Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi A6 C5 AKE Brak mocy do 2000 obrotow

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Miras94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 sty 2015, 19:05
Lokalizacja: Jarocin

Audi A6 C5 AKE Brak mocy do 2000 obrotow

Post autor: Miras94 » 15 sty 2015, 19:12

Witam. Mam problem ze swoja audica mianowicie bardzo kiepsko wzbija sie do 2tys obrotow. Pompa wtryskowa po regeneracji (lipiec 2013) , turbina takze zregenerowana, przepływka przeczyszczona bezdotykowo, nowy egr, sprawdzone rowniez wtryskiwacze i jeszcze nie sa w najgorszym stanie. Po logach widac ze jest slabe doladowanie cisnienia do 2tys i prawdopodobnie przeplywomierz zle mierzy. Zamieszczam tutaj logi i prosze kogos o ocenienie ich z gory dziekuje.

Basic Settings:
000 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7f042be24f
003 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... a63dbe4faf
004 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4c74c47366
011 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b818aadc7a

Statyczne:
000 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b10d8a9867
001 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... e7d03b1451
003 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 791d458ee6
004 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7bda8dc2cd
007 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 66554aea01
013 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1441f20ceb
014 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9c43e5b108
018 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1a8121b8d3

Dynamiczne:
000 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9601e51b0f
001 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 6c09057420
003 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... e6899fb8c2
004 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7d167a808c
008 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c04dde033e
010 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d2eff1555f
011 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 543188266e

rysiek19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 27 kwie 2010, 21:37
Lokalizacja: pomorze

Post autor: rysiek19 » 15 sty 2015, 19:48

auto po chipie jak było przed chipem czy tak samo

wiesiek-02
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2009, 18:19
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: wiesiek-02 » 15 sty 2015, 20:42

wsłuchaj się dobrze przy przyśpieszaniu czy nie słychać jakiegoś syczenia , może jedna z rur doładowania niema szczelności , ewentualnie podciśnienie .
w.j.

harnasm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: harnasm » 15 sty 2015, 21:07

szukaj gdzies nieszczelnosci i przestaw kat wtrysku na -1 bo masz +1

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 16 sty 2015, 08:20

Miras94 pisze:szukaj gdzies nieszczelnosci
To także może byc przyczyna; ale poza tym moim zdaniem słaba jest reakcja N75 na zadane wartości.

Trzeba sprawdzić zawór N75 bo jak wspominasz turbo po regeneracji.

Trzeba sprawdzić sterowanie VNT razem z zaworkiem N75 .

Miras94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 sty 2015, 19:05
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Miras94 » 16 sty 2015, 19:48

Auto nie jest po chipie, fabryczne 180km. Co do kata wtrysku to w BS 004 pokazywalo mi na 1 ATDC a z poradnika ustawienia kata wtrysku wynikalo ze idealnie jest wiec troche jestem zaskoczony czyli musze ustawic na -1 ATDC? Chyba ze vag cos zle pokazuje w logach bo gdzies mi sie to o uszy odbilo wlasnie. Zaworek sterujacy turbina i EGR czyscilem poniewaz ten od egr mi nie sterowal wcale a od turbo dla swietego spokoju ale nic to nie zmienilo ;/ jutro sprawdze jeszcze raz cale podcisnienie moze faktycznie gdzies jest nieszczelnosc a nie dostrzeglem ;/ przed regeneracja turbo samochod tez zachowywal sie w ten sam sposob. Jeszcze odnosnie przeplywomierza to gdy go odlaczylem i zrobilem probe to czulem ze szybciej przyspiesza do 2tysiecy ale powyzej juz nie moze jechac wiec troche mnie to zastanawia ;/

tkonrada

Post autor: tkonrada » 16 sty 2015, 21:31

Spróbuj zamienić zawór sterujący turbo z zaworem od EGR jak masz takie same.
Czujnik doładowania może źle mierzy.

Miras94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 sty 2015, 19:05
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Miras94 » 16 sty 2015, 23:16

Juz sie wszystko wyjasnilo jednak padniety zawor n75. Troche zrobily mnie te zaworki w konia ;) zanim sie zabralem za czyszczenie ich to je podmienialem i bylo nawet gorzej (poniewaz n18 slabe podcisnienie wytwarzal az w koncu mu sie umarlo) ale po czyszczeniu tych zaworkow n18 ozył i juz nie podmienialem i to byl blad ;/ bo ten n75 niby wytwarzal podcisnienie ale cos widocznie sie z nim sypalo bo po zamianie zaworkow i kostek niebo a ziemia z moca od dolu ;) wiec temat rozwiazany. Bardzo dziekuje wam wszystki za pomoc ;) Pewnie do dzis bym jezdzil z brakiem mocy przez taka bzdure i myslal co tam jeszcze nie padlo naprawde wielkie dzieki! Trzymajcie sie ;)

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 17 sty 2015, 07:44

<okok>
Miras94 pisze:zaworkow n18 ozył i juz nie podmienialem i to byl blad ;/ bo ten n75 niby wytwarzal podcisnienie ale cos widocznie
Nie można podmieniać n75 z n18, są to inne zaworki, mające całkowicie inną charakterystykę.

Jeżeli są problemy z doładowaniem, tak jak u Ciebie i aby nie wdawać się w bezsensowne koszta wymieniając te zaworki w ciemno ( koszt jednego w ASO jakieś 450 innych nie polecam), podmienia się na chwilę N75 na N18 i przejażdżka. Jeżeli widać ożywienie to zamieniamy z powrotem i kupujemy nowy ;) .
To tak gwoli przyszłościowo aby zakończyć temat.

Pytanie do Ciebie, skrobnij ze dwa zdania.
Jak podszedłeś do czyszczenia zaworków ?
Jeżeli rozbierałeś, jaki patent na scalenie?
Jeśli rozbierałeś, widoczny był syf coś co twoim zdaniem go blokowało ?
Jakieś specjalne środki czyszczące ?
:]

Miras94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 sty 2015, 19:05
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Miras94 » 17 sty 2015, 15:23

Wiem ze maja inna budowe poniewaz egr nie potrzebuje tak duzego podcisnienia wiec n18 wytwarza mniejsze i musze kupic ten n75 ale zastanawiam sie wlasnie czy serwis czy uzywka wiadomo jak to z uzywka jest... Czasem trafisz i do konca auta bedzie dzialac a czasem na starcie moze byc lipa ;/ byl tutaj poradnik odnosnie czyszczenia tych zaworkow a wiec trzeba przeciac opaske laczaca 2 elementy ze soba, pozniej porozbierac na czesci pierwsze (tloczek,membrana) wyczyscic to najlepiej patyczkiem do uszow :D preparat uzyty to wd40 ale tak zeby nie polac czasem tej membrany co jest w zaworku no i gdy juz wszystko poczyscilem poskladalem do kupy oczywiscie syfu bylo duzo nagromadzonego prawdopodobnie dlatego ze poprzedni egr mial dupnieta membrane i podcisnienie zasysalo spaliny a i na koniec scisnac zaciskami stolarskimi i skleic super glue. A odnosnie tego kata wtrysku to mam go przestawic czy jest dobrze poniewaz w bs 004 mi pokazywalo na 1 atdc a w logu jest btdc?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja