A6 c5 Avant BI_Turbo by Aeternus! Granatowa trumna :)
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Mongolski, piano na pewno będzie bo bardziej mi sie mimo wszystko podoba ale to na spokojnie wyjmę wszystko co trzeba i zawiozę do znajomego lakiernika bo wiem, że phaetona malował na ten kolor i wie co zrobić by był idealny i dobrze zabezpieczony. Jutro zrobię lepsze foty może lepiej to będzie wyglądało Na żywca jest lepiej
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
Aeternus, noooo kolego elegancko wyszło oklejanie carbonem , a to otwieranie klapy mnie rozje**ło :shock: , napaliłem się jak dzik na szyszki
fajnie ,że wszystko co robisz jest na duży +
fajnie ,że wszystko co robisz jest na duży +
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- Kamilson100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 324
- Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
Kamilson100, chyba mowa o tym temacie viewtopic.php?t=73097
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Kamilson100, siłowniki firmy KRAFT nr. katalogowy: KRA 8502014 do forda mondeo. Polecam zakupić siłowniki do tego modelu firmy Krosno bo one lekko zwalniają pod koniec otwierania klapy. Te też wolniej na koniec działają ale nie tak płynnie jak Krosno.
IreK_PV808, Dzięki za dobre słowo To są na razie małe zmiany bo na większe zbieram kasiore. Nowe koło na lato jakieś 18/19", gwint, zrobienie porządku z budą... To jest kupa kasy a jeszcze w tym roku się żenię więc tym bardziej budrzetem nie mogę szastać za mocno :P
Całość tematu z automatycznym otwieraniem klapy zostanie niebawem zaktualizowany
IreK_PV808, Dzięki za dobre słowo To są na razie małe zmiany bo na większe zbieram kasiore. Nowe koło na lato jakieś 18/19", gwint, zrobienie porządku z budą... To jest kupa kasy a jeszcze w tym roku się żenię więc tym bardziej budrzetem nie mogę szastać za mocno :P
Całość tematu z automatycznym otwieraniem klapy zostanie niebawem zaktualizowany
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Hej. Czy prócz tych siłowników potrzebne będą jeszcze sprężyny z Penta? Kiedyś próbowałem zrobić ten mod u siebie jednak przy siłownikach z A6 C6 i niebieskich sprężynach klapa szła w górę jednak jak ją zamykałem to na zawiasy oddziaływała duża siła i balem sie aby ich nie uszkodzić. A jak to wygląda u Ciebie?Aeternus pisze:Polecam zakupić siłowniki do tego modelu firmy Krosno bo one lekko zwalniają pod koniec otwierania klapy
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Adriano007, oczywiście sprężyny Stein z firmy Penta są potrzebne. Ja generalnie nie zakupiłem siłowników Krosno z jednego względu. Od ręki kumpel mi zamówił KRafty :P Pasują takie jak zapisałem więc można sobie tż takowe z firmy Krosno zamówić do domku. Siłownik z A6 C6 nie działa bo ma inne wymiary, które nie sprawdzą się u nas w C5.
Sprężynki oczywiście muszą być bo coś musi klapę do góry wypchnąć na ok 30 cm. Ja użyłem sprężyn NORMALIA STEIN SZ8020.20x32 Czyli niebieskie springi długości w pozycji spoczynku ( rozprężenia ) 32mm. Dodatkowo na tłoczysko trafiły 2 podkładki 1mm od strony główki siłownika i 2 od strony cylinderka i by to wszystko się trzymało kupy i sprężynka nie latała nam po tłoczku, to wszystko jest blokowane gumowym O-ringiem średnicy 6mm ( niech jak najciaśniej wchodzi ).
Tak jak pisałem wcześniej... MOD NA TEJ KONFIGURACJI DZIAŁA DO -5 STOPNI CELSJUSZA I MAKSYMALNIE 2 DNI MOŻE NIE BYĆ OTWIERANA KLAPA!!! sory za drukowane ale musicie to wiedzieć!. Do testów zamówiłem kolejne 2 pary sprężyn i mam nadzieje, że spełnią jeszcze lepiej swoją funkcję.
Wiem, że to czarna magia ale staram się udoskonalić to co teraz mam i dać Wam Wszystkim odpowiedź na pytanie "co kupić by to działało". Testować teraz będę sprężyny które mają wiekszą moc wyrzutu przy okresach tzw dłuższej żywotności pracy. Czyli dłuższego spoczywania w pozycji ściśniętej. Pamiętajcie, że w naszym modzie działa sprężyna odwrotnie w SPAM do tego, do czego jest zaprojektowana. Dlatego tyle trwa to szukanie rozwiązania. Mam nadzieję, że na tą chwilę wyjaśniłem odpowiednio co i jak z modem i jak tylko dojdę do najlepszej konfiguracji to zrobię fotostory w odpowiednim temacie. Proszę Was o jeszcze troszku cierpliwości. Wszystko też zależy od dostawcy sprężyn bo ich w Polsce nie ma i trzeba wsio ściągać z Niemiec...
Ale litania :P
Sprężynki oczywiście muszą być bo coś musi klapę do góry wypchnąć na ok 30 cm. Ja użyłem sprężyn NORMALIA STEIN SZ8020.20x32 Czyli niebieskie springi długości w pozycji spoczynku ( rozprężenia ) 32mm. Dodatkowo na tłoczysko trafiły 2 podkładki 1mm od strony główki siłownika i 2 od strony cylinderka i by to wszystko się trzymało kupy i sprężynka nie latała nam po tłoczku, to wszystko jest blokowane gumowym O-ringiem średnicy 6mm ( niech jak najciaśniej wchodzi ).
Tak jak pisałem wcześniej... MOD NA TEJ KONFIGURACJI DZIAŁA DO -5 STOPNI CELSJUSZA I MAKSYMALNIE 2 DNI MOŻE NIE BYĆ OTWIERANA KLAPA!!! sory za drukowane ale musicie to wiedzieć!. Do testów zamówiłem kolejne 2 pary sprężyn i mam nadzieje, że spełnią jeszcze lepiej swoją funkcję.
Owszem czuć, że klapę ciężej się zamyka ale to przez same sprężyny a nie moc siłowników. Ja Krafty mam o sile 630 N czyli tyle samo ile w przed lifcie więc nie ma mowy o niszczeniu zawiasów siłownikami. Moc siłowników + sprężyn nie powinna przekraczać łącznie 1500N na zawias bo tyle podobno mają wytrzymałości. Pamiętajcie, że im cieplej tym siłowniki uzyskują lepiej swoje parametry pracy ( czyli maksymalne N ) i nie można załadować mocniejszych siłowników niż 650N. Tak więc jedyna opcja jaka zostaje to kombinowanie ze sprężynami.jak ją zamykałem to na zawiasy oddziaływała duża siła i balem sie aby ich nie uszkodzić.
Wiem, że to czarna magia ale staram się udoskonalić to co teraz mam i dać Wam Wszystkim odpowiedź na pytanie "co kupić by to działało". Testować teraz będę sprężyny które mają wiekszą moc wyrzutu przy okresach tzw dłuższej żywotności pracy. Czyli dłuższego spoczywania w pozycji ściśniętej. Pamiętajcie, że w naszym modzie działa sprężyna odwrotnie w SPAM do tego, do czego jest zaprojektowana. Dlatego tyle trwa to szukanie rozwiązania. Mam nadzieję, że na tą chwilę wyjaśniłem odpowiednio co i jak z modem i jak tylko dojdę do najlepszej konfiguracji to zrobię fotostory w odpowiednim temacie. Proszę Was o jeszcze troszku cierpliwości. Wszystko też zależy od dostawcy sprężyn bo ich w Polsce nie ma i trzeba wsio ściągać z Niemiec...
Ale litania :P
Witam.
Bardzo mi się spodobały twoje okładziny karbonowe. U mnie są takie złotawe ale mam granatowe wykończenie więc dobrze pasują. Ale niestety niektóre elementy są trochę zużyte więc myślę nad wymianą/odnowieniem. Możesz polecić sklep w którym kupowałeś swój "carbon"? Może będą mieli też w moim kolorze.
Bardzo mi się spodobały twoje okładziny karbonowe. U mnie są takie złotawe ale mam granatowe wykończenie więc dobrze pasują. Ale niestety niektóre elementy są trochę zużyte więc myślę nad wymianą/odnowieniem. Możesz polecić sklep w którym kupowałeś swój "carbon"? Może będą mieli też w moim kolorze.
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
piwko365, ja zakupiłem od nich folię bo mają oryginalną 3m a nie pseudo 3m, które się beznadziejnie kładzie. Mój carbon jest typowo czarny i ma wyczuwalną fakturą
[ Dodano: 2015-03-01, 12:01 ]
Audiczka trafiła ostatnio do chłopaków z MW Motorline na małe pieszczenie. Wymieniliśmy uszczelki pod deklami z których ciekł olej, miskę olejową bo okazało się po myciu silnika że jest pęknięta, świece wpadły NGK Platinum i wreszcie znikł problem szarpania na gazie i benzynie To nie to samo auto :D Dodatkowo wpadł nowy czujnik EGT od Sida oraz czujnik temepratury cieczy bo zrobił małego psikusa i się spalił. Teraz najciekawsze... Idiota który montował gaz w niemczech przewiercił pokrywy zaworów w 2 miejscach by zamontować wspornik dla wtrysków i zalepił wszystko silikonem spod którego też waliło olejem. Tak więc małe spawanko w sumie 4 dziur i wszystko śmiga aż miło
Żeby jednak nie było tak fajnie to okazało się, że stukanie w okolicy podszybia to nie są padnięte drążki kierownicze, tylko maglownica, z której zaczyna cieknąć Tak więc w najbliższym czasie szykuje się regeneracja magla.
Na razie jestem szczęśliwy, że auto ożyło i lata jak należy
[ Dodano: 2015-03-01, 12:01 ]
Audiczka trafiła ostatnio do chłopaków z MW Motorline na małe pieszczenie. Wymieniliśmy uszczelki pod deklami z których ciekł olej, miskę olejową bo okazało się po myciu silnika że jest pęknięta, świece wpadły NGK Platinum i wreszcie znikł problem szarpania na gazie i benzynie To nie to samo auto :D Dodatkowo wpadł nowy czujnik EGT od Sida oraz czujnik temepratury cieczy bo zrobił małego psikusa i się spalił. Teraz najciekawsze... Idiota który montował gaz w niemczech przewiercił pokrywy zaworów w 2 miejscach by zamontować wspornik dla wtrysków i zalepił wszystko silikonem spod którego też waliło olejem. Tak więc małe spawanko w sumie 4 dziur i wszystko śmiga aż miło
Żeby jednak nie było tak fajnie to okazało się, że stukanie w okolicy podszybia to nie są padnięte drążki kierownicze, tylko maglownica, z której zaczyna cieknąć Tak więc w najbliższym czasie szykuje się regeneracja magla.
Na razie jestem szczęśliwy, że auto ożyło i lata jak należy
- bartek123438
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 02 paź 2009, 19:10
- Lokalizacja: Włocławek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga