[AEB 1.8 150 KM] Zamulony na benzyni na gazie Ok
[AEB 1.8 150 KM] Zamulony na benzyni na gazie Ok
Witam mam taki problem auto na benzynie jest bardzo zamulone nie ma mocy podczas rozpędzania dochodzi do Ok 2 tys obrotów i silnik chamuje jak by nie dostawał paliwa. Czy to moze byc filtr paliwa ? Na gazie auto jedzie normalnie bez problemów.
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- a filtr paliwa kiedy wymieniałeś ? jak przepchany to po prostu brakuje mu paliwa .pmjawor pisze:jak by nie dostawał paliwa.
- pompa paliwowa jakie daje ciśnienie , sprawdzałeś ?
dodam jeszcze że moje auto jest z końca 2000r i miało jeszcze ORI filtr paliwa więc Twoje może mieć to samo a masz 98r , to jest taka część o ,której nie chcę się pamiętać .
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 

pmjawor, Ori = oryginalny. Tu koledze chodzi o filtr z pierwszego montażu.
Filtr paliwa jest hmm pod samochodem pod prawą belką, mniej więcej na środku. Z podnośnika łatwy do wymiany.
Patryk1981, A skąd wiesz, że był to filtr z 2001 roku z pierwszego montażu, a nie oryginalna część wymieniona przez ASO Audi podczas któregoś z przeglądów?
Filtr paliwa jest hmm pod samochodem pod prawą belką, mniej więcej na środku. Z podnośnika łatwy do wymiany.
Patryk1981, A skąd wiesz, że był to filtr z 2001 roku z pierwszego montażu, a nie oryginalna część wymieniona przez ASO Audi podczas któregoś z przeglądów?

- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
świece dawały by znać najpierw na lpg, zasilanie gazem jest bardziej wymagające dla układu zapłonowego niż pb. jeśli problem jest na benie to raczej to co pisali koledzy wyżej.
rozumiem, że objawy na zimnym silniku zanim się przełączy na gaz. próbowałeś po rozgrzaniu pojechać na benzynie? jeśli tylko na zimnym to możliwe, że korekty się rozjechały przez instalację.
rozumiem, że objawy na zimnym silniku zanim się przełączy na gaz. próbowałeś po rozgrzaniu pojechać na benzynie? jeśli tylko na zimnym to możliwe, że korekty się rozjechały przez instalację.
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Z pierwszego montażu to raczej nie był na pewno , bo przeglądy gwarancyjne wymagają między innymi wymiany tego filtra ,ale już po gwarancji to wiemy jak bywa ,ludzie lekceważą ten filterek mając nadzieję że jakoś to będzie . Ja rozciąłem ten filtr tak z ciekawości i powiem że to co zastałem w środku ,wprawiło mnie w osłupieniemrporpoise pisze:Patryk1981, A skąd wiesz, że był to filtr z 2001 roku z pierwszego montażu, a nie oryginalna część wymieniona przez ASO Audi podczas któregoś z przeglądów?

Może u kolegi też tak jest i ktoś już dawno zapomniał że filtr paliwa też się zmienia , i teraz ma utrudniony przepływ paliwa a co za tym idzie mniejsze ciśnienie , lecz to tylko hipoteza do czasu jak kolega dokona wymiany tego ustrojstwa na nowy , a koszt tego filtra w zamienniku to jakieś 25 zł i 15 min roboty.
to też warto sprawdzić , odepnij klemy na godzinę i pośmigaj trochę na samej Pb , lecz zacznij od filtra.grzałka pisze:jeśli tylko na zimnym to możliwe, że korekty się rozjechały przez
instalację.
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 

siema zrob tak jak kolega wyzej napisal,zdejmij kleme i na pb zrob 200km.moze byc tak ze instalacjia lpg rozjebala mape benzyny i dla tego nie chula ma pb pozdrawiam a co do swiecy zalnej olejem nie ma co dramatyzowac moze uszczelnaicz zaworu przepuszcza olej.aulto ktore pobiera olej latwo zdiagnozowac osmolony nagarem wydech, smrut oleju przy ruszaniu.co do uszelniaczy to na zimnym silniku nie beda pzrepuszczac,dopiero jak silnik zlapie okolo 70 stopni pojawia sie szaro niebieski dym <rotfl>no zdejmij kleme +na jakies 5 minut zresetuj kompa i zrob 200km na benzynku i powino wrocicic do normy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb8 ... 04d77.html 20 letni klamot w ktory pchasz kase i wolny czas a i tak popsuje sie cos innego hehheee
Po wymianie uszczelki świece są już suche.Filtry nie zaszkodzić wymienić tym bardziej że filtr paliwa był orginalny wyglądał jak by nigdy nie był wymieniany. Zrobiłem tak jak pisaliście odlączyłem klemry i po ponownym podłączeniu po godzinie auto jeździ jak nowe, moc jest o wiele większa. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam