Audi A6 C5 AKE Brak mocy do 2000 obrotow
Audi A6 C5 AKE Brak mocy do 2000 obrotow
Witam. Mam problem ze swoja audica mianowicie bardzo kiepsko wzbija sie do 2tys obrotow. Pompa wtryskowa po regeneracji (lipiec 2013) , turbina takze zregenerowana, przepływka przeczyszczona bezdotykowo, nowy egr, sprawdzone rowniez wtryskiwacze i jeszcze nie sa w najgorszym stanie. Po logach widac ze jest slabe doladowanie cisnienia do 2tys i prawdopodobnie przeplywomierz zle mierzy. Zamieszczam tutaj logi i prosze kogos o ocenienie ich z gory dziekuje.
Basic Settings:
000 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7f042be24f
003 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... a63dbe4faf
004 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4c74c47366
011 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b818aadc7a
Statyczne:
000 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b10d8a9867
001 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... e7d03b1451
003 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 791d458ee6
004 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7bda8dc2cd
007 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 66554aea01
013 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1441f20ceb
014 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9c43e5b108
018 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1a8121b8d3
Dynamiczne:
000 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9601e51b0f
001 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 6c09057420
003 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... e6899fb8c2
004 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7d167a808c
008 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c04dde033e
010 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d2eff1555f
011 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 543188266e
Basic Settings:
000 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7f042be24f
003 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... a63dbe4faf
004 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4c74c47366
011 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b818aadc7a
Statyczne:
000 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b10d8a9867
001 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... e7d03b1451
003 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 791d458ee6
004 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7bda8dc2cd
007 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 66554aea01
013 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1441f20ceb
014 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9c43e5b108
018 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1a8121b8d3
Dynamiczne:
000 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9601e51b0f
001 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 6c09057420
003 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... e6899fb8c2
004 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7d167a808c
008 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c04dde033e
010 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d2eff1555f
011 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 543188266e
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 03 lut 2009, 18:19
- Lokalizacja: Koszalin
Auto nie jest po chipie, fabryczne 180km. Co do kata wtrysku to w BS 004 pokazywalo mi na 1 ATDC a z poradnika ustawienia kata wtrysku wynikalo ze idealnie jest wiec troche jestem zaskoczony czyli musze ustawic na -1 ATDC? Chyba ze vag cos zle pokazuje w logach bo gdzies mi sie to o uszy odbilo wlasnie. Zaworek sterujacy turbina i EGR czyscilem poniewaz ten od egr mi nie sterowal wcale a od turbo dla swietego spokoju ale nic to nie zmienilo
jutro sprawdze jeszcze raz cale podcisnienie moze faktycznie gdzies jest nieszczelnosc a nie dostrzeglem
przed regeneracja turbo samochod tez zachowywal sie w ten sam sposob. Jeszcze odnosnie przeplywomierza to gdy go odlaczylem i zrobilem probe to czulem ze szybciej przyspiesza do 2tysiecy ale powyzej juz nie moze jechac wiec troche mnie to zastanawia 



Juz sie wszystko wyjasnilo jednak padniety zawor n75. Troche zrobily mnie te zaworki w konia
zanim sie zabralem za czyszczenie ich to je podmienialem i bylo nawet gorzej (poniewaz n18 slabe podcisnienie wytwarzal az w koncu mu sie umarlo) ale po czyszczeniu tych zaworkow n18 ozył i juz nie podmienialem i to byl blad
bo ten n75 niby wytwarzal podcisnienie ale cos widocznie sie z nim sypalo bo po zamianie zaworkow i kostek niebo a ziemia z moca od dolu
wiec temat rozwiazany. Bardzo dziekuje wam wszystki za pomoc
Pewnie do dzis bym jezdzil z brakiem mocy przez taka bzdure i myslal co tam jeszcze nie padlo naprawde wielkie dzieki! Trzymajcie sie 





-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:

Nie można podmieniać n75 z n18, są to inne zaworki, mające całkowicie inną charakterystykę.Miras94 pisze:zaworkow n18 ozył i juz nie podmienialem i to byl bladbo ten n75 niby wytwarzal podcisnienie ale cos widocznie
Jeżeli są problemy z doładowaniem, tak jak u Ciebie i aby nie wdawać się w bezsensowne koszta wymieniając te zaworki w ciemno ( koszt jednego w ASO jakieś 450 innych nie polecam), podmienia się na chwilę N75 na N18 i przejażdżka. Jeżeli widać ożywienie to zamieniamy z powrotem i kupujemy nowy

To tak gwoli przyszłościowo aby zakończyć temat.
Pytanie do Ciebie, skrobnij ze dwa zdania.
Jak podszedłeś do czyszczenia zaworków ?
Jeżeli rozbierałeś, jaki patent na scalenie?
Jeśli rozbierałeś, widoczny był syf coś co twoim zdaniem go blokowało ?
Jakieś specjalne środki czyszczące ?
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Wiem ze maja inna budowe poniewaz egr nie potrzebuje tak duzego podcisnienia wiec n18 wytwarza mniejsze i musze kupic ten n75 ale zastanawiam sie wlasnie czy serwis czy uzywka wiadomo jak to z uzywka jest... Czasem trafisz i do konca auta bedzie dzialac a czasem na starcie moze byc lipa
byl tutaj poradnik odnosnie czyszczenia tych zaworkow a wiec trzeba przeciac opaske laczaca 2 elementy ze soba, pozniej porozbierac na czesci pierwsze (tloczek,membrana) wyczyscic to najlepiej patyczkiem do uszow :D preparat uzyty to wd40 ale tak zeby nie polac czasem tej membrany co jest w zaworku no i gdy juz wszystko poczyscilem poskladalem do kupy oczywiscie syfu bylo duzo nagromadzonego prawdopodobnie dlatego ze poprzedni egr mial dupnieta membrane i podcisnienie zasysalo spaliny a i na koniec scisnac zaciskami stolarskimi i skleic super glue. A odnosnie tego kata wtrysku to mam go przestawic czy jest dobrze poniewaz w bs 004 mi pokazywalo na 1 atdc a w logu jest btdc?
