Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Dzwięk Turbo - jakiś nie typowy 1.8 t AWT

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Vexatus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 kwie 2013, 08:39
Lokalizacja: Jaworze

Post autor: Vexatus » 28 mar 2015, 11:04

Ale można na DP założyć puszkę od kata i już jedną sondę dajesz przed, a drugą za puchą i po problemie :) To tak jak ktoś chce mieć wygląd ori. U mnie nie patrzyłem w sumie, czy są przednie katy, bo w miejscu środkowych są 2 błyszczące strumienice i nikt w sumie uwagi nie zwrócił na przeglądzie :P
Non in verbis, sed in rebus est!
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 09 kwie 2015, 19:16

więc plan jest taki , wykombinuję DP i zmienię uszczelki przed i za katem ,odnośnie drugiej sondy AWT ,nie mam się co martwić bo jest wycięta z ECU , pozostaje mi wprowadzić wasze rady w życie i zobaczymy jak to będzie .Dziękuję za rady i pomoc bo rozjaśniliście mi kilka aspektów tego zagadnienia . Pozdrawiam i do następnego .

[ Dodano: 2015-04-09, 05:10 ]
panowie jeszcze tego nie zrobiłem bo puki co praca i to nawet w święta , ale jedna opinia takiego mechanika co z przypadku jechał zemną troszkę mnie ubiła , powiedział że może to rznie tak łańcuch , ale to mało możliwe wydaję mi się bo na wolnych tego nie ma tylko pod obciążeniem ,co Wy na to ?

[ Dodano: 2015-04-09, 19:16 ]
siema , na wstępie proszę o to aby mnie nie opier...ać :) ale sprawa tego brzęczenia od turbo została definitywnie rozwiązana a było to tak .
Dawno temu w zeszłym roku robiłem przy turbo ,podkręcałem sztangę i musiałem odkręcić turbo od kolektora , potem wiadomo montaż , ale nie dałem nowej uszczelki podczas montażu a żeby było śmieszniej ,to gdy przykręcałem te trzy śruby " kolektor vs turbo " jedna mi się ukręciła :> ale myślę sobie na dwóch też da rade i tak zlałem temat . Efekt od tego czasu jest wszystkim znany z opisu jaki zamieszczałem w tym temacie .
Dziś doznałem olśnienia ,że być może to z tego połączenia pierdzi , zakupiłem nową uszczelkę między turbo a kolektor oraz wykręciłem urwaną wcześniej śrubę , poskładałem wszystko jak bóg przykazał i jest miodzio , zero pierdzenia , a żeby było śmieszniej , poprawiła się dynamika i przyspieszenie samochodu. Reasumując ,robiąc coś po łebkach ,robisz sobie źle.
Wstyd się przyznać , ale wychodzę z założenia że wiedzą należy się dzielić ,bo po to są takie fora internetowe ,a nuż znajdzie się taki Patryk jak ja i to mu się przyda. <okok>

jeszcze raz dzięki i Pozdrawiam czytających te wypociny.
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga