4.2 nierówna praca silnika i strzelanie w rure :D
To co zrobic aby napiac go dobrze
[ Dodano: 2015-01-10, 13:42 ]
Jak na złość kiedy mam zestaw napinacz i blokade nie ma prądu XXI wiek pewnie jutro bede musial z tym powalczyć...
[ Dodano: 2015-01-12, 18:56 ]
dzisiaj zrobiłem to według instrukcji i co się okazało znak na kole tym co idzie pasek wielorowkowy nic sie nie zgadzał z blokadami. Znak na obudowie > nie pokrywał się z tym na kole -
To raz a dwa że odpaliłem auto i chodziło dobrze aż znów dziwnie zaczeło rzucać po chwili się uspokoiło. Zrobiłem Logi 90 i 93 na postoju bo przód nie złożony do końca. Co nieco czytałem i log 93 powinien mieścic się w granicach +- 4 ( 3 i 4 kienko) tak było ale w logu 90 było 14 i -4 .... po jakimś czasie tak jakby się zamieniły miejscami ... zresztą wrzuciłem link
http://vaglog.pl/log_199810.html
[ Dodano: 2015-01-12, 18:58 ]
moje pytanie to czy te czujniki położenia wału da się sprawdzić jakoś? oporność czy coś ? dwa czy ten rozrząd nadal się rozjeżdża ? a dziwne bo zrobiłem to krok po kroku tak jak mi Mazedonia wysłała instrukcję... Może ten napinacz hydrauliczny jest zepsuty ??? tak wiele pytań
[ Dodano: 2015-01-10, 13:42 ]
Jak na złość kiedy mam zestaw napinacz i blokade nie ma prądu XXI wiek pewnie jutro bede musial z tym powalczyć...
[ Dodano: 2015-01-12, 18:56 ]
dzisiaj zrobiłem to według instrukcji i co się okazało znak na kole tym co idzie pasek wielorowkowy nic sie nie zgadzał z blokadami. Znak na obudowie > nie pokrywał się z tym na kole -
To raz a dwa że odpaliłem auto i chodziło dobrze aż znów dziwnie zaczeło rzucać po chwili się uspokoiło. Zrobiłem Logi 90 i 93 na postoju bo przód nie złożony do końca. Co nieco czytałem i log 93 powinien mieścic się w granicach +- 4 ( 3 i 4 kienko) tak było ale w logu 90 było 14 i -4 .... po jakimś czasie tak jakby się zamieniły miejscami ... zresztą wrzuciłem link
http://vaglog.pl/log_199810.html
[ Dodano: 2015-01-12, 18:58 ]
moje pytanie to czy te czujniki położenia wału da się sprawdzić jakoś? oporność czy coś ? dwa czy ten rozrząd nadal się rozjeżdża ? a dziwne bo zrobiłem to krok po kroku tak jak mi Mazedonia wysłała instrukcję... Może ten napinacz hydrauliczny jest zepsuty ??? tak wiele pytań
No tak zrobilem to z blokadami i z instrukcją... Moze to gdzies wina elektryki jest właśnie? Dlaczego tam w tych wartosciach jest wartosc "ON" i wtedy chodzi dobrze a jak tylko wskoczy "OFF" to sie mieszalo.... ma ktoś inny pomysł
[ Dodano: 2015-01-13, 09:40 ]
Bank 1 to masz na mysli ten rząd od strony pasazera?
[ Dodano: 2015-01-13, 09:40 ]
Bank 1 to masz na mysli ten rząd od strony pasazera?
No tak mi to wlasnie wyglada. Ok skladam to do kupy i zobaczymy jak bedzie w trasie. Poszukam czesci na wymiane i zrobie to jak beddzie troche wolnego. Dziekuje wszystkim za cierpliwosc i pomoc
[ Dodano: 2015-01-13, 17:13 ]
Czujnik polozenia wałka (G40) /czujnik predkosci obrotowej silnika (G28) - nieprawidłowa korelacja. Kod usterki P1340.
Co tym razem ? autko chodzi dobrze i równo ale check sie zapalil
[ Dodano: 2015-01-13, 17:13 ]
Czujnik polozenia wałka (G40) /czujnik predkosci obrotowej silnika (G28) - nieprawidłowa korelacja. Kod usterki P1340.
Co tym razem ? autko chodzi dobrze i równo ale check sie zapalil
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 340/004928
Możliwe poowdy :
- źle ustawiony pasek rozrządu ,
-źle ustawiony łańcuch
- uszkodzone czujniki G40 i G28
Obejrzałeś przed montażem blachy które przychodzą na wałki czy nie mają luzu i wchodzą ciasno ? Dalej nie jestem pewny czy łańcuchy masz dobrze założone.
Możliwe poowdy :
- źle ustawiony pasek rozrządu ,
-źle ustawiony łańcuch
- uszkodzone czujniki G40 i G28
Obejrzałeś przed montażem blachy które przychodzą na wałki czy nie mają luzu i wchodzą ciasno ? Dalej nie jestem pewny czy łańcuchy masz dobrze założone.
G40 to ten od strony pasażera? Powiedzmy ze lancuch przeskoczyl to jak sprawdzic w ktorym miejscu maja byc te walki ustawione? Tam sa wyciecia ale jak juz wiadomo nie zawsze sie pokrywaja z znakami >< i wycieciami w zebatce. Od strony pasazera wlasnie tak bylo... walek wydechowy na wycieciu pasowal a ssacy juz nie. Od samego poczatku mialem rozne dziwne jazdy z tym silnikiem i sadze ze jesli ten napinacz tam nie dzialal jak nalezy to moze i sie cos przestawilo. Albo ktos cos kiedys tam robil i ustawil to zle...
ja też ostatnio grzebałem przy tym i zauważyłem taka sytuacje gdy ustawiłem wałek ssący na wycięcie to wydechowy się nie zgrywał i już myślałem ze jest przestawiony i tak czy siak licząc oczka nie wychodziło ich 16. po głębszym zbadaniu sprawy wszystko się wyjaśniło, w napinaczu (zmienniku faz) jest sprężyna która ma za zadanie napinać łańcuch do puki nie dojdzie do niego olej i tu sprawa zaczęła sił wyjaśniać , a mianowicie jak wiemy nasze auta swoje lata maja i z czasem ta sprężyna przestaje spełniać swoje zadanie i żeby sprawdzić czy żeczywiscie jest coś nie tak pierw musisz napiąć łańcuch ja to zrobiłem w ten sposób ze po prostu podniosłem kluczem górny ślizg łańcuch się napiął i okazało się ze wszystko jest ok.
Sprawdż to co opisałem może w tym tkwi przyczyna ze ci się znaki nie zgrywają po tej stronie
Sprawdż to co opisałem może w tym tkwi przyczyna ze ci się znaki nie zgrywają po tej stronie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga