Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Ogrzewanie tylnej szyby
Cześć,
czy Wam również tak kiepsko działa ogrzewanie tylnej szyby?
U mnie to wygląda tak, że bardzo szybko się samo wyłącza, nie sprawdzałem dokładnie ale nie działa dłużej niż 5minut.
Efekt jest taki, że mam wrażenie, że to ogrzewanie w ogóle nie działa - nie sprawdzałem jeszcze czy paski robią się ciepłe bo zawsze mi się o tym przypomina jak jadę i akurat tego potrzebuję, ale jak przez pewien czas miałem nieszczelność na rurce od EGRa to jeździłem z zamkniętym obiegiem i wtedy szyby bardziej parowały więc włączałem ogrzewanie i praktycznie w ogóle sobie z parą na szybie nie radziło.
Wcześniej miałem BMW e46 330d i tam ogrzewanie było super, nawet snieg i lód na szybie topniał a w Audi niestety nie.
Jak jest u Was?
Ewentualnie od czego zacząć sprawdzanie? Gdzie są wtyczki do szyby - na dole, górze czy po bokach? Pewnie pod osłonami słupków - czy muszę je całkiem ściągać żeby tam podejść z miernikiem?
A6 C6 3.0tdi 2007rok.
[ Dodano: 2015-02-23, 19:47 ]
Który bezpiecznik (i gdzie jest on zlokalizowany) odpowiada za ogrzewanie tylnej szyby? Nie mogę go zlokalizować... W instrukcji jest kilka bezpieczników opisanych jako "inteligentny moduł komfortu" i coś czuje, że być może jeden z nich będzie odpowiedzialny za grzanie szyby i lusterek...
Pomoże ktoś?
EDIT:
Mój temat więc zaktualizuję... Problem rozwiązany po założeniu odpowiedniego regulatora napięcia Valeo.
Błąd
002254 - Interface to Generator, 004 - no signal/communication już nie występuje i zniknął od razu po założeniu nowego regulatora - nie trzeba było nawet ich kasować.
Dziękuję wszystkim za uwagę i pomoc
czy Wam również tak kiepsko działa ogrzewanie tylnej szyby?
U mnie to wygląda tak, że bardzo szybko się samo wyłącza, nie sprawdzałem dokładnie ale nie działa dłużej niż 5minut.
Efekt jest taki, że mam wrażenie, że to ogrzewanie w ogóle nie działa - nie sprawdzałem jeszcze czy paski robią się ciepłe bo zawsze mi się o tym przypomina jak jadę i akurat tego potrzebuję, ale jak przez pewien czas miałem nieszczelność na rurce od EGRa to jeździłem z zamkniętym obiegiem i wtedy szyby bardziej parowały więc włączałem ogrzewanie i praktycznie w ogóle sobie z parą na szybie nie radziło.
Wcześniej miałem BMW e46 330d i tam ogrzewanie było super, nawet snieg i lód na szybie topniał a w Audi niestety nie.
Jak jest u Was?
Ewentualnie od czego zacząć sprawdzanie? Gdzie są wtyczki do szyby - na dole, górze czy po bokach? Pewnie pod osłonami słupków - czy muszę je całkiem ściągać żeby tam podejść z miernikiem?
A6 C6 3.0tdi 2007rok.
[ Dodano: 2015-02-23, 19:47 ]
Który bezpiecznik (i gdzie jest on zlokalizowany) odpowiada za ogrzewanie tylnej szyby? Nie mogę go zlokalizować... W instrukcji jest kilka bezpieczników opisanych jako "inteligentny moduł komfortu" i coś czuje, że być może jeden z nich będzie odpowiedzialny za grzanie szyby i lusterek...
Pomoże ktoś?
EDIT:
Mój temat więc zaktualizuję... Problem rozwiązany po założeniu odpowiedniego regulatora napięcia Valeo.
Błąd
002254 - Interface to Generator, 004 - no signal/communication już nie występuje i zniknął od razu po założeniu nowego regulatora - nie trzeba było nawet ich kasować.
Dziękuję wszystkim za uwagę i pomoc
Ostatnio zmieniony 14 lip 2016, 20:27 przez luk330, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
póki co znalazłem kilka tipów, że być może pada regulator napięcia w alternatorze. Ale u mnie wszystko inne działa (i ogrzewanie lusterek i szyby tylnej jeszcze niedawno działało).
W końcu wolny weekend mi się zbliża więc poświęcę godzine czasu i przejrze wszsytkie bezpieczniki (niestety nie udało mi się w Internecie znaleźć informacji który bezpiecznik odpowiada za grzanie szyby i luster).
W końcu wolny weekend mi się zbliża więc poświęcę godzine czasu i przejrze wszsytkie bezpieczniki (niestety nie udało mi się w Internecie znaleźć informacji który bezpiecznik odpowiada za grzanie szyby i luster).
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Przekaźnik odpowiedzialny za grzanie tylnej szyby zlokalizowany jest w bagażniku po prawej stronie w centralnym sterowniku systemem Komfort, jak na wcześniej wstawionym zdjęciu przez kolegę MaTyS, pod numerem "1" lub doczepiony pod tą "skrzynką"
Bezpiecznik odpowiedzialny to S41 40A (taki duży bezpiecznik typu maxi) do którego dochodzą dwa "grube" przewody 2,5 lub 4mm2 w kolorach czerwonym i czerwono/niebieskim.
Droga zasilania ogrzewania szyby prowadzi tak.... sygnał aby włączyć idzie po CANie z panelu klimatyzacji do centralnego modułu komfortu (skrzynka w bagażniku).... następnie z niebieskiej kostki w tym module z pinu 6 (czerw/brązowy) sygnał sterowniczy idzie do przekaźnika ogrzewania szyby. Styk główny przekaźnika załącza się i podaje +12V zasilania, przechodząc przez filtr przeciw zakłóceniowy anteny w szybie (nie mam pojęcia gdzie się on znajduje), do pasków grzewczych w szybie.
To ogrzewanie tylnej szyby (po stronie zasilania, a nie sterowania), nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem lusterek.
Bezpiecznik odpowiedzialny to S41 40A (taki duży bezpiecznik typu maxi) do którego dochodzą dwa "grube" przewody 2,5 lub 4mm2 w kolorach czerwonym i czerwono/niebieskim.
Droga zasilania ogrzewania szyby prowadzi tak.... sygnał aby włączyć idzie po CANie z panelu klimatyzacji do centralnego modułu komfortu (skrzynka w bagażniku).... następnie z niebieskiej kostki w tym module z pinu 6 (czerw/brązowy) sygnał sterowniczy idzie do przekaźnika ogrzewania szyby. Styk główny przekaźnika załącza się i podaje +12V zasilania, przechodząc przez filtr przeciw zakłóceniowy anteny w szybie (nie mam pojęcia gdzie się on znajduje), do pasków grzewczych w szybie.
To ogrzewanie tylnej szyby (po stronie zasilania, a nie sterowania), nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem lusterek.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga