[A6 C5] 1.8T Remap
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Jakie masz to dv to takie metalowe? zwykła dv fabryczna załozona poprawnie jest najlepsza, i to nie działą tak że otwiera się bo jest wieksze doładowanie, dv uszczelnia sie sama niezleznie od ciśnienia bo z drugiej strony tłoczka cienkim króccem zawsze jest podawane ciśnienie takie samo jak z boku i to uszczelnia dv.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Sprawdziłem z mechanikiem ciśnienie paliwa na wężyku przed listwą i wyniosło ono 0.2 bara
Pytanie czy skoro pompa powinna pompować coś ponad 4 bary to możliwe że ciśnienie w tym miejscu jest aż tak małe?
[ Dodano: 2015-04-10, 19:29 ]
DV mam takie metalowe idące do TT
Pytanie czy skoro pompa powinna pompować coś ponad 4 bary to możliwe że ciśnienie w tym miejscu jest aż tak małe?
[ Dodano: 2015-04-10, 19:29 ]
DV mam takie metalowe idące do TT
Trochę się znam, a trochę nie znam 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Jak sprawdzaliście to ciśnienie? mam nadzieje że nie na zapłonie?
cisnienie trzeba sprawdzić w próbie dynamicznej, czyli trzeba zróbić trójnik i podpiąc sie przed listwą, ciśnienie na jałowych ok 3,5-3,6 bar podczas próby dynamicznej 4 bar plus doładowanie czyli powinno trzymac ok 4,5-4,4 bar do końca obr. na tójce.

A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Dramat. Ale ok staramy ci pomoc. Po pierwsze zmien mechanika bo gosc pomylil profesje. Przeciez to logiczne ze na jalowym nie bedzie cisnie ia bo turbo nie pompuje silnik nie jest obciazony itd. Metalowy dv czyli jakis chinczyk Z wymienianymi sprezynami.posiadasz swoj stary oryginalny plastikowy dv?do tt tez byly plastikowe. Ale to juz inny temat.
1.8T MrcZk'a hybryda itd
Podłączyliśmy manometr do obiegu paliwa następnie przełączyłem na gaz i dodając gazu sprawdzalismy na wyokich obrotach cisnienie i również na jałowym. Czy mi się wydaje czy pompa paliwa działa w systemie 01 czyli albo pompuje albo nie a to wtryski kontroluja ilośc wtłaczanego paliwa do cylindra??? Stary plastikowy DV był od nowości i rozsypał się niestety. Kupiłem ten metalowy w sklepie zajmujacym się tuningiem był dedykowany do audi TT metalowy.
Czy odpalanie z rana na 2 razy nie jest jednym z symptomów słabej pompki? Filtr był wymieniany w tym roku na nowy regulator ciśnienia 4 bary też na boscha.
[ Dodano: 2015-04-11, 03:00 ]
Postanowiłem kupić też nową pompę paliwa i tak też zrobiłem. Nowy Bosch został własnie zamontowany z małą pomocą Perły Chmielowej
i nie wiem na ile to placebo a na ile moje odczucie ale wydaje mi się że auto jedzie dużo lepiej. Jeśli chodzi o DV zamontowany jest już tak jak być powinien z miękką sprężynką. Gruszka jak się okazało jest OK a turbina jaką mam to k03s.
Jutro zrobię logi dynamiczne i będę myślał jak dalej zrobić ten remap bo mapa była robionajak się okazało na turbinie k03 i słabym motorze z dziurą w dolocie powietrza.
PS.Bardzo Wam dziękuję za pomoc.
[ Dodano: 2015-04-14, 22:41 ]
LOGI po wymianie pompki. Auto 2 dni po wymianie pompki paliwa przyspieszało jak szalone a dzisiaj już słabiej poniżej logi:
LOGI:
http://vaglog.pl/log_213140.html
http://vaglog.pl/log_213141.html
http://vaglog.pl/log_213142.html
http://vaglog.pl/log_213143.html
Czyżby dolot się rozszczelnił gdzieś?
Czy odpalanie z rana na 2 razy nie jest jednym z symptomów słabej pompki? Filtr był wymieniany w tym roku na nowy regulator ciśnienia 4 bary też na boscha.
[ Dodano: 2015-04-11, 03:00 ]
Postanowiłem kupić też nową pompę paliwa i tak też zrobiłem. Nowy Bosch został własnie zamontowany z małą pomocą Perły Chmielowej

Jutro zrobię logi dynamiczne i będę myślał jak dalej zrobić ten remap bo mapa była robionajak się okazało na turbinie k03 i słabym motorze z dziurą w dolocie powietrza.
PS.Bardzo Wam dziękuję za pomoc.
[ Dodano: 2015-04-14, 22:41 ]
LOGI po wymianie pompki. Auto 2 dni po wymianie pompki paliwa przyspieszało jak szalone a dzisiaj już słabiej poniżej logi:
LOGI:
http://vaglog.pl/log_213140.html
http://vaglog.pl/log_213141.html
http://vaglog.pl/log_213142.html
http://vaglog.pl/log_213143.html
Czyżby dolot się rozszczelnił gdzieś?
Trochę się znam, a trochę nie znam 
