[ AFB 2.5 150 KM] ciezko odpala na zimnym silniku+ bialy dym
Cześć, i u mnie jest podobny problem, czyli ciężkie palenie po nocy + biały dym ...
sprawdziłem owy przeźroczysty wężyk i moim oczom ukazał się taki widok
ewidentny bąbelek powietrza więc w tym tkwi problem
na dole (fot2) widać płyn, obstawiam że to olej napędowy się sączy
pytanko, po wymianie tego wężyka trzeba odpowietrzać układ paliwowy . .?
sprawdziłem owy przeźroczysty wężyk i moim oczom ukazał się taki widok
ewidentny bąbelek powietrza więc w tym tkwi problem
na dole (fot2) widać płyn, obstawiam że to olej napędowy się sączy
pytanko, po wymianie tego wężyka trzeba odpowietrzać układ paliwowy . .?
Witam, mam podobny problem do autora tematu, mianowicie samochód ciężko odpala zwłaszcza na zimnym + biały dym. na Ciepły trzeba go trzymać jakby z 1s dłużej żeby odpalił. na zimnym 4-5s. parukrotnie. kąt wtrysku niby dobrze ustawiony zgodnie z instrukcją(?), vagcom grupa 4 => na 2.0 ATDC +/- 0.2 ; próbowałem również jeszcze nieco go opóźnić do 2.4 ATDC jednak nie daje to za wiele, martwi mnie inny parametr pokazujący się w tej grupie jako ostatni : cold valve start powinno być 100% u mnie jest jakieś 6 z hakiem, o czym może to świadczyć??
przy ustawieniu na 2.0 - 2.4 ale BTDC samochód pięknie odpala na zimnym ale na rozgrzanym ma z kolei problem. - przy czym wtedy cold valve strat jest właśnie na 100%.
czy w grupie 005 ustawia się dawke paliwa odpowiedzialną na zimny czy na ciepły silnik? bo w wątku są różne opinie?
przy ustawieniu na 2.0 - 2.4 ale BTDC samochód pięknie odpala na zimnym ale na rozgrzanym ma z kolei problem. - przy czym wtedy cold valve strat jest właśnie na 100%.
czy w grupie 005 ustawia się dawke paliwa odpowiedzialną na zimny czy na ciepły silnik? bo w wątku są różne opinie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga