Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Eibach pro kit - tył leży niżej

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bartek91sc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
Lokalizacja: Sosnowiec

Eibach pro kit - tył leży niżej

Post autor: bartek91sc » 02 mar 2015, 09:08

Siema. Z racji tego że zbliża sie wiosna postanowilem zamontować eibach pro kit. wyszło jak na zdjęciu - tył jest ewidentnie niżej, ale są zużyte (17lat) tylne amortyzatory oraz gaz i hak - teraz pytanie co Was:
Obrazek

1. Czy jak wymienię amortyzatory to auto sie podniesie czy one nie mają wpływu na wysokość oraz z jakiej firmy kupić: Sachs, bilstein, kayaba - cena widze taka sama z tym że kayabe dostane na miejscu.

2. Czy jak amory nie pomogą to jak podnieść tył:
2a) regulacje gwintu wsadzić na tył:
Obrazek
2b) zastosować gumowe podkladki pod springi:
Obrazek
2c) zastosować gumy pomiędzy zwoje sprezyn:
Obrazek

Czy ktos miał z Was styczność z którąś z tych sposobów na podniesienie.

Awatar użytkownika
Adrian492
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 06 lis 2014, 08:06
Lokalizacja: Lipsko

Post autor: Adrian492 » 02 mar 2015, 14:52

Hmm.. Ja w następnym tygodniu będę zamawiał Pro Kita i właśnie boję się o to co wystąpiło u Ciebie. Na serii już teraz mi tył bardziej siedzi...
Także przyłączam się do pytania jak temu zaradzić?

damianio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 10 lut 2012, 13:21
Lokalizacja: Łuków

Post autor: damianio » 02 mar 2015, 14:54

a moze kupiles sprezyny od ciezszej wersji silnikowej?
Był AFN 1997r.
Był AVG 1999r.
Był ASG 2003r.
Jest ANK 2001r.

mar-for-a6

Post autor: mar-for-a6 » 02 mar 2015, 17:16

Wg mnie większą glebę na przód <rotfl>
A tak na poważnie, to regulację gwintu bym dał-zachowasz prawidłową pracę sprężyny ;)

michalwruszak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie

Post autor: michalwruszak » 02 mar 2015, 18:13

Zwykle jest tak ze producent sprężyn np. Eibach nie przewidział właśnie montażu haka lub instalacji gazowej LPG i dlatego nie mogł tego uzwględnić podczas produkcji i czasem to wygłada jak wygląda .

Awatar użytkownika
bartek91sc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: bartek91sc » 02 mar 2015, 21:22

jutro odbiorę nowe Bilsteiny na tył i zobaczymy co się zmieni. dzisiaj odkręcałem amora żeby sprawdzić to wciska sie go jednym palem i nie odbija.. także może on też coś ma do rzeczy.

od kumpla zabrałem te gumy pomiędzy springi - nie dość że nic nie dają to dziwny dźwięk wydają jak sie ugina samochodem. - tragedia - typowa fuszerka.

jedynie co to jeszcze te gumy wysokie mnie zastanawiają - zawsze to taniej niz 215zł za regulacje. Ale piszą o nich że niektóre pękają i auto siada znowu. Nie wiem co z tym zrobić.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 03 mar 2015, 10:57

bartek91sc, nie wtykaj gum w zwoje - to jest druciarstwo, na dodatek niebezpieczne.

Sprawdź dokładnie jaki model sprężyn kupiłeś - może masz przód od V6 bo coś wysoko stoi.

Amortyzatory nie podniosą poziomu.

Awatar użytkownika
bartek91sc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: bartek91sc » 03 mar 2015, 20:55

Napewno sprężyny są dobre. Zestaw od eibacha dedykowany do sedana 1.8t. przód siadł ok. tył za nisko. wczesniej też mialem tył nisko, to wina gazu i haku. Wydawałoby sie że mało siadł przód, przed założeniem eibachów przod stał jak allroad :D

Obrazek

Doradziłem sie paru ludzi i wyszła opcja 2: podkladki 3cm pod springi. Kupilem najlepsze jakie są - cale wypełnione gumą z gwarancja 2 letnią.

gumy w zwoje masz racje - każdy potwierdził mi to że to lipa totalna.
regulacja gwintu - sprezyny do regulacji są sprecjalnie ścięte na dole - eibachy sie nie nadają do tego.


narazie założe te podkladki i bilsteiny i powinno być ok. O 2,5cm podniesie to sie wyrówna bo taka jest teraz różnica. Zdam relacje jak to zrobie.

dave1992
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 09 maja 2014, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dave1992 » 04 mar 2015, 11:15

Mialem ten sam problem u siebie tyle ze dostalem zle sprezyny do tylu bo mialy byc do avanta a przyszly do sedana .. kombinowalem z gumami i nic to nie dawalo , regulacja nie wchodzi w sprezyny eibacha .. wymienilem tylnie na ori -20 od avanta i teraz tyl mam rowno z przodem do tego mam gaz . wymiana amorow nic nie da .. proponuje ci wymienic tylnie sprezyny na eibacha do avanta .. powinno sie wszystko zrownac .. pozdro

Nitram
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 gru 2014, 00:01
Lokalizacja: UK/Zywiec

Post autor: Nitram » 03 kwie 2015, 01:38

A ja mam takie pytanko czy nie zrobila sie taczka na tym Pro Kicie? Jaka zmiane wyczowacie w twardosci porownujac do sprezyn audi?

Awatar użytkownika
Adrian492
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 06 lis 2014, 08:06
Lokalizacja: Lipsko

Post autor: Adrian492 » 09 kwie 2015, 12:32

U mnie na 18`stkach i Pro Kicie jest całkiem przyzwoicie, a drogi mam kiepskie w okolicy. Porównując oryginalne sprężyny do Pro Kita różnica w komforcie jest, ale nie jakaś duża. Auto nadal fajnie tłumi nierówności, ale nie wpada w "bujanie" jak to było na ori springach i przede wszystkim prowadzi się dużo pewniej w zakrętach. ;)
Na pewno nie można nazwać auta na Pro Kicie taczką! :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga