[ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 mar 2015, 21:35
- Lokalizacja: Radymno
Witam wszystkich post ok tylko co daje taka przerobka bo z wlasnego doswiadczenia wiem ze jezeli zalozymy dobrej jakosci kable wn to i tak bedzie to w polaczeniu z tradycyjna cewka zestaw duzo bardziej zywotny i niezawodny niz pojedyncze cewki ale juz nie o to mi chodzi tylko o to jaki ma to wplyw na prace v6tki.
daniello13
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
poza lepszym samopoczuciem, że unowocześniliśmy auto to specjalnie nic nie dajedaniello13 pisze:Witam wszystkich post ok tylko co daje taka przerobka bo z wlasnego doswiadczenia wiem ze jezeli zalozymy dobrej jakosci kable wn to i tak bedzie to w polaczeniu z tradycyjna cewka zestaw duzo bardziej zywotny i niezawodny niz pojedyncze cewki ale juz nie o to mi chodzi tylko o to jaki ma to wplyw na prace v6tki.
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
maro_stg pisze:poza lepszym samopoczuciem, że unowocześniliśmy auto to specjalnie nic nie dajedaniello13 pisze:Witam wszystkich post ok tylko co daje taka przerobka bo z wlasnego doswiadczenia wiem ze jezeli zalozymy dobrej jakosci kable wn to i tak bedzie to w polaczeniu z tradycyjna cewka zestaw duzo bardziej zywotny i niezawodny niz pojedyncze cewki ale juz nie o to mi chodzi tylko o to jaki ma to wplyw na prace v6tki.
Co to daje już ci mówie po1 ; nie musisz kupować przewodów za 600zł co 1-2 lata jak masz gaz po 2 nie musisz kupować cewki za 800-1000 zł tylko kupujesz za 150 orginał po 3 mocniejsza iskra bo nie traci po drodze mocy a do gazu sie przydaje .... i jeszcze kilka by sie znalazło czyli ogólnie koszta jeśli chodzi o układ zapłonowy zeszły praktycznie do zera bo z łącznie kable + cewka = 1600zł orginały co wszyscy wiemy że jest to wadliwa konstrukcja i często trzeba to wymieniać do 150zł więcej pisać nie trzeba a no i oczywiście lepsza praca silnika . ps nie zadawajcie głupich pytań
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam wszystkich.
w tym miesiącu zamierzam przerobić układ zapłonowy w swojej maszynie.
i tak sie zastanawiam czy może pójść na skróty i zakupić cewki i wiązke od 2.7?
ktoś się orientuje czy te mocowania cewek nie bedą przeszkadzać? ewentualnie czy
wiązka od 2.7 podejdzie do cewek od 2.0TFSI?
z góry dziękuje za odpowiedzi.
i życzę wszystkim Zdrowych, Wesołych Świąt Wielkanocnych spędzonych w rodzinnym gronie
w tym miesiącu zamierzam przerobić układ zapłonowy w swojej maszynie.
i tak sie zastanawiam czy może pójść na skróty i zakupić cewki i wiązke od 2.7?
ktoś się orientuje czy te mocowania cewek nie bedą przeszkadzać? ewentualnie czy
wiązka od 2.7 podejdzie do cewek od 2.0TFSI?
z góry dziękuje za odpowiedzi.
i życzę wszystkim Zdrowych, Wesołych Świąt Wielkanocnych spędzonych w rodzinnym gronie
Kriss699 aby podeszło od 2.7T musiałbyś też zmienić górne pokrywy (o ile pasują)
Tutaj podsyłam foto jak to wygląda w 2.7T
Czy pomiędzy 06E905115 A-E/06D905115 A-K, a 07K905715 A-F/06F905115 A-F są jakieś różnice? Katalogowo nie są one dla siebie zamiennikami więc coś musi być
Znalazłem jeszcze trzecią możliwość
06C 905 115 - z silników 2.0(ALT) i 3.0 (ASN)
I foto relacja
http://scaudi.com/sc/lofiversion/index.php?t4558.html
Tutaj podsyłam foto jak to wygląda w 2.7T
O ten post mi wcześniej chodziło (a nie o nr wtyczek)bendzji pisze:nr. cewek to chyba 07K905715F
Czy pomiędzy 06E905115 A-E/06D905115 A-K, a 07K905715 A-F/06F905115 A-F są jakieś różnice? Katalogowo nie są one dla siebie zamiennikami więc coś musi być
Znalazłem jeszcze trzecią możliwość
06C 905 115 - z silników 2.0(ALT) i 3.0 (ASN)
I foto relacja
http://scaudi.com/sc/lofiversion/index.php?t4558.html
wielkie dzięki za odzew.
a jakby się usunęło te mocowania z cewek od 2.7 to by nie podeszło?
nie miałem ich w ręku więc tak tylko teoretyzuje.
a może od 3.0 to lepszy pomysł?
musze polatać po szrotach i sprawdzić. jak coś ustale to dam znać
[ Dodano: 2015-04-05, 13:22 ]
a co to za wynalazek ten pojemnik/butla nad cewkami?
http://i956.photobucket.com/albums/ae43 ... IM1921.jpg
a jakby się usunęło te mocowania z cewek od 2.7 to by nie podeszło?
nie miałem ich w ręku więc tak tylko teoretyzuje.
a może od 3.0 to lepszy pomysł?
musze polatać po szrotach i sprawdzić. jak coś ustale to dam znać
[ Dodano: 2015-04-05, 13:22 ]
a co to za wynalazek ten pojemnik/butla nad cewkami?
http://i956.photobucket.com/albums/ae43 ... IM1921.jpg
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga