prawdopodbnie przeskoczył rozrząd
prawdopodbnie przeskoczył rozrząd
problem po zgaszeniu silnika odpalam i lipa. silnik ledwie załapał i słychać jak kompresja wali gdzieś na zewnątrz czy to może być wina fazatorów są lekko za pocone olejem i znaki jakieś były na nich i nie pokrywają się ze sobą?
błedy na vagu jakie pokazało
17522
16684
16688
16685
16706
16775
17658
błedy na vagu jakie pokazało
17522
16684
16688
16685
16706
16775
17658
17522 - Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
16684 - wykrycie wypadania zapłonów
16688 Cylinder 4 - wypadanie zapłonów
16685 Cylinder 1
16706 Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP- brak sygnału
16775 nieznany
17658 Czujnik poziomu paliwa w zbiorniku - niski sygnał
Wejdź w silnik- bloki pomiarowe gr 93 i odczytaj jakie masz tam pokazane wartości. To moze pomódz wyjaśnic czy rozrząd jest ok.
16684 - wykrycie wypadania zapłonów
16688 Cylinder 4 - wypadanie zapłonów
16685 Cylinder 1
16706 Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP- brak sygnału
16775 nieznany
17658 Czujnik poziomu paliwa w zbiorniku - niski sygnał
Wejdź w silnik- bloki pomiarowe gr 93 i odczytaj jakie masz tam pokazane wartości. To moze pomódz wyjaśnic czy rozrząd jest ok.
Pierwsze co zrobiłem to właśnie sprawdzenie świec kiedyś w esce 2.2t tak miałem że świeca wystrzeliła urwała się część z gwintem tylko że wtedy normalnie jechałem a tym się nie da.
Może miał ktoś taki przypadek z tymi kołami na wałkach że się po luzowały bo za słabo były dokręcone i przez to narobiło bigosu?Bo dziwne że są zapocone olejem.
Może miał ktoś taki przypadek z tymi kołami na wałkach że się po luzowały bo za słabo były dokręcone i przez to narobiło bigosu?Bo dziwne że są zapocone olejem.
Jeśli myślimy o tych samych kołach pasowych to raczej ciężko żeby same się odkręciły. Sam jak ostatnio zmieniałem rozrząd to siedziały bardzo mocno wkręcone na klej. Przy składaniu wszystkiego też dałem klej. A to że są zaolejone to raczej znaczy że simeringi powiedziały papa. (u mnie też były zaolejone i to dość mocno przepalony olej był aż w obudowie rozrządu i nic złego się nie działo)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 05 mar 2014, 14:32
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/podlaskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
na stare śruby to możesz składać regał w piwnicy a tu dokręcasz włąściwym momentem który naprężą połączenie gwintowane zabezpieczająć je przed odkręceniem. po odkręceniu nie ma takich włąsności sprężystych .spróbuj głowicę przykręćić na stare szpilkiBeep pisze:Zobacz sobie kolego kiedyś na gwint śrub od tego od nowości jest tam klej nawet jak się kupi nowe z ASO wypada go tam dać. I nie przesadzajmy z tymi nowymi śrubami
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie, nie przesadzamyBeep pisze:Zobacz sobie kolego kiedyś na gwint śrub od tego od nowości jest tam klej nawet jak się kupi nowe z ASO wypada go tam dać. I nie przesadzajmy z tymi nowymi śrubami

Taa, ja nie kumaty, myślałem, że wikolem smarowaliściemarcelolsztyn pisze:Kumaci wiedza o co chodzi chodziło o srodek zabezpieczajacy gwint srub przed samoczynnym odkrecaniem

enduro7 pisze:na stare śruby to możesz składać regał w piwnicy a tu dokręcasz włąściwym momentem który naprężą połączenie gwintowane zabezpieczająć je przed odkręceniem. po odkręceniu nie ma takich włąsności sprężystych .spróbuj głowicę przykręćić na stare szpilki



- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
teoria
witam panowie...
czytam te wasze posty odnosnie srub gwintow kleju, szpilek,itd...
ciekawy jestem czy ktorys z was robil kiedys sam kapitalke silnika...nie mowiac juz o prostszych rzeczach typu rozrzad...
bo teoretyzowac to kazdy umie, naczyta sie informacji serwisowych i teoretyzuje...
ja robilem wiele silnikow nie tylko z grupy vw audi, glownie kapitalki ale nie tylko, nigdy nie stosowalem nowych srub, szpilek,kleju i tego typu rzeczy...
silniki te przejechaly wiele setek tysiecy kilometrow i nigdy w zadnym nic sie nie wydarzylo, takze nie teoretyzujcie...
oczywiscie, nic sie nie stanie jak zastosujecie nowe sruby szpilki, klej itp...
producent tak zaleca aby wyeliminowac ewentualne "bledy ludzkie"...
tylko trzeba miec troche doswiadczenia aby sie wypowiadac...
pozdrawiam...
czytam te wasze posty odnosnie srub gwintow kleju, szpilek,itd...
ciekawy jestem czy ktorys z was robil kiedys sam kapitalke silnika...nie mowiac juz o prostszych rzeczach typu rozrzad...
bo teoretyzowac to kazdy umie, naczyta sie informacji serwisowych i teoretyzuje...
ja robilem wiele silnikow nie tylko z grupy vw audi, glownie kapitalki ale nie tylko, nigdy nie stosowalem nowych srub, szpilek,kleju i tego typu rzeczy...
silniki te przejechaly wiele setek tysiecy kilometrow i nigdy w zadnym nic sie nie wydarzylo, takze nie teoretyzujcie...
oczywiscie, nic sie nie stanie jak zastosujecie nowe sruby szpilki, klej itp...
producent tak zaleca aby wyeliminowac ewentualne "bledy ludzkie"...
tylko trzeba miec troche doswiadczenia aby sie wypowiadac...
pozdrawiam...