[ BMK 3.0 224 KM] Grzechotanie na ciepłym silniku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar 2015, 20:13
- Lokalizacja: Żagań
[ BMK 3.0 224 KM] Grzechotanie na ciepłym silniku
Mój problem jest następujący, gdy odpalam auto na zimnym silniku wszystko jest ok cichutko itd.
Natomiast jak odpalę go na rozgrzanym silniku przez 1*2 sekundy słychać grzechotanie,
Moim zdaniem to coś z rozrządem pytanie tylko czy to coś poważnego? jak temu zaradzić gdzie to naprawić jaki koszt ?
Natomiast jak odpalę go na rozgrzanym silniku przez 1*2 sekundy słychać grzechotanie,
Moim zdaniem to coś z rozrządem pytanie tylko czy to coś poważnego? jak temu zaradzić gdzie to naprawić jaki koszt ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar 2015, 20:13
- Lokalizacja: Żagań
Ale ktoś się wypowiadał, że niby wystarczy samą górę wymienić bez wyciągania silnika to po pierwszekamil666 pisze:Było wałkowane na forum wiele razy. Niestety koszt spory bo 6-7 tysięcy.
Po drugie wszyscy piszą że im grzechocze na zimnym silniku mi natomiast na zimnym chodzi cicho tylko na ciepłym czasem zaszumi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
- Imię: Zbyszek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KIELCE
Uważam że jest tu poważny problem, ja osobiście miałem przypadek na zimnym silniku lekkie grzechotanie około 1,5- 2 sek. Wymieniłem górne napinacze zrobiłem 20 kkm jest cisza. Natomiast w Twoim przypadku prawdopodobnie ma przelatane 500 kkm i sa wyciągnięte i to dużo łańcuchy i tu już napinacze nic nie pomogą.kamil666 pisze:Trzeba to dobrze wysłuchać, ogólnie jak grzechocze na ciepłym to jest dużo gorzej niż na zimnym.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar 2015, 20:13
- Lokalizacja: Żagań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar 2015, 20:13
- Lokalizacja: Żagań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
Widze z warszawki jestes to faktycznie tam może byc drozej niestety.kamil666 pisze:z chęcią zobaczę co Twój komplet ma w zestawiemichalnowak pisze:Jakie 6-7tys , komplet rozrzadu bez kol 2200zl kosztuje robota 1000zl
co do rozrzadu to 4 lancuchy 4 napinacze i jakies pierdulki ostatnio placilem 2,450zl i robota tysiak
Proszę bardzo
http://allegro.pl/febi-zestaw-lancucha- ... 38010.html
Niema sie co bać tych rozrządów za 2100 jest komplet febiego , zaraz beda gadac ludzie ze lepiej ori ale to jest to samo co ori. niema innych producentow tych czesci tylko febi to robi
Dla siebe i dla Audi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To że jestem z Warszawy w tym przypadku jest bez znaczenia. Dowiadywałem się w Ciechanowie jak i w Gdańsku.
Wszędzie ceny były podobne, w Gdańsku był 500 zł taniej niż w Warszawie - było bez sensu tam zawozić auto bo to 2-3 dni więc paliwo i ew. hotel albo głupia jazda. W Ciechanowie krzyczeli ok. 300 zł więcej.
W tym zestawie brakuje wielu rzeczy, ślizgi, koła zębate, nowe śruby itd.
W tej cenie co podałem jest też olej, płyn chłodniczy. Rozrząd robi i Febi i Swag.
Ja mam części z audi, może delikatnie droższe... ale mam na to papier, mam dowód zakupu i wymiany (faktury) + pewność że jest to część świeża. Jak już się wyciąga silnik to szkoda zrobić tylko część rozrządu, oszczędność może być pozorna.
Wszędzie ceny były podobne, w Gdańsku był 500 zł taniej niż w Warszawie - było bez sensu tam zawozić auto bo to 2-3 dni więc paliwo i ew. hotel albo głupia jazda. W Ciechanowie krzyczeli ok. 300 zł więcej.
W tym zestawie brakuje wielu rzeczy, ślizgi, koła zębate, nowe śruby itd.
W tej cenie co podałem jest też olej, płyn chłodniczy. Rozrząd robi i Febi i Swag.
Ja mam części z audi, może delikatnie droższe... ale mam na to papier, mam dowód zakupu i wymiany (faktury) + pewność że jest to część świeża. Jak już się wyciąga silnik to szkoda zrobić tylko część rozrządu, oszczędność może być pozorna.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
2700 części poza aso i to jeszcze w tym linku nie jest kompletny, w aso komplet ok 3000. wymiana to koszt ok. 3000 zł, chyba że ktoś nie zrzuca silnika co jest kiepskim pomysłem. Wszystko jest dobrze do czasu póki się udaje, chciałbym zobaczyć jak byście byli potraktowani przez te warsztaty gdyby coś im nie wyszło.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: