[a6 c6] rozładowywanie akumulatora
rozładowywanieanie aku
Kurcze po wymianie aku wyskoczyły i u mnie problemy. mam VAG i koduję go jak się powinno. (tak myślę) ale po nocy aku apada na 10%. . Zauważyłem że bardzo długo świeci mi włącznik świateł awaryjnych. może za długo zostają odbiorniki w stanie gotowości? Nie mam pojęcia. Co robić
Zielone menu ustawione wg. Filmiku na yotobe.
[ Dodano: 2014-10-05, 21:57 ]
Kużde. Dupa ze mnie. Jeśli komuś wyskakują błędy z ładowaniem. polecam naładować akumulator dość mocnym prostownikiem żeby ładował przez noc prądem wielkości ok 6-8 A. Niestety wygląda na to że nasze autka a dokładniej jego media pobierają za dużo prądu w SPAM do ładowania. I akumulatory są wciąż niedoładowywane. Myślę tu o jeżdżących w systemie miejskim. Po naładowaniu do pełna poranne komunikaty zniknęły.
[ Dodano: 2014-10-05, 21:57 ]
Kużde. Dupa ze mnie. Jeśli komuś wyskakują błędy z ładowaniem. polecam naładować akumulator dość mocnym prostownikiem żeby ładował przez noc prądem wielkości ok 6-8 A. Niestety wygląda na to że nasze autka a dokładniej jego media pobierają za dużo prądu w SPAM do ładowania. I akumulatory są wciąż niedoładowywane. Myślę tu o jeżdżących w systemie miejskim. Po naładowaniu do pełna poranne komunikaty zniknęły.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bo mam zmierzone ładowanie miernikiem, nawet próbowałem kilka razy podpiąć prostownik z mikroprocesorem i dość szybko pokazywał naładowany aku. Poza tym gdyby był niedoładowany to by miał problemy z rozruchem. Taki problem miałem u ojca w oplu Vectra. Auto dzień dzień tylko 4 km. i co 3 dni odpalanie z kabli. A akumulator był tak mocny że stał 2 tygodnie na mrozach (ok. -20) po dłuższej trasie (ok 150-200km) i palił na dotyk.
Ja wiem że wskaźnik mmi nie jest dokładny
Patrzyłem jak zachowywał się przy całkowicie padniętym akumulatorze. Takim który po nocy miał 7V
Ja wiem że wskaźnik mmi nie jest dokładny

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Odgrzewam kotleta.
Kupiłem nową Vartę we wrześniu 2013.Ze sklepu,z datą produkcji sprzed pół roku .
Napięcie ładowania przy wymianie było 13,9V przy włączonym silniku i odbiornikach typu klima,światła,radio ,itp.
3 razy tej jakże łagodnej zimy(przynajmniej u mnie) akumulator zdechł na amen. Auto generalnie mało jeżdżone.Aku ładowane było prądem 6A aż do pełnego naładowania.
Sprawdzałem napięcie ładowania-14V czyli git.
Pytanie nr 1 -ile auto może stać bez ładowania przy nocach gdy na zewnątrz 0 st.Celsjusza?Ja po 3 dniach fury nie odpalę.....Aku idzie do serwisu.
Pytanie nr 2 - jak mogę sprawdzić ile prądu żre mi fura?Wejśc do bagażnika,zamknąć furę z pilota i podłączyć + na aku do jednego przewodu miernika a drugi przewód miernika połączyć do plusowego kabla ?Po jakim czasie auto się usypia?Jaki powinien być pobór mocy?
Z góry dzięki .
pozdro
Kupiłem nową Vartę we wrześniu 2013.Ze sklepu,z datą produkcji sprzed pół roku .
Napięcie ładowania przy wymianie było 13,9V przy włączonym silniku i odbiornikach typu klima,światła,radio ,itp.
3 razy tej jakże łagodnej zimy(przynajmniej u mnie) akumulator zdechł na amen. Auto generalnie mało jeżdżone.Aku ładowane było prądem 6A aż do pełnego naładowania.
Sprawdzałem napięcie ładowania-14V czyli git.
Pytanie nr 1 -ile auto może stać bez ładowania przy nocach gdy na zewnątrz 0 st.Celsjusza?Ja po 3 dniach fury nie odpalę.....Aku idzie do serwisu.
Pytanie nr 2 - jak mogę sprawdzić ile prądu żre mi fura?Wejśc do bagażnika,zamknąć furę z pilota i podłączyć + na aku do jednego przewodu miernika a drugi przewód miernika połączyć do plusowego kabla ?Po jakim czasie auto się usypia?Jaki powinien być pobór mocy?
Z góry dzięki .
pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
kamil666,
Dzięki kolego:)
Pobór mocy po uśpieniu to 0,2 czy 0,02 (ampery czy volty?) bo mam niejasności...?
[ Dodano: 2015-03-01, 13:33 ]
daniel1997,
Dzięki-kiedyś na ten temat trafiłem ale dziś nie mogłem go znaleźć.Wujek Gugel nie chciał współpracować albo dwie połówki mojego mózgu.
Miłego dzionka
Dzięki kolego:)
Pobór mocy po uśpieniu to 0,2 czy 0,02 (ampery czy volty?) bo mam niejasności...?
[ Dodano: 2015-03-01, 13:33 ]
daniel1997,
Dzięki-kiedyś na ten temat trafiłem ale dziś nie mogłem go znaleźć.Wujek Gugel nie chciał współpracować albo dwie połówki mojego mózgu.
Miłego dzionka

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Moc jest w watach (W), natężenie prądu w amperach (A), napięcie w voltach (V).
Ty przy uśpionej instalacji mierzysz pobór prądu, więc wartość wyrażoną masz w amperach.
Ty przy uśpionej instalacji mierzysz pobór prądu, więc wartość wyrażoną masz w amperach.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2015, 13:36 przez Mazdomania, łącznie zmieniany 1 raz.