Jak wymienić uszczelke pod głowicą?
Jak wymienić uszczelke pod głowicą?
Ogólnie co będzie mi potrzebne i jak to zrobić? Czy lepiej dać do mechanika?
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W tym topiku wspominasz o wymianie uszczelki pod głowicą, w innym "syczą" Ci wtryski.
Może zamiast zdawkowych, pozbawionych jakiejkolwiek merytoryki przedstawiłbyś byś wszystkie objawy, jakie ujawniły się w Twojej jednostce z jakąś większą ilością szczegółów
Według tego jak dokładnie opiszesz problem, tak dokładne wskazówki dostaniesz
Może zamiast zdawkowych, pozbawionych jakiejkolwiek merytoryki przedstawiłbyś byś wszystkie objawy, jakie ujawniły się w Twojej jednostce z jakąś większą ilością szczegółów

Według tego jak dokładnie opiszesz problem, tak dokładne wskazówki dostaniesz

- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Właśnie o to chodzi - zarżnąć wtryski to nie lada sztuka w przypadku K-jetronic. I z pewnością nie objawiałoby się to syczeniem.
Kudi, sprawdź czy nie wypadł któryś z wężyków podciśnienia, sprawdź czy ten gruby idący do filtra powietrza nie wysunął się przy filtrze. Syczeć może umierający przepływomierz, który znajduje się po lewej stronie silnika, za rozdzielaczem wtrysku (sporej wielkości czarna guma)
Kudi, sprawdź czy nie wypadł któryś z wężyków podciśnienia, sprawdź czy ten gruby idący do filtra powietrza nie wysunął się przy filtrze. Syczeć może umierający przepływomierz, który znajduje się po lewej stronie silnika, za rozdzielaczem wtrysku (sporej wielkości czarna guma)
