Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AEB 1.8 150 KM] problem z odcianem mocy

Silniki benzynowe
raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

[AEB 1.8 150 KM] problem z odcianem mocy

Post autor: raptus1984 » 26 mar 2015, 20:45

wymieniłem turbinę w swoim aucie ponieważ nie miała mocy,powodem było brak klapki turba i nie szczelna rura.Turbina została zregenerowana cześć gorąca kupiłem nowiutką,teść wstawił większy wałek trubiny,auta po złożeniu auta ma moc a nawet az za dużo heh,ale problem jest taki ze np na 3 biegu odcina obroty i szarpie przy 3tys a na 5 przy 5tys ,autem szarpie wtedy jak przy odcince lub braku paliwa

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 27 mar 2015, 07:53

raptus1984,-myślę że turbina jest przesterowana na akutatorze,musisz podpiąć Vag i sprawdzić ile bije. Piszesz że wstawił większy walek, jeśli dobrze cię rozumiem to masz teraz K03s hybryda ?
340KM i 500NM :)

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 27 mar 2015, 11:20

aeb nie ma czujnika doładowania,turbo k03-00 na wiekszym wałku

[ Dodano: 2015-03-27, 11:20 ]
tesc gadal z jak zamawial ciepla strone to od razu wałek wiekszy bo tych oryginalnych czesci nie było

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 27 mar 2015, 20:12

Też sądzę że przeładowuje turbo, do regulacji a do pomiaru ciśnienia wystarczy zegar wpiąć w dolot.

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 04 kwie 2015, 20:31

wiem,muszę to zrobić,turbina musi sporo przeładowywać,bo podczas przyspieszania słuchać upuszczanie ciśnienia w zakresie 2.5-3tys obr

[ Dodano: 2015-04-04, 20:31 ]
panowie przed wymiana turbiny mocy brak,po wymianie mocy az za natto bład 544,16487 jara jak smok paliwa

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 04 kwie 2015, 21:21

WG dobrze ustawione po tym zabiegu?
DV też do sprawdzenia i czy dobrze zamontowane
zrób loga 002+007 i 013+025

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 04 kwie 2015, 21:54

wydaje mi sie ze zawór jeszcze do regulacji,bo jak puszczam gaz przy 3tys to słychac jak turbina spuszcza ciśnienie,auta przy większym bucie szarpie silnikiem i cala buda do tego wieczny bład 16500 nawet na ori nowym czujniku,a zapomniałem mam stozek

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 04 kwie 2015, 22:09

na jakie ciśnienie ustawiłeś gruchę?

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 04 kwie 2015, 22:19

0.5

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 04 kwie 2015, 22:26

to masz przyczynę :) 0.3

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 04 kwie 2015, 22:32

hehe:) poprawie,myslisz ze od tego takie szarpanie i spuszczanie z turba miedzy 2 a 3 tys obr,powiedz mi jeszcze co z tym czujnikiem temperatury bo juz 2 czujniki zmienialem

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 04 kwie 2015, 22:45

na początek od tego,DV 100%sprawna i właściwie założona ?
co do czujnika to wiesz różnie bywa,miałem ori z aso i oddałem bo dziwne cyrki były zakładałem zamienniki do innych i u siebie i jest dobrze,może kabelkologia się wykrzaczyła u Ciebie sprawdzałeś ?

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 04 kwie 2015, 22:49

czujnki dwa nowe ori i jeden od kolegi podmieniłem bez zamian,sprawdziłem ciągłość kabli z wtyczki do ecu i jest,podczas przyspieszania jak zdejmę nogę z gazu przy zmianie biegu to słysząc jak zawór spuszcza wiec raczej OK

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 04 kwie 2015, 23:05

to z tym czujnikiem jo już nie wiem,wygląda jak by komp nie domagał ale to ostatnia możliwość,która też występuje,DV to zmieniane czy jeszcze ori siedzi ? dmuchnij 1b w boczny kruciec (ten gruby)DV ma trzymać jek nie to wymiana.
a jaką temperaturę masz na vagu z g2/62 ?
a ten błąd 00544 powraca?

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 05 kwie 2015, 09:14

ta 544 powraca,DV ori,niby sprawne tylko dziwi mnie tak glosnie spuszczanie mam jeszcze jedno aeb i tak nie slychac,wydaje mi sie ze to przez zle wyregulowana gruchce

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja