Witam, mam taki problem, odpalam auto i zaczyna migać kontrolka świec żarowych, samochód jeździ normalnie nie zauważam żadnych ubytków mocy prócz migającej kontrolki świec żarowych.
od razu pojechałem do znajomego elektryka z tezą że padła któraś świeca żarowa, niestety to nie to po podłączeniu komputera wyskoczyły następujące błędy : zdjęcie komputera w załączniku.
Ciekawostką jest to że po skasowaniu błędów, auto odpala po chwili zaczyna migać ponownie kontrolka i wyskakują te same błędy wszystkie na raz - ani więcej ani mniej tylko to samo.
Może ktoś kiedyś się spotkał z podobną sytuacją, bo sporo szukania mnie czeka.
[ AKN 2.5 150 KM] po odpaleniu błąd 01686 /01265 / 01262 / 0
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Teoretycznie to wygląda tak:
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Short to Ground
Possible Symptoms
Reduced Power Output
Overrun Cut-Off until Boost pressure falls to a non-critical level
Boost Pressure too High
Possible Causes
Wiring from/to Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty (Short to Ground)
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty
Possible Solutions
Check/Replace Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
Possible Symptoms
Engines not starting
Possible Causes
Wiring from/to Engine Speed Sensor (G28) faulty
Engine Speed Sensor (G28) faulty
Possible Solutions
Check/Repair Wiring from/to Engine Speed Sensor (G28)
Check/Replace Engine Speed Sensor (G28)
01282 - Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239): Short to Plus
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Rough Engine Shut-Off
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239) faulty
Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239)
Check/Replace Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239)
Natomiast prawie wszystkie mają zwarcie z masą, więc chyba trzeba zacząć od sprawdzania kabli
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Short to Ground
Possible Symptoms
Reduced Power Output
Overrun Cut-Off until Boost pressure falls to a non-critical level
Boost Pressure too High
Possible Causes
Wiring from/to Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty (Short to Ground)
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty
Possible Solutions
Check/Replace Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
Possible Symptoms
Engines not starting
Possible Causes
Wiring from/to Engine Speed Sensor (G28) faulty
Engine Speed Sensor (G28) faulty
Possible Solutions
Check/Repair Wiring from/to Engine Speed Sensor (G28)
Check/Replace Engine Speed Sensor (G28)
01282 - Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239): Short to Plus
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Rough Engine Shut-Off
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239) faulty
Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239)
Check/Replace Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239)
Natomiast prawie wszystkie mają zwarcie z masą, więc chyba trzeba zacząć od sprawdzania kabli
