Eibach pro kit - tył leży niżej
- bartek91sc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
- Lokalizacja: Sosnowiec
Eibach pro kit - tył leży niżej
Siema. Z racji tego że zbliża sie wiosna postanowilem zamontować eibach pro kit. wyszło jak na zdjęciu - tył jest ewidentnie niżej, ale są zużyte (17lat) tylne amortyzatory oraz gaz i hak - teraz pytanie co Was:
1. Czy jak wymienię amortyzatory to auto sie podniesie czy one nie mają wpływu na wysokość oraz z jakiej firmy kupić: Sachs, bilstein, kayaba - cena widze taka sama z tym że kayabe dostane na miejscu.
2. Czy jak amory nie pomogą to jak podnieść tył:
2a) regulacje gwintu wsadzić na tył:
2b) zastosować gumowe podkladki pod springi:
2c) zastosować gumy pomiędzy zwoje sprezyn:
Czy ktos miał z Was styczność z którąś z tych sposobów na podniesienie.
1. Czy jak wymienię amortyzatory to auto sie podniesie czy one nie mają wpływu na wysokość oraz z jakiej firmy kupić: Sachs, bilstein, kayaba - cena widze taka sama z tym że kayabe dostane na miejscu.
2. Czy jak amory nie pomogą to jak podnieść tył:
2a) regulacje gwintu wsadzić na tył:
2b) zastosować gumowe podkladki pod springi:
2c) zastosować gumy pomiędzy zwoje sprezyn:
Czy ktos miał z Was styczność z którąś z tych sposobów na podniesienie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
- bartek91sc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
- Lokalizacja: Sosnowiec
jutro odbiorę nowe Bilsteiny na tył i zobaczymy co się zmieni. dzisiaj odkręcałem amora żeby sprawdzić to wciska sie go jednym palem i nie odbija.. także może on też coś ma do rzeczy.
od kumpla zabrałem te gumy pomiędzy springi - nie dość że nic nie dają to dziwny dźwięk wydają jak sie ugina samochodem. - tragedia - typowa fuszerka.
jedynie co to jeszcze te gumy wysokie mnie zastanawiają - zawsze to taniej niz 215zł za regulacje. Ale piszą o nich że niektóre pękają i auto siada znowu. Nie wiem co z tym zrobić.
od kumpla zabrałem te gumy pomiędzy springi - nie dość że nic nie dają to dziwny dźwięk wydają jak sie ugina samochodem. - tragedia - typowa fuszerka.
jedynie co to jeszcze te gumy wysokie mnie zastanawiają - zawsze to taniej niz 215zł za regulacje. Ale piszą o nich że niektóre pękają i auto siada znowu. Nie wiem co z tym zrobić.
- bartek91sc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
- Lokalizacja: Sosnowiec
Napewno sprężyny są dobre. Zestaw od eibacha dedykowany do sedana 1.8t. przód siadł ok. tył za nisko. wczesniej też mialem tył nisko, to wina gazu i haku. Wydawałoby sie że mało siadł przód, przed założeniem eibachów przod stał jak allroad :D
Doradziłem sie paru ludzi i wyszła opcja 2: podkladki 3cm pod springi. Kupilem najlepsze jakie są - cale wypełnione gumą z gwarancja 2 letnią.
gumy w zwoje masz racje - każdy potwierdził mi to że to lipa totalna.
regulacja gwintu - sprezyny do regulacji są sprecjalnie ścięte na dole - eibachy sie nie nadają do tego.
narazie założe te podkladki i bilsteiny i powinno być ok. O 2,5cm podniesie to sie wyrówna bo taka jest teraz różnica. Zdam relacje jak to zrobie.
Doradziłem sie paru ludzi i wyszła opcja 2: podkladki 3cm pod springi. Kupilem najlepsze jakie są - cale wypełnione gumą z gwarancja 2 letnią.
gumy w zwoje masz racje - każdy potwierdził mi to że to lipa totalna.
regulacja gwintu - sprezyny do regulacji są sprecjalnie ścięte na dole - eibachy sie nie nadają do tego.
narazie założe te podkladki i bilsteiny i powinno być ok. O 2,5cm podniesie to sie wyrówna bo taka jest teraz różnica. Zdam relacje jak to zrobie.
Mialem ten sam problem u siebie tyle ze dostalem zle sprezyny do tylu bo mialy byc do avanta a przyszly do sedana .. kombinowalem z gumami i nic to nie dawalo , regulacja nie wchodzi w sprezyny eibacha .. wymienilem tylnie na ori -20 od avanta i teraz tyl mam rowno z przodem do tego mam gaz . wymiana amorow nic nie da .. proponuje ci wymienic tylnie sprezyny na eibacha do avanta .. powinno sie wszystko zrownac .. pozdro
U mnie na 18`stkach i Pro Kicie jest całkiem przyzwoicie, a drogi mam kiepskie w okolicy. Porównując oryginalne sprężyny do Pro Kita różnica w komforcie jest, ale nie jakaś duża. Auto nadal fajnie tłumi nierówności, ale nie wpada w "bujanie" jak to było na ori springach i przede wszystkim prowadzi się dużo pewniej w zakrętach.
Na pewno nie można nazwać auta na Pro Kicie taczką!
Na pewno nie można nazwać auta na Pro Kicie taczką!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga