[AEB 1.8 150 KM] problem z odcianem mocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
- Lokalizacja: malbork
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
Wyciagnij calego tipa na podloge sprawdz wssystkie wezyki podcisnien i objemki. Dv mozesz sprawdzic prosto w rekach: wciskasz palcem tlok dv i w momencie jak go wcisniesz zatykasz palcem podcisnienie czyli ten maly kruciec puszczasz w tym momencie tlok i powinien on zostac w miejscu trzymany podcisnienie.. jesli mimo to powroci na swoje miejsce tzn ze dv do smietnika. Gruche powinienes ustawic na 0.3-0.35 i bedzie gitara
1.8T MrcZk'a hybryda itd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
a co tu szukać,na tyle co przerabiam takie tematy to żadna nie wytrzymała 150tyś km i 7-9 lat
Twoim sposobem to sprawdzisz szczelność cienkiego króćca a dalej co? te min.0.6 bara co turbo generuje to na oko czy innym sposobem sprawdzisz?
to tylko takie moje zdanie,jak chcesz to mam kilka takich sprawnych
a co do reszty jak by turbo przeładowało to by tryb awaryjny wyszedł co tu nie występuje bo na 100% DV puszcza ciśnienie przed turbo i jest taki obiaw jak kolega raptus1984 opisuje
dlatego logi 003+007 i 013+025 po kasowaniu błędów
Twoim sposobem to sprawdzisz szczelność cienkiego króćca a dalej co? te min.0.6 bara co turbo generuje to na oko czy innym sposobem sprawdzisz?
to tylko takie moje zdanie,jak chcesz to mam kilka takich sprawnych
a co do reszty jak by turbo przeładowało to by tryb awaryjny wyszedł co tu nie występuje bo na 100% DV puszcza ciśnienie przed turbo i jest taki obiaw jak kolega raptus1984 opisuje
dlatego logi 003+007 i 013+025 po kasowaniu błędów
Czemu sie denerwujes? Sposobem ktory opisalem sprawdzasz wlasnie szczelnosc szczelosc tloka w dv i jest to podstawa jesli nie ma sie mozliwosci sprawdzenia naczej. Druga sprawa jak turbo przeladuje to nie zawsze wywala blad. U mnie po zalozeniu k03s przeladowywalo w pewnym momencie o 0.3 bara i zero bledow. Jak dla mnie winna dvka albo nieszczelny dolot. Sprawdz koniecznie czy dobrze podlaczona n75 a zwlaszcza weze od n75 do turbo bo u mnie tamtedy uciekalo doladowanie a podczas sprawdzania szczelnosci dolotj dmuchalem 1 bar i cisza a podczas jazdy 1 bar uciekal jakby niewiadomo jaka dziura byla. No i czy dv jest dobrze zalozona, dla przypomnienia tlokiem do tipa.
1.8T MrcZk'a hybryda itd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Offtop. U mnie cienki króciec trzymał przy DV tłok, ale jak zapuściłem pół bara na wejście z tipa to syczała mimo przytkanego cienkiego przewodu. Tak że takie testy jak MrcZk przytoczył to różnie wychodzą-choć na szybkiego test jest jaknajbardziej ok. DV to element eksploatacyjny, wiadomo kupić nadarmo zaboli ale kto wie ile nie kosztuje, niech sobie leży bo jeśli mamy mieć jeszcze auto przez dwa lata to jest duże prawdopodobieństwo że ten na aucie padnie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Ten test z palcem jest dobry na sprawdzenie czy membrana nie dziurawa, podawanie cisnienia w grubszy krócieć powoduje że każda dv będzie przepuszczac nawet nowa, powód dv uszczelnia się po podaniu ciśnienia w cienki krócieć i tak się dzieje w aucie , także taki test ma sens jesli podamy takie samo ciśnienie w oba krócce cienki i gruby.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
- Lokalizacja: malbork