Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Jak wymienić uszczelke pod głowicą?

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Kudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 01 lut 2015, 03:53
Lokalizacja: Łuków

Jak wymienić uszczelke pod głowicą?

Post autor: Kudi » 01 lut 2015, 14:53

Ogólnie co będzie mi potrzebne i jak to zrobić? Czy lepiej dać do mechanika?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 01 lut 2015, 15:09

Jeśli nie wiesz jak, nie masz narzędzi, oddaj lepiej mechanikowi.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 01 lut 2015, 15:32

W tym topiku wspominasz o wymianie uszczelki pod głowicą, w innym "syczą" Ci wtryski.
Może zamiast zdawkowych, pozbawionych jakiejkolwiek merytoryki przedstawiłbyś byś wszystkie objawy, jakie ujawniły się w Twojej jednostce z jakąś większą ilością szczegółów ??

Według tego jak dokładnie opiszesz problem, tak dokładne wskazówki dostaniesz <okok>

Kudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 01 lut 2015, 03:53
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Kudi » 01 lut 2015, 17:40

Spod głowicy wydobywa mi sie olej więc myśle że to uszczelka, a gdy włączam silnik to on zaczyna syczeć i kolega kiedyś tak miał to dał mechanikowi i mówił że mu je wyregulował i czy da się to samemu zrobić w ogóle

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 01 lut 2015, 18:02

A czy olej nie wycieka skądś wyżej - z pokrywy zaworów ??
Czy w 2.3 jeszcze masz wtrysk mechaniczny(typu K-jetronic), czy elektroniczny ??

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 01 lut 2015, 18:06

2.3 były chyba tylko mechaniczne.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 01 lut 2015, 18:28

Właśnie o to chodzi - zarżnąć wtryski to nie lada sztuka w przypadku K-jetronic. I z pewnością nie objawiałoby się to syczeniem.
Kudi, sprawdź czy nie wypadł któryś z wężyków podciśnienia, sprawdź czy ten gruby idący do filtra powietrza nie wysunął się przy filtrze. Syczeć może umierający przepływomierz, który znajduje się po lewej stronie silnika, za rozdzielaczem wtrysku (sporej wielkości czarna guma) <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja