Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

4.2 nierówna praca silnika i strzelanie w rure :D

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Pedross86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 07 gru 2013, 12:27
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pedross86 » 10 sty 2015, 12:13

No po puszczeniu zawleczki na napinaczu pasek sie powinien napiac przeciez na luznyvh kolach wiec rozumiem o co chodzi. Klucz dynamometryczny tez mam. Gdzies mam plik jak i vo po kolei dokrecac. Zrobie to wedlug tej instrukcji na blokadach!!

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 10 sty 2015, 12:17

sam napinacz nie napnie odpowiednio...

Pedross86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 07 gru 2013, 12:27
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pedross86 » 12 sty 2015, 18:58

To co zrobic aby napiac go dobrze ??

[ Dodano: 2015-01-10, 13:42 ]
Jak na złość kiedy mam zestaw napinacz i blokade nie ma prądu !! XXI wiek <uoee> pewnie jutro bede musial z tym powalczyć...

[ Dodano: 2015-01-12, 18:56 ]
dzisiaj zrobiłem to według instrukcji i co się okazało znak na kole tym co idzie pasek wielorowkowy nic sie nie zgadzał z blokadami. Znak na obudowie > nie pokrywał się z tym na kole -
To raz a dwa że odpaliłem auto i chodziło dobrze aż znów dziwnie zaczeło rzucać po chwili się uspokoiło. Zrobiłem Logi 90 i 93 na postoju bo przód nie złożony do końca. Co nieco czytałem i log 93 powinien mieścic się w granicach +- 4 ( 3 i 4 kienko) tak było ale w logu 90 było 14 i -4 .... po jakimś czasie tak jakby się zamieniły miejscami ... zresztą wrzuciłem link

http://vaglog.pl/log_199810.html

[ Dodano: 2015-01-12, 18:58 ]
moje pytanie to czy te czujniki położenia wału da się sprawdzić jakoś? oporność czy coś ? dwa czy ten rozrząd nadal się rozjeżdża ? a dziwne bo zrobiłem to krok po kroku tak jak mi Mazedonia wysłała instrukcję... Może ten napinacz hydrauliczny jest zepsuty ????? tak wiele pytań

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 12 sty 2015, 23:58

Z logu na 1 stronie wynika ze ten na banku 1 juz jest słaby ale działa i wg mnie powinno jeszcze być ok. NIe wiem jak ty to ustawiasz ale jeśli mówisz ze zrobileś wszystko zgodnie z instrukcją to mi brakuje pomysłów.

Pedross86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 07 gru 2013, 12:27
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pedross86 » 13 sty 2015, 09:40

No tak zrobilem to z blokadami i z instrukcją... Moze to gdzies wina elektryki jest właśnie? Dlaczego tam w tych wartosciach jest wartosc "ON" i wtedy chodzi dobrze a jak tylko wskoczy "OFF" to sie mieszalo.... ma ktoś inny pomysł ??

[ Dodano: 2015-01-13, 09:40 ]
Bank 1 to masz na mysli ten rząd od strony pasazera?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 13 sty 2015, 10:17

Tak, bank 1 to strona pasażera.

Pedross86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 07 gru 2013, 12:27
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pedross86 » 13 sty 2015, 10:40

Czyli ta strona co po odpaleniu strasznie chalasuje i zaraz jest cisza... wydaje mi sie ze to ten napinacz hydrauliczny co napina lancuszek. Dostanie oleju to sie uspokoi i wlasnie on by robil takie roznice ? Od samego poczatku ktos tan napisal ze jakis fazator na 1 banku szwankuje...

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 13 sty 2015, 11:33

Być może, nie napina od samego początku łańcuszka i wałki się przestawiają...

Pedross86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 07 gru 2013, 12:27
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pedross86 » 13 sty 2015, 17:13

No tak mi to wlasnie wyglada. Ok skladam to do kupy i zobaczymy jak bedzie w trasie. Poszukam czesci na wymiane i zrobie to jak beddzie troche wolnego. Dziekuje wszystkim za cierpliwosc i pomoc !! <okok>

[ Dodano: 2015-01-13, 17:13 ]
Czujnik polozenia wałka (G40) /czujnik predkosci obrotowej silnika (G28) - nieprawidłowa korelacja. Kod usterki P1340.
Co tym razem ? :( autko chodzi dobrze i równo ale check sie zapalil

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 13 sty 2015, 17:31

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 340/004928

Możliwe poowdy :
- źle ustawiony pasek rozrządu ,
-źle ustawiony łańcuch
- uszkodzone czujniki G40 i G28



Obejrzałeś przed montażem blachy które przychodzą na wałki czy nie mają luzu i wchodzą ciasno ? Dalej nie jestem pewny czy łańcuchy masz dobrze założone.

Pedross86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 07 gru 2013, 12:27
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pedross86 » 13 sty 2015, 17:41

Blachy to te motylki na walkach ? Masz na mysli luzy w prawo w lewo. Nie sprawdzalem tego poniewaz nie sciagalem do konca kół... Hmm Łańcuchów nie ściągalem tez. Moze ktos wczesniej cos tam grzebal. Tego nie wiem

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 13 sty 2015, 17:49

Tak chodzi o te motylki czy nie mają luzu. Trzebabyło sprawdzić. Mimo że nie ruszałeś łańcuchów to były przypadki że łańcuch przeskoczył szczególnie gdy napinacz niedomaga.

Pedross86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 07 gru 2013, 12:27
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pedross86 » 13 sty 2015, 18:32

G40 to ten od strony pasażera? Powiedzmy ze lancuch przeskoczyl to jak sprawdzic w ktorym miejscu maja byc te walki ustawione? Tam sa wyciecia ale jak juz wiadomo nie zawsze sie pokrywaja z znakami >< i wycieciami w zebatce. Od strony pasazera wlasnie tak bylo... walek wydechowy na wycieciu pasowal a ssacy juz nie. Od samego poczatku mialem rozne dziwne jazdy z tym silnikiem i sadze ze jesli ten napinacz tam nie dzialal jak nalezy to moze i sie cos przestawilo. Albo ktos cos kiedys tam robil i ustawil to zle...

sobe5251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2014, 20:38
Lokalizacja: Myślibórz

Post autor: sobe5251 » 13 sty 2015, 19:15

ja też ostatnio grzebałem przy tym i zauważyłem taka sytuacje gdy ustawiłem wałek ssący na wycięcie to wydechowy się nie zgrywał i już myślałem ze jest przestawiony i tak czy siak licząc oczka nie wychodziło ich 16. po głębszym zbadaniu sprawy wszystko się wyjaśniło, w napinaczu (zmienniku faz) jest sprężyna która ma za zadanie napinać łańcuch do puki nie dojdzie do niego olej i tu sprawa zaczęła sił wyjaśniać , a mianowicie jak wiemy nasze auta swoje lata maja i z czasem ta sprężyna przestaje spełniać swoje zadanie i żeby sprawdzić czy żeczywiscie jest coś nie tak pierw musisz napiąć łańcuch ja to zrobiłem w ten sposób ze po prostu podniosłem kluczem górny ślizg łańcuch się napiął i okazało się ze wszystko jest ok.
Sprawdż to co opisałem może w tym tkwi przyczyna ze ci się znaki nie zgrywają po tej stronie

Pedross86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 07 gru 2013, 12:27
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pedross86 » 13 sty 2015, 19:19

Hmm moze i masz racje. Zobacze to pojutrze. Akurat do pokryw latwo sie dostac by je zdjac ale przydalo by sie zdjac znow przód aby zobaczyc te motylki itp wlozyc blokady jeszcze raz zdjac dekle i przyjrzeć sie temu blizej...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga