Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKN 2.5 150 KM] po odpaleniu błąd 01686 /01265 / 01262 / 0

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kamilekk

[ AKN 2.5 150 KM] po odpaleniu błąd 01686 /01265 / 01262 / 0

Post autor: kamilekk » 15 sty 2015, 14:12

Witam, mam taki problem, odpalam auto i zaczyna migać kontrolka świec żarowych, samochód jeździ normalnie nie zauważam żadnych ubytków mocy prócz migającej kontrolki świec żarowych.

od razu pojechałem do znajomego elektryka z tezą że padła któraś świeca żarowa, niestety to nie to po podłączeniu komputera wyskoczyły następujące błędy : zdjęcie komputera w załączniku.

Ciekawostką jest to że po skasowaniu błędów, auto odpala po chwili zaczyna migać ponownie kontrolka i wyskakują te same błędy wszystkie na raz - ani więcej ani mniej tylko to samo.

Może ktoś kiedyś się spotkał z podobną sytuacją, bo sporo szukania mnie czeka.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 15 sty 2015, 15:03

Wypisz w poście wszystko co Ci wyskakuje, albo daj foto.

kamilekk

Post autor: kamilekk » 15 sty 2015, 21:14


Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 15 sty 2015, 21:23

Teoretycznie to wygląda tak:

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Short to Ground
Possible Symptoms
Reduced Power Output
Overrun Cut-Off until Boost pressure falls to a non-critical level
Boost Pressure too High
Possible Causes
Wiring from/to Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty (Short to Ground)
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty
Possible Solutions
Check/Replace Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
Possible Symptoms
Engines not starting
Possible Causes
Wiring from/to Engine Speed Sensor (G28) faulty
Engine Speed Sensor (G28) faulty
Possible Solutions
Check/Repair Wiring from/to Engine Speed Sensor (G28)
Check/Replace Engine Speed Sensor (G28)

01282 - Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239): Short to Plus
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Rough Engine Shut-Off
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239) faulty
Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239)
Check/Replace Intake Manifold Flap Change-Over Valve (N239)

Natomiast prawie wszystkie mają zwarcie z masą, więc chyba trzeba zacząć od sprawdzania kabli <mysli>

kamilekk

Post autor: kamilekk » 16 sty 2015, 07:10

ok też tak myślałem że to wina masy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja