Inter Carsdjmaly pisze: możecie polecić jakieś sprawdzone źródło odnośnie zakupu wahaczy lemfordera do c5?
[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Panowie jeśli chodzi o wahacze z Master Sport to wejdźcie sobie na ich oficjalną stronę i zobaczcie ich przedstawicieli w Polsce i wtedy możecie kupić z pewnego źródła.
Oryginalne MS mają na bananach jakby nadlaną inną gumę o kolorze pomarańczowym w połowie tulei.
Najważniejszą rzeczą przy wymianie całego kompletu jest SPRAWDZENIE AMORTYZATORÓW a najlepiej ich wymiana dużo zawieszeń często pada niezależnie od firmy, dlatego że amory mają padnięte!!! Zawieszenie wielowahaczowe jest tak skontrowane że ciężko stwierdzić iż amortyzatory są ok mało tego nawet na szarpakach w stacjach diagnostycznych będą pokazywały pozytywny wynik!!!!!!!!!
To co powinny odbierać amortyzatory przechodzi na wahacze odbierają obciążenie auta na siebie co za tym idzie pierwsze padają górne wahacze i później obciążenie idzie na dolne mija rok i zawieszenie do wymiany i tak w kółko
Wahacze dokręcamy na stojącym aucie {lub podkładamy coś pod koła i symulujemy pozycje stojącą} to też jest bardzo ważne!!!
dużo mechaników na podnośniku wymienia wahacze dokręca ===przecież koła są w dole tylko szkoda że po opuszczeniu koła są z leka innym położeniu.
Co do firmy Master Sport kiedyś ta firma była co najmniej mierna ale jakiś czas temu przy piwku z powodu tego że też mam do wymiany na pewno dwa górne zobaczyłem że MS od 2013 mają certyfikat jakości więc ich jakoś na pewno jest wyższa niż kiedyś wahacze wymieniam wszystkie
bo mojemu koledze w a 4 w zeszłym tyg pękł wahacz banan ori w Łodzi koło poszło do góry w błotnik błotnik się cofną i zblokował na drzwiach przy prędkości 50 km całe szczęście że nie gdzieś w trasie
Oryginalne MS mają na bananach jakby nadlaną inną gumę o kolorze pomarańczowym w połowie tulei.
Najważniejszą rzeczą przy wymianie całego kompletu jest SPRAWDZENIE AMORTYZATORÓW a najlepiej ich wymiana dużo zawieszeń często pada niezależnie od firmy, dlatego że amory mają padnięte!!! Zawieszenie wielowahaczowe jest tak skontrowane że ciężko stwierdzić iż amortyzatory są ok mało tego nawet na szarpakach w stacjach diagnostycznych będą pokazywały pozytywny wynik!!!!!!!!!
To co powinny odbierać amortyzatory przechodzi na wahacze odbierają obciążenie auta na siebie co za tym idzie pierwsze padają górne wahacze i później obciążenie idzie na dolne mija rok i zawieszenie do wymiany i tak w kółko
Wahacze dokręcamy na stojącym aucie {lub podkładamy coś pod koła i symulujemy pozycje stojącą} to też jest bardzo ważne!!!
dużo mechaników na podnośniku wymienia wahacze dokręca ===przecież koła są w dole tylko szkoda że po opuszczeniu koła są z leka innym położeniu.
Co do firmy Master Sport kiedyś ta firma była co najmniej mierna ale jakiś czas temu przy piwku z powodu tego że też mam do wymiany na pewno dwa górne zobaczyłem że MS od 2013 mają certyfikat jakości więc ich jakoś na pewno jest wyższa niż kiedyś wahacze wymieniam wszystkie
bo mojemu koledze w a 4 w zeszłym tyg pękł wahacz banan ori w Łodzi koło poszło do góry w błotnik błotnik się cofną i zblokował na drzwiach przy prędkości 50 km całe szczęście że nie gdzieś w trasie
TX1000
Bo MS ma 2 typy klientów, prosty przykład podpsiujeśż jakąs tam umowę że będzesz brał na jkąś sume a dostaniesz dużo lepszą cenę. Widac nawet na allegro te najtańsze zestawy wahaczy sa w setkach sztuk wystawione. Wtedy firma jest dyytrybutorem na stronie:) Albo można po prostu brać od nich normlanie jako klient, w troszke wyższych cenach ale nie zmuszamy się wtedy do robienia jakiegoś tam obrotu:) Wtedy właśnie leży u kogoś 100 kpl wahaczy:) a trochę czasu zejdzie zanim się to sprzeda:)) Ale tak jak kolega pisze, coraz więcej pozytywnych opini jest o zawieszeniu MS. Jedynie końcówki są do bani
Najlepsze części, oleje Premium w najlepszych cenach. www.expressparts.pl 888-530-456 gg: 3543322
na stronie:) Albo można po prostu brać od nich normlanie jako klient, w troszke wyższych cenach
No z tymi ceną z oficjalnej strony MS nie jest tak kolorowo bo uwaga wahacze dla normalnych kupujących są za 1131pln brutto :shock:
źródło
http://www.ms-shop.eu/Zestaw-wahaczy/of ... 792-SET-MS
No z tymi ceną z oficjalnej strony MS nie jest tak kolorowo bo uwaga wahacze dla normalnych kupujących są za 1131pln brutto :shock:
źródło
http://www.ms-shop.eu/Zestaw-wahaczy/of ... 792-SET-MS
TX1000
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Ja się zawsze zastanawiam jak podejdą do reklamacji np po 3 latach czy nie będą usilnie wciskali, że to jednak zużycie i za duże przebiegi np:)Piotrek_85 pisze:Witam. Ja do S6-ki kupilem taki oto zestaw na przód:
Meyle HD 116 050 0087/HD
Niewiele tansze od Lemfordera. Producent udziela 4 lat gwarancji bez limitu km.
Pod koniec tygodnia zakładam i zobaczymy co to jest warte.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Ja do tej gwarancji też podchodzę z dystansem, bo jakoś nie wyobrażam sobie po 3 latach wyciągania zużytych wahaczy, szukania paragonu i odsyłania do producenta. Taką deklarację producenta odnośnie długości gwarancji traktuję raczej, jako pewną informację, że produkt ten jest po prostu trwalszy niż u konkurencji, skoro deklarują tak odważne zobowiązanie co do 4 letniego okresu gwarancji. Wiadomo......jeśli rozypią się po roku czy po dwóch latach lub po 30 tys. km to więcej nie kupię ich produktu i tyle. pojeżdzimy zobaczymyWeso pisze:Ja się zawsze zastanawiam jak podejdą do reklamacji np po 3 latach czy nie będą usilnie wciskali, że to jednak zużycie i za duże przebiegi np:)Piotrek_85 pisze:Witam. Ja do S6-ki kupilem taki oto zestaw na przód:
Meyle HD 116 050 0087/HD
Niewiele tansze od Lemfordera. Producent udziela 4 lat gwarancji bez limitu km.
Pod koniec tygodnia zakładam i zobaczymy co to jest warte.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
nie zdziwiłbym się, jakby zażądali wszystkich wizyt w ASOWeso pisze:Ja się zawsze zastanawiam jak podejdą do reklamacji np po 3 latach czy nie będą usilnie wciskali, że to jednak zużycie i za duże przebiegi np:)Piotrek_85 pisze:Witam. Ja do S6-ki kupilem taki oto zestaw na przód:
Meyle HD 116 050 0087/HD
Niewiele tansze od Lemfordera. Producent udziela 4 lat gwarancji bez limitu km.
Pod koniec tygodnia zakładam i zobaczymy co to jest warte.
na za pewne jest tam jakiś kruczek słowny w gwarancji
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 08 mar 2015, 13:47
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Czy ja wiem........napewno jesli zuzyte sa amorki to takie "dobicia" zawieszenia potrafia byc zabojcze dla wahaczy. Ale pomyslmy logicznie........jesli amorek jest calkiem zuyty a przy normalnej jezdzie po rownych nawierzcjniach nie wystepuje takie dobicie zawieszenia to na wahacze dzialaja napewno mniejsze sily niz gdy amorek pracuje z pelna sila, gdy jest nowy. Wiec dla mnie przy jezdzie po rownym asfalcie nic z wahaczami nie powinno sie dziac nawet, gdy amorki posiadaja oznaki lekkiego zuzycia. Wyjatkiem jest calkowita awaria amorka i co za tym idzie jakies niekontrolowane uderzenia o wyboje itp.jericho24 pisze:Malo kto pisze czy wymienial jeszcze amorki z przodu, a to podobno ma duze znaczenie na wahacze.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga