[A6 C5] opony letnie wybor
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 331
- Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
- Imię: Robert
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódż
[A6 C5] opony letnie wybor
ktore wybrac ?
Goodyear Efficientgrip Performance 205/55 R16 91 V
czy
Dunlop SP Sport Bluresponse 205/55 R16 91 V
moje obecne goodyeary excellence juz sie koncza ,ale bylem zadowolony z trakcji i z ciszy niestety w moim rozmiarze juz ich nie ma wiec ktore kupic j.w?
Goodyear Efficientgrip Performance 205/55 R16 91 V
czy
Dunlop SP Sport Bluresponse 205/55 R16 91 V
moje obecne goodyeary excellence juz sie koncza ,ale bylem zadowolony z trakcji i z ciszy niestety w moim rozmiarze juz ich nie ma wiec ktore kupic j.w?
- yaszczur
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Co ma pojemność do marki opon? Niezależnie od wersji silnikowej... A6, to ciężka krowa segmentu premium i z takiego samego segmentu powinna mieć opony. Nie mam tu na myśli, szpanu, czy prestiżu, ale bezpieczeństwo i prowadzenie. Z drugiej jednak strony jeśli kogoś nie stać na porządne gumy, to lepsze nowe Barumy niż używane Michelin z 5-cio letnim DOTem.Mycek pisze:a ja polecam BARUM bo do codziennej jazdy w 100% wystarczają. Dunlop i inne od pojemności 4.2.
Pozdrawiam...
Co prawda nie w A6, ale w B4 80 jeździłem na Barum Bravuris 2, oraz wspomnianych GoodYearach. Goody trzymały się lepiej, Barumki były o wiele głośniejsze a w deszczu słabo było z trakcją mimo biednych 90KM na ośce. Kupiłem żonie do Renault Modus nowe Goodyeary, ale DuraGrip - okazało się, że są MADE IN POLAND i ponoć to dobrze, bo można trafić z CRL
Goody robią w Olsztynie...
Osobiście patrzę na ten sezon w kierunku opon ze średnio-wyższej półki. Popatrz na marki TOYO, YOKOHAMA, MATADOR (mamy w firmowych i po 60 tyś km nie widać by się cokolwiek zuzyły - genialne i ciche).
Blueresponse w roku 2013/2014 wygrywał większość testów ADAC/ DEKRA itp...

Osobiście patrzę na ten sezon w kierunku opon ze średnio-wyższej półki. Popatrz na marki TOYO, YOKOHAMA, MATADOR (mamy w firmowych i po 60 tyś km nie widać by się cokolwiek zuzyły - genialne i ciche).
Blueresponse w roku 2013/2014 wygrywał większość testów ADAC/ DEKRA itp...
Audi 80 FWD 2.0 90PS - ex
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy

Nie zgadzam się z Tobą bo przejeździłem 2 sezony na BARUMACH i 3 sezony na DUNLOPACH autem sportowym. Uważam że do codziennej spokojnej jazdy Barumy są w 100% zadowalające. A kilkunastoletnia A6 nie jest już autem premiumyaszczur pisze:Co ma pojemność do marki opon? Niezależnie od wersji silnikowej... A6, to ciężka krowa segmentu premium i z takiego samego segmentu powinna mieć opony. Nie mam tu na myśli, szpanu, czy prestiżu, ale bezpieczeństwo i prowadzenie. Z drugiej jednak strony jeśli kogoś nie stać na porządne gumy, to lepsze nowe Barumy niż używane Michelin z 5-cio letnim DOTem.Mycek pisze:a ja polecam BARUM bo do codziennej jazdy w 100% wystarczają. Dunlop i inne od pojemności 4.2.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
nie w olsztynie tylko w dębicydrookash pisze:Co prawda nie w A6, ale w B4 80 jeździłem na Barum Bravuris 2, oraz wspomnianych GoodYearach. Goody trzymały się lepiej, Barumki były o wiele głośniejsze a w deszczu słabo było z trakcją mimo biednych 90KM na ośce. Kupiłem żonie do Renault Modus nowe Goodyeary, ale DuraGrip - okazało się, że są MADE IN POLAND i ponoć to dobrze, bo można trafić z CRLGoody robią w Olsztynie...
Osobiście patrzę na ten sezon w kierunku opon ze średnio-wyższej półki. Popatrz na marki TOYO, YOKOHAMA, MATADOR (mamy w firmowych i po 60 tyś km nie widać by się cokolwiek zuzyły - genialne i ciche).
Blueresponse w roku 2013/2014 wygrywał większość testów ADAC/ DEKRA itp...
nie porównuj toyo i yokohamy do matadora bo to nie ta liga
Blueresponse wygrywał bo podstawili najlepsze panienki testującym
Mycek, No, masz rację. To spokojnej jazdy, bez przekraczania 120 przy dobrej pogodzie. Jak pada to spokojny człowiek przecież nie wychodzi, albo jeździ 30. Spokojnie i bezpiecznie.
Super podejście!
Dobra a teraz na poważnie, ja przejeździłem przeszły sezon na Micheline Primacy 3 - niestety rozwaliłem jedną oponkę - tylną, więc na ten sezon zmieniam... ale szczerze powiem, kilka razy uratowało mi tyłek to, że miałem dobre kapcie. Trzymają się super i bardzo polecam. Albo kupie ponownie Michałki albo Dunlopy, zobaczymy.
Jak lubisz miękką opone, to pomyśl jeszcze o Uniroyalach.
Super podejście!
Dobra a teraz na poważnie, ja przejeździłem przeszły sezon na Micheline Primacy 3 - niestety rozwaliłem jedną oponkę - tylną, więc na ten sezon zmieniam... ale szczerze powiem, kilka razy uratowało mi tyłek to, że miałem dobre kapcie. Trzymają się super i bardzo polecam. Albo kupie ponownie Michałki albo Dunlopy, zobaczymy.
Jak lubisz miękką opone, to pomyśl jeszcze o Uniroyalach.