 bar do końca obr. na tójce.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 10 kwie 2015, 21:24

Na jałowym zrobilismy trójnik z manometrem i maxymalna wartość to 0,2 bara
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 10 kwie 2015, 21:48

Dramat. Ale ok staramy ci pomoc. Po pierwsze zmien mechanika bo gosc pomylil profesje. Przeciez to logiczne ze na jalowym nie bedzie cisnie ia bo turbo nie pompuje silnik nie jest obciazony itd. Metalowy dv czyli jakis chinczyk Z wymienianymi sprezynami.posiadasz swoj stary oryginalny plastikowy dv?do tt tez byly plastikowe. Ale to juz inny temat.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 14 kwie 2015, 22:41

Podłączyliśmy manometr do obiegu paliwa następnie przełączyłem na gaz i dodając gazu sprawdzalismy na wyokich obrotach cisnienie i również na jałowym. Czy mi się wydaje czy pompa paliwa działa w systemie 01 czyli albo pompuje albo nie a to wtryski kontroluja ilośc wtłaczanego paliwa do cylindra??? Stary plastikowy DV był od nowości i rozsypał się niestety. Kupiłem ten metalowy w sklepie zajmujacym się tuningiem był dedykowany do audi TT metalowy.

Czy odpalanie z rana na 2 razy nie jest jednym z symptomów słabej pompki? Filtr był wymieniany w tym roku na nowy regulator ciśnienia 4 bary też na boscha.

[ Dodano: 2015-04-11, 03:00 ]
Postanowiłem kupić też nową pompę paliwa i tak też zrobiłem. Nowy Bosch został własnie zamontowany z małą pomocą Perły Chmielowej ;) i nie wiem na ile to placebo a na ile moje odczucie ale wydaje mi się że auto jedzie dużo lepiej. Jeśli chodzi o DV zamontowany jest już tak jak być powinien z miękką sprężynką. Gruszka jak się okazało jest OK a turbina jaką mam to k03s.

Jutro zrobię logi dynamiczne i będę myślał jak dalej zrobić ten remap bo mapa była robionajak się okazało na turbinie k03 i słabym motorze z dziurą w dolocie powietrza.

PS.Bardzo Wam dziękuję za pomoc.

[ Dodano: 2015-04-14, 22:41 ]
LOGI po wymianie pompki. Auto 2 dni po wymianie pompki paliwa przyspieszało jak szalone a dzisiaj już słabiej poniżej logi:



LOGI:

http://vaglog.pl/log_213140.html
http://vaglog.pl/log_213141.html
http://vaglog.pl/log_213142.html
http://vaglog.pl/log_213143.html

Czyżby dolot się rozszczelnił gdzieś?
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja