Spokojnie wiem co kupowałem, mam tez świadomość ze po 2000 roku w motoryzacji nie wybieramy silników/aut idealnych dla nas a raczej jak kupić żeby bylo mniejsze zło.
Pamiętaj tez ze jak miałem a4 3.0 ASN to remont multi od razu dał mi kieszeni i kilka innych rzeczy pózniej dlatego kalkuluje od razu żeby wliczyć to od razu w koszta użytkowe a nie jako niespodziewany drenaż portfela i lament:)
Ps odnośnie lpg to chyba kolega fassi mi pomoże tutaj na miejscu bo tryb życia zmienia mi kilometraż prawie codziennie na większy i większy...
Audi A6 C6 4.2 S-line BAT Avant
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Wizyta w Polsce to i kilka operacji:
- wydech zrobiony identyczny jak na tym filmiku :
- hamulce nowe przód i tył (przód nawiercane zimmermann i klocki zimmermann sport, tył tarcze zimmermann i klocki ferrodo)
- olej, wszystkie filtry łącznie z paliwowym, wszystkie świeczki itp
Zastanawiam się obecnie nad ściemnieniem szyb, ale jakoś nie mogę się przekonać...

- wydech zrobiony identyczny jak na tym filmiku :
- hamulce nowe przód i tył (przód nawiercane zimmermann i klocki zimmermann sport, tył tarcze zimmermann i klocki ferrodo)
- olej, wszystkie filtry łącznie z paliwowym, wszystkie świeczki itp
Zastanawiam się obecnie nad ściemnieniem szyb, ale jakoś nie mogę się przekonać...

- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: