18" alu w A6 C5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
Ja tez zalozylem 18 balon 225/40 i jezdzi sie spoko a po dziurach wiadono że trzeba uwazac nawet na 16 bo c5 ma wygodne ale wrażliwe zawieszenie a wiec na 18 trzeba powoli po dziurach. Ja latam juz i jest spoko a tez sie zastanawialem nad 17 calowymi ale jednak poszla 18 i nie zaluje jezdzi sie fajnie sztywno no i wyglad robi swoje pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
- Imię: Arek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Upolowałem jeszcze coś innego. 8,5j 235/40/18 et 32. Myślicie, że się zmieszczą? Bo wziąłem ale nawet nie przymierzyłem. Koła wyglądają jak walce drogowe. Obawiam się, że po założeniu ledwo z miejsca ruszę Czy opona 225/45 będzie w stanie odczuwalnie zmniejszyć opory toczenia lub poprawić tłumienie dziur?
- Krzysiek93ZS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 109
- Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
- Lokalizacja: Szczecin
Ja jeździłem na 17' 225/40/17 na 235/40/18 i zimówki 205/60/16 jeżdżę około 1500-2k miesięcznie po dość dziurawych drogach i wiadomo nie ma co porównywać felgi 16 z profilem 60 do felgi 18 z profilem 40. Ale jeśli chodzi o komfort na 18 to jak jeździ się z głową to nie ma problemu, po 2 sezonach padł mi lewy górny wahacz i wymieniłem całą górę na nową. I zawieche mam ori. Na ten sezon wejdzie gwint to zobaczymy jak to się będzie trzymało
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
U kumpla w C5 2.5 quattro leżą na aucie 18" 225/40/18 run flaty Continentala. Są wiadomo twardsze ale nawet na twardszym zawieszeniu ( czerwone amorki i sprężyny h&r ) nie ma tragedii. W sumie trójmiasto i pomorskie ma dobre drogi więc nawet na 19" ori rs6 felgach i gwincie u innego kumpla w c5 jest przyjemnie komfortowo :D
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Przyszłym tygodniu zakładam 18" 8J et 35 i opony 235/40 będzie to mój pierwszy taki zestaw z 18". Mam nadzieje że szybko się nie zniechęce bo obecnie śmigam na fabrycznych 16".
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
Dokladnie ja tez odpuscilem sobie wyglad wrocilem na 16 ori teraz je dam do renowacji wszystkie pomaluje na troche ciemniej niz ori i wogole inna jazda jest na 16. Ew 17 max juz z dobrymi oponami. Moze na nastepny sezon sie pokusze o 17 jakies ale narazie zoataje na 16 tez zle nie wyglada a jazda duzo lepsza.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Zmieniłem z zimowych 17 na 18 i szlag mnie trafia jak do d. się teraz jeździ
Opony na te 18 kupiłem nowe jesienią zeszłego roku, więc nie są stwardniałe ani nic. Dochodzę do wniosku że po prostu to auto nie było projektowane z myślą o takim niskim profilu.
Moja mama kupiła sobie nowe auto z 19stkami, projektowane pod te koła i jazda jest zupełnie w porządku. Moja konkluzja jest taka - do stania i wyglądania A6C5 może mieć 18 lub 19. Do jazdy max 17. Chyba że ktoś lubi jak wszystko w aucie nap****ala, albo jeździ na 2,4BAR, mimo zalecanego 2,8.
Opony na te 18 kupiłem nowe jesienią zeszłego roku, więc nie są stwardniałe ani nic. Dochodzę do wniosku że po prostu to auto nie było projektowane z myślą o takim niskim profilu.
Moja mama kupiła sobie nowe auto z 19stkami, projektowane pod te koła i jazda jest zupełnie w porządku. Moja konkluzja jest taka - do stania i wyglądania A6C5 może mieć 18 lub 19. Do jazdy max 17. Chyba że ktoś lubi jak wszystko w aucie nap****ala, albo jeździ na 2,4BAR, mimo zalecanego 2,8.
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga