Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AEB 1.8 150 KM] problem z odcianem mocy

Silniki benzynowe
krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 05 kwie 2015, 09:56

jak jeszcze ori dv to 100% puszcza,podmień a jak nie to sprawdz ją na 1b bo na niby to wiesz
sprawdz też w blokach pomiarowych przepustnicę bo wygląda na uszkodzenie mechaniczne potęncjometru przez co ecu żle odbiera dodawanie gazu

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 05 kwie 2015, 12:01

we wtorek sprawdze,i podmienię przepustnice,bo wiesz o co mi chodzi z tym upuszczaniem?

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 05 kwie 2015, 12:02

wiem

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 05 kwie 2015, 12:23

Wyciagnij calego tipa na podloge sprawdz wssystkie wezyki podcisnien i objemki. Dv mozesz sprawdzic prosto w rekach: wciskasz palcem tlok dv i w momencie jak go wcisniesz zatykasz palcem podcisnienie czyli ten maly kruciec puszczasz w tym momencie tlok i powinien on zostac w miejscu trzymany podcisnienie.. jesli mimo to powroci na swoje miejsce tzn ze dv do smietnika. Gruche powinienes ustawic na 0.3-0.35 i bedzie gitara
1.8T MrcZk'a hybryda itd

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 05 kwie 2015, 15:11

z tą DV to nie jest tak jak myślisz,najważniejszego tym sposobem nie sprawdzisz ale niech tam <okok>
trzeba jeszcze sprawdzić czy utrzymuje ciśnienie

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 05 kwie 2015, 16:00

Ostatnimi czasy mialem yle dv w rekach ze wiem co mowie. Zreszta wpisz sobie na yt dv test sporo tego jest
1.8T MrcZk'a hybryda itd

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 05 kwie 2015, 16:39

a co tu szukać,na tyle co przerabiam takie tematy to żadna nie wytrzymała 150tyś km i 7-9 lat
Twoim sposobem to sprawdzisz szczelność cienkiego króćca a dalej co? te min.0.6 bara co turbo generuje to na oko czy innym sposobem sprawdzisz?
to tylko takie moje zdanie,jak chcesz to mam kilka takich sprawnych
a co do reszty jak by turbo przeładowało to by tryb awaryjny wyszedł co tu nie występuje bo na 100% DV puszcza ciśnienie przed turbo i jest taki obiaw jak kolega raptus1984 opisuje
dlatego logi 003+007 i 013+025 po kasowaniu błędów

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 05 kwie 2015, 16:54

Czemu sie denerwujes? Sposobem ktory opisalem sprawdzasz wlasnie szczelnosc szczelosc tloka w dv i jest to podstawa jesli nie ma sie mozliwosci sprawdzenia naczej. Druga sprawa jak turbo przeladuje to nie zawsze wywala blad. U mnie po zalozeniu k03s przeladowywalo w pewnym momencie o 0.3 bara i zero bledow. Jak dla mnie winna dvka albo nieszczelny dolot. Sprawdz koniecznie czy dobrze podlaczona n75 a zwlaszcza weze od n75 do turbo bo u mnie tamtedy uciekalo doladowanie a podczas sprawdzania szczelnosci dolotj dmuchalem 1 bar i cisza a podczas jazdy 1 bar uciekal jakby niewiadomo jaka dziura byla. No i czy dv jest dobrze zalozona, dla przypomnienia tlokiem do tipa.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 05 kwie 2015, 17:10

nie denerwuje bo niby czemu
a u Ciebie brak awaryjki z prostego powodu :) masz me7.5 a nie motronika 3.8 jak w aeb a to przepaść

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 05 kwie 2015, 17:25

Poprostu nie chcialbym aby kolega z problemem doszukiwal sie nie wiadomo czego. Najlepiej sprawdzic podstawy ktore moze zrobic samemu bez pomocy mechanika
1.8T MrcZk'a hybryda itd

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 05 kwie 2015, 17:26

jak najbardziej :)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 05 kwie 2015, 19:24

Ale o co kłótnia? założona jest większa turbina, sztanga źle ustawiona, turbo przeładowuje, maf widzi za duzy przepływ i odcina doładowanie, logi 002+025 to potwierdzą, trzeba skorygować ustwienie sztangi albo zrobic program.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 05 kwie 2015, 20:07

Offtop. U mnie cienki króciec trzymał przy DV tłok, ale jak zapuściłem pół bara na wejście z tipa to syczała mimo przytkanego cienkiego przewodu. Tak że takie testy jak MrcZk przytoczył to różnie wychodzą-choć na szybkiego test jest jaknajbardziej ok. DV to element eksploatacyjny, wiadomo kupić nadarmo zaboli ale kto wie ile nie kosztuje, niech sobie leży bo jeśli mamy mieć jeszcze auto przez dwa lata to jest duże prawdopodobieństwo że ten na aucie padnie.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 05 kwie 2015, 20:32

Ten test z palcem jest dobry na sprawdzenie czy membrana nie dziurawa, podawanie cisnienia w grubszy krócieć powoduje że każda dv będzie przepuszczac nawet nowa, powód dv uszczelnia się po podaniu ciśnienia w cienki krócieć i tak się dzieje w aucie , także taki test ma sens jesli podamy takie samo ciśnienie w oba krócce cienki i gruby.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

raptus1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 25 gru 2011, 11:22
Lokalizacja: malbork

Post autor: raptus1984 » 05 kwie 2015, 21:25

spokojnie panowie :shock: ,turbina przeładowuje,zaczyna odcinać w zależności jak mocno wcisnę gaz, z logami bedzie problem bo mam tylko auto-coma i cdif2,dv podmienialem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja