Dmucha chłodnym powietrzem
Dmucha chłodnym powietrzem
Koledzy po jakimś czasie jazdy zaczyna mi dmuchać chłodne powietrze z nawiewu mimo ustawienia wysokiej temperatury. Na początku ładnie się nagrzewa a potem zimno.Jak w trasie wyłącze silnik robiąc pauze i włączę to tez chłodem wieje.A rano jak odpale to grzeje jak trzeba. /nagrzewnice wymieniałem, nie ma różnicy/panel klimy tez przy innej okazji/co to może być miał tak ktoś? Temp.plynu 90., jak podkręce temp. to chwile grzeje i znów zaczyna chłodnym dawać aż dojadę do HI
aguamak pisze:A jak postoje trochę dłużej i odpale to czasem znów jest ok przez dłuższy czas jazdy. Jak to panie odpowietrzyc? Jak zdejmie wężyk to zaraz leci z tej dziurki płyn ma syczec jak w kaloryferze? Na uruchomiony silniku?
Może termostat się zawiesza?
Układ - jeżeli jest sprawny - odpowietrza się sam.
Jakiś ubytek płynu?
Panel wymieniałeś na taki z identycznym numerem?
Pozdrawiam
Płynu nie ubywa ani mm. A jakieś inne objawy tego termostatu? Temp jest stale 90 podczas jazdy. Może i się coś wiesza bo czasem grzeje normalnie 200 km stanę na siku odpalam i juz chłodne leci.tylko ze jest 90 stałe wiec sam nie wiem.
[ Dodano: 2015-01-10, 18:26 ]
Ma ktoś jeszcze pomysł Co może być nie tak? Ktoś mi jeszcze podpowiada pompę wody.
[ Dodano: 2015-01-10, 18:26 ]
Ma ktoś jeszcze pomysł Co może być nie tak? Ktoś mi jeszcze podpowiada pompę wody.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Zgadzam się, przyczyną nie jest pompa, termostat czy płyn..... to musi byc jakiś czujnik, jaki ?grzałka pisze:termostat czy pompa wody miały by wpływ na dogrzewanie silnika więc jeśli wskazówka stoi na 90 sztywno to tam raczej wszystko ok
Kabinowy ? Gdzie on się znajduje ? Podpytuje także wspomagając kolegę a i sam mam identyczny problem.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Jeśli o mnie chodź to nie wydaje mi się ze to czujnik, zwłaszcza ze panel tez kiedyś wymieniałem. Poza tym gdyby się grzal to raczej po dłuższej jeździe. A u mnie raczej dzieje się to jak stanę, albo wolniej jadę, albo po chwilowym postoju jakby się coś zawiesiło, temperatura zawsze 90, płynu nie ubywa...tak sobie myślę może pompa albo nagrzewnica zapowietrzona. Co o tym sądzicie dajcie jakiś trop bo zona mi chce auto zlomowac jak jej zimnym wieje
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Na vagu nie ma błędów, wsio jest ok klapy tez mam wporzo. Wymieniałem rok temu cała nagrzewnice z klasami itd. przy okazji innych kłopotów z zamarzajaca klima. Teraz latem klima zaczęła śmigać ale zima pojawił się kłopot z grzaniem. Możliwe ze 2 panel ma taką samą usterkę jak poprzedni raczej mało prawdopodobne. Wartości temperatury na kompie są w porządku wiatraczek działa...może 3 panel trzeba podmienić. ..
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
w temacie, który wkleiłem koledzy piszą o zabrudzonym czujniku, używany panel tez może mieć zabrudzony czujnik stąd te objawy. jeśli reszta jest ok to zostaje chyba tylko to. ewentualnie jak piszesz podmiana kolejnego panela ale chyba lepiej się pobawić i wyczyścić czujnik to kosztuje tylko trochę czasu a może akurat to będzie to i zaoszczędzisz trochę grosza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
czyszczenie czujnika temp za wiatrakiem jest banalnie proste pistolet do przedmuchiwania gażników 8 atm ciśnienia i dmuchasz na wiatraczek przez kratkę z zewnątrz
faktem jest żę osiąga on 2 prędkość kośmiczną ale to w niczym mu nie szkodzi
robie tak od 4 lat i jest cichy i nadal sprawny
pozbyłem się spadku temp na długich trasach
faktem jest żę osiąga on 2 prędkość kośmiczną ale to w niczym mu nie szkodzi
robie tak od 4 lat i jest cichy i nadal sprawny
pozbyłem się spadku temp na długich trasach
wiatrak kręci i jest tam czysto...to była 1 rzecz jaką zrobilem
[ Dodano: 2015-01-18, 13:28 ]
Przyjrzałem się z latarka temu wiatraczkowi. I ku mojemu zdumieniu co któreś uruchomienie auta nie rusza! Wiec przyczyną jest prawdopodobnie to.rozebralem panel wyczyscilem ale dalej nie rusza co któreś uruchomienie auta.dopiero jak pukne w panel to się kreci. Teraz pytanie czy idzie kupić sam wiatraczek bo wymiana jest banalnie prosta., czy tylko pozostaje mi kupić cały panel?
[ Dodano: 2015-01-26, 21:53 ]
Nie szło kupić samego wiatraczka wiec chcąc przyoszczedzic 100 za panel rozebrane to jeszcze raz spryskać wnętrze wiatraczka wd40 i póki co działa wszystko jak trzeba.
[ Dodano: 2015-01-18, 13:28 ]
Przyjrzałem się z latarka temu wiatraczkowi. I ku mojemu zdumieniu co któreś uruchomienie auta nie rusza! Wiec przyczyną jest prawdopodobnie to.rozebralem panel wyczyscilem ale dalej nie rusza co któreś uruchomienie auta.dopiero jak pukne w panel to się kreci. Teraz pytanie czy idzie kupić sam wiatraczek bo wymiana jest banalnie prosta., czy tylko pozostaje mi kupić cały panel?
[ Dodano: 2015-01-26, 21:53 ]
Nie szło kupić samego wiatraczka wiec chcąc przyoszczedzic 100 za panel rozebrane to jeszcze raz spryskać wnętrze wiatraczka wd40 i póki co działa wszystko jak trzeba.