Może dlatego, żeby przynajmniej cos rekompensowało autko z 2.0 na pokładzie w odniesieniu do mocniejszych sercKL4K50N pisze:ringel pisze:w dieslu 2,0TDIe FL
hmm ciekawe dlaczego akurat w tym trupie tylko


Gość od którego chcę kupić. czyli rozumiem ,że nie są po lifcie. To pytanie jak będzie z zamianą z moimi, oraz czy będą wyglądać jak te co na zdjeciach na początku tego postu?camelllcamelll pisze:kto Ci to powiedział, że to są poliftowemarok111 pisze:Czy mogę wymienic na poliftowe z 2008 r. o nr
4F0 920 933 J sw:4F0 910 930 C SW240?
Moim zdaniem o tym nr nie są poliftowe i nie będą wyglądać jak te z początku postu / przy tym nr jak by miały literkę L - 100% polift /, po wymianie musisz jechać zdjąć CP.marok111 pisze:Klient od którego chcę kupić. czyli rozumiem ,że nie są po lifcie. To pytanie jak będzie z zamianą z moimi, oraz czy będą wyglądać jak te co na zdjeciach na początku tego postu?
Dziękuje za info, faktycznie, nie zwróciłem uwagi że brak srebrnych obwódek. Już mam ogląd sytuacji.camelllcamelll pisze:Moim zdaniem o tym nr nie są poliftowe i nie będą wyglądać jak te z początku postu / przy tym nr jak by miały literkę L - 100% polift /, po wymianie musisz jechać zdjąć CP.marok111 pisze:Klient od którego chcę kupić. czyli rozumiem ,że nie są po lifcie. To pytanie jak będzie z zamianą z moimi, oraz czy będą wyglądać jak te co na zdjeciach na początku tego postu?
A Ty widziałeś te zegary- przecież na pierwszy rzut oka widać w polifcie srebrne obwódki przy wskazówkach.