Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
krispl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: krispl » 10 sty 2015, 11:08

Po fakcie tj. gdy już tłok powiedział Pa Pa, najrozsądniej jest włożyć kompletny motor ASB za 10tyś można kupić kompletny z dobrymi wtryskami.

Bo jak naprawisz BMK to tak czy siak będziesz musiał wtryski wymienić. Niektórzy plują sobie w brodę że wymieniali wtryski w BMK bo wydali 7000-8000 tyś a został przecież nadal problem z rozrządem który prędzej czy później wylezie.

masud

Post autor: masud » 10 sty 2015, 15:40

w tym wypadku motor masz do wymiany.za duzo elemento ci padlo. na allegro masz spory wybor. w twojej sytuacji wzialbym jakis z 4 literowym kodem sinika. skad kris pewnosc ze asb
jest takie idealne?

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 10 sty 2015, 16:43

Niebylbym tak optymistycznie nastawiony. Do tego ze w nowszych silnikach rozrzady sie nie sypaly. Mysle ze 10 tys to przesada. Za 5 tys ogarnięty motor mozna trafic. Auto warte okolo 35-40 tys wiec wiecej napewno bym nie dal za motor. Poszukaj z angola motoru . Zal by bylo nie wymienic rozrzadu jak bedzie na wierzchu

Awatar użytkownika
krispl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: krispl » 10 sty 2015, 17:46

10 tyś dać trzeba za kompletny motor ASB z wtryskami, klapami itd.
Wiadomo, że nic pewnego używany motor, ale często gęsto można kupić taki motor z montażem i gwarancją nawet 12-miesięczną.

Czteroliterowy kod silnika chyba nie jest taki Plug&Play ;P

[ Dodano: 2015-01-10, 17:46 ]
A mam inne pytanie, zapewne retoryczne: Co prędzej się wypali od wadliwych wtrysków - tłok czy świece żarowe ? :)

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 11 sty 2015, 15:32

Raczej tlok bo to on dostaje najbardziej po skraplanym paliwie.
coekawi mnie sam remont dwoch glowic ile by wyniosl po walnietym rozrzadzie pewnie ze 2 kola. Tlok nadpalony zawsze z uzywki mozna wsadzic. Pytanie czy warto renimowac czy kupic sam motor w przypadku jezeli wtryski itp byly dobre a walna rozrzad

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 11 sty 2015, 19:49

Przerabiałem to ostatnio. Pisałem o tym nawet niedawno na forum. Uwalony wtrysk wypalił gniazdo w głowicy i dwa tłoki poszły w las... Koszt regenracji gowicy wyniósł mnie 1450zł lub coś w tych granicach. Szczerze? Gdy teraz coś pier... to wstawię inny - nowszy silnik. Pytanie czy wszystko pasuje bez przeróbek by wstawic 4roliterowy silnik zamiast tego co mam...

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 11 sty 2015, 23:25

Za jedna Gliwice tyle placiles ale razem z mechanikiem montazem itp czy tyle wzia zaklad na zrobienie głowicy

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 12 sty 2015, 19:20

razem z robota...

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 12 sty 2015, 22:49

Aa ty masz 2.0 tdi to rozsadnie zaplaciles ostatnio zjaomy za glupie 1.4 placil 1400 zl za glowice wszystkie zawaro itp nowe z planowaniem i montażem

matik1310
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 09 sty 2015, 22:45
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: matik1310 » 12 sty 2015, 23:13

Witam wszytskich! Od ok. 2 tyg. A6 c6 BMK 3.0 TDI. Po zakupie juz zauwazylem , ze (tylko wtedy kiedy silnik sie rozgrzeje) falują obroty na biegu jałowym. Równomiernie co kilka sekund 2mm. Góra dół. Kolejnym dziwnym zjawiskiem jest dosyć mocne falowanie po odpaleniu (tylko ciepłego silnika) przez kilka sekund ,po czym ustaje i dalej obroty falują delikatnie. Podczas jazdy nic nie jest odczuwalne . Bieg D R i S na postoju z hamulcem tez ok. Ma ktos jakis pomysł? Pozdrawiam !

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 14 sty 2015, 21:17

Mysle ze falowanie obrotow nie jest miarodajnym testem. Obserwojstan silnika. Czy ci przycina rozruch silnika itp. A chcesz wiedziec odrazu jedz na stol zaplac 3 stowy i bedziesz mies pewnosc. W innym razie wydatek za komplet 3500 lub 6000 zl za nowe

matik1310
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 09 sty 2015, 22:45
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: matik1310 » 15 sty 2015, 00:54

Problem w tym ,ze wtryski byly wyciagniete juz .. niby wszystko dobrze . Jedynie szósty mial jakis nieznaczny odchył na wysokim dawkowaniu. Co do przycinania od zakupu . To juz prawie miesiąc rozrusznik przyciął kilja razy . Z tym ,źe to byl jakis ułamek sekundy i dalej zakrecił. Falowanie obhawia sie po odpaleniu na niepełnych temperaturach silnika tj. Ok. 60-85 stopni. Po odpaleniu na zimnym igła. Gorący silnik od razu po zgaszeniu i ponownym odpaleniu również.

[ Dodano: 2015-01-15, 00:54 ]
Inną sprawą jest falowanie delikatne zawsze i tylko na gorącym silniku na postoju w zakresie 777-798 strasznie irytujące. Mój mechanik stwierdził ,ze to prawdopodobnie regulator ciśnienia . Za 2 tyg. Będę znów w pl. Bo obecnie jestem za granicą i wymienię regulator. Może to coś da.
Dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Pozdrawiam.

nugat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 08 kwie 2014, 05:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nugat » 15 sty 2015, 12:27

Jak sa uwalone wtryski to sie przycina motor i nie zwiny rozrusznika. Ja tak mialem po zrobieniu ich jak reka odja.
ALe u ciebie faktycznie moze byc co innego. JAKIES bledy Ci wywala w silnika?

matik1310
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 09 sty 2015, 22:45
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: matik1310 » 15 sty 2015, 14:55

Bledów nie ma zadnych.. myslalem ,ze moze kolektory ale moj mechanik mow ze nie ma zadnych luzów na klapach ,czy cos .. nie wiem juz. M9ze faktycznie ten regulator. Najgorsze ze nie ma bledów. Wymienil bym te wtryski ,ale skoro byly wyciągnięte i są ok. (Niby) to zbyt duze ryzyko ,jak dla mnie zeby wykladac 7 k na niepewny sukces ,a raczej znikomy..

lukasz audi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lukasz audi » 15 sty 2015, 19:41

matik1310 Mi też sprawdzali na specjalnej maszynie do wtryskiwaczy piezoelektryczne , dostałem wydruki bo robiłem w dwóch zakładach Boscha i jeden był do wymiany i wymieniłem jeden . To nic nie pomogło , nadal kopcenie i przycinanie na ciepłym . Wymieniłem komplet ,zrobiłem na nowych 40 tyś i wszystko pracuje super .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga