[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Po fakcie tj. gdy już tłok powiedział Pa Pa, najrozsądniej jest włożyć kompletny motor ASB za 10tyś można kupić kompletny z dobrymi wtryskami.
Bo jak naprawisz BMK to tak czy siak będziesz musiał wtryski wymienić. Niektórzy plują sobie w brodę że wymieniali wtryski w BMK bo wydali 7000-8000 tyś a został przecież nadal problem z rozrządem który prędzej czy później wylezie.
Bo jak naprawisz BMK to tak czy siak będziesz musiał wtryski wymienić. Niektórzy plują sobie w brodę że wymieniali wtryski w BMK bo wydali 7000-8000 tyś a został przecież nadal problem z rozrządem który prędzej czy później wylezie.
Niebylbym tak optymistycznie nastawiony. Do tego ze w nowszych silnikach rozrzady sie nie sypaly. Mysle ze 10 tys to przesada. Za 5 tys ogarnięty motor mozna trafic. Auto warte okolo 35-40 tys wiec wiecej napewno bym nie dal za motor. Poszukaj z angola motoru . Zal by bylo nie wymienic rozrzadu jak bedzie na wierzchu
10 tyś dać trzeba za kompletny motor ASB z wtryskami, klapami itd.
Wiadomo, że nic pewnego używany motor, ale często gęsto można kupić taki motor z montażem i gwarancją nawet 12-miesięczną.
Czteroliterowy kod silnika chyba nie jest taki Plug&Play ;P
[ Dodano: 2015-01-10, 17:46 ]
A mam inne pytanie, zapewne retoryczne: Co prędzej się wypali od wadliwych wtrysków - tłok czy świece żarowe ?
Wiadomo, że nic pewnego używany motor, ale często gęsto można kupić taki motor z montażem i gwarancją nawet 12-miesięczną.
Czteroliterowy kod silnika chyba nie jest taki Plug&Play ;P
[ Dodano: 2015-01-10, 17:46 ]
A mam inne pytanie, zapewne retoryczne: Co prędzej się wypali od wadliwych wtrysków - tłok czy świece żarowe ?
Raczej tlok bo to on dostaje najbardziej po skraplanym paliwie.
coekawi mnie sam remont dwoch glowic ile by wyniosl po walnietym rozrzadzie pewnie ze 2 kola. Tlok nadpalony zawsze z uzywki mozna wsadzic. Pytanie czy warto renimowac czy kupic sam motor w przypadku jezeli wtryski itp byly dobre a walna rozrzad
coekawi mnie sam remont dwoch glowic ile by wyniosl po walnietym rozrzadzie pewnie ze 2 kola. Tlok nadpalony zawsze z uzywki mozna wsadzic. Pytanie czy warto renimowac czy kupic sam motor w przypadku jezeli wtryski itp byly dobre a walna rozrzad
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
Przerabiałem to ostatnio. Pisałem o tym nawet niedawno na forum. Uwalony wtrysk wypalił gniazdo w głowicy i dwa tłoki poszły w las... Koszt regenracji gowicy wyniósł mnie 1450zł lub coś w tych granicach. Szczerze? Gdy teraz coś pier... to wstawię inny - nowszy silnik. Pytanie czy wszystko pasuje bez przeróbek by wstawic 4roliterowy silnik zamiast tego co mam...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
Witam wszytskich! Od ok. 2 tyg. A6 c6 BMK 3.0 TDI. Po zakupie juz zauwazylem , ze (tylko wtedy kiedy silnik sie rozgrzeje) falują obroty na biegu jałowym. Równomiernie co kilka sekund 2mm. Góra dół. Kolejnym dziwnym zjawiskiem jest dosyć mocne falowanie po odpaleniu (tylko ciepłego silnika) przez kilka sekund ,po czym ustaje i dalej obroty falują delikatnie. Podczas jazdy nic nie jest odczuwalne . Bieg D R i S na postoju z hamulcem tez ok. Ma ktos jakis pomysł? Pozdrawiam !
Problem w tym ,ze wtryski byly wyciagniete juz .. niby wszystko dobrze . Jedynie szósty mial jakis nieznaczny odchył na wysokim dawkowaniu. Co do przycinania od zakupu . To juz prawie miesiąc rozrusznik przyciął kilja razy . Z tym ,źe to byl jakis ułamek sekundy i dalej zakrecił. Falowanie obhawia sie po odpaleniu na niepełnych temperaturach silnika tj. Ok. 60-85 stopni. Po odpaleniu na zimnym igła. Gorący silnik od razu po zgaszeniu i ponownym odpaleniu również.
[ Dodano: 2015-01-15, 00:54 ]
Inną sprawą jest falowanie delikatne zawsze i tylko na gorącym silniku na postoju w zakresie 777-798 strasznie irytujące. Mój mechanik stwierdził ,ze to prawdopodobnie regulator ciśnienia . Za 2 tyg. Będę znów w pl. Bo obecnie jestem za granicą i wymienię regulator. Może to coś da.
Dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2015-01-15, 00:54 ]
Inną sprawą jest falowanie delikatne zawsze i tylko na gorącym silniku na postoju w zakresie 777-798 strasznie irytujące. Mój mechanik stwierdził ,ze to prawdopodobnie regulator ciśnienia . Za 2 tyg. Będę znów w pl. Bo obecnie jestem za granicą i wymienię regulator. Może to coś da.
Dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Pozdrawiam.
Bledów nie ma zadnych.. myslalem ,ze moze kolektory ale moj mechanik mow ze nie ma zadnych luzów na klapach ,czy cos .. nie wiem juz. M9ze faktycznie ten regulator. Najgorsze ze nie ma bledów. Wymienil bym te wtryski ,ale skoro byly wyciągnięte i są ok. (Niby) to zbyt duze ryzyko ,jak dla mnie zeby wykladac 7 k na niepewny sukces ,a raczej znikomy..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
- Lokalizacja: rzeszów
matik1310 Mi też sprawdzali na specjalnej maszynie do wtryskiwaczy piezoelektryczne , dostałem wydruki bo robiłem w dwóch zakładach Boscha i jeden był do wymiany i wymieniłem jeden . To nic nie pomogło , nadal kopcenie i przycinanie na ciepłym . Wymieniłem komplet ,zrobiłem na nowych 40 tyś i wszystko pracuje super .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga