[ AFB 2.5 150 KM] ciezko odpala na zimnym silniku+ bialy dym
Miałem to samo co ty, ciężko palił i telepało go + biały dym
U mnie okazało się że przekaźnik 202 nie działał wcale, w sensie fizycznie nóżki się zwierały ale nie podawał napięcia na fajki i pompa w baku też nie chodziła. Po wymianie na używke z allegro hula jak ta lala
PS: 2.5 TDI AKN przy -12 odpalał bez żadnej działającej świecy i pompy paliwa w baku :shock: , chyba zdrowy motor
U mnie okazało się że przekaźnik 202 nie działał wcale, w sensie fizycznie nóżki się zwierały ale nie podawał napięcia na fajki i pompa w baku też nie chodziła. Po wymianie na używke z allegro hula jak ta lala
PS: 2.5 TDI AKN przy -12 odpalał bez żadnej działającej świecy i pompy paliwa w baku :shock: , chyba zdrowy motor
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
- Imię: Tonny
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Tuchów
jerzi pisze:Jeśli czujnik kupiłeś w serwisie to można uważać go za sprawnego, natomiast gdy to jest podróbka to trzeba brać pod uwagę jego niesprawność.
ja kupiłem ostatnio org. i tez chyba jakiś bubel...
Świece grzeją z 15 sek czy zimny czy ciepły, a po odpaleniu na zimnym to chodzi jak traktor i do tego nie spada z ssania tak jak na starym;/...
chyba włoże te co był lepiej to wszystko się zachowywało chodź na desce nie pokazywał temp.
sory ze sie tak wtarmoliłem
ale jeśli chodzi o palienie na zimnym to tak jak już wszyscy pisali:
-świece, czy grzeją,
-aku, rozrusznik
-czujnik temp.
-czy paliwo nie schodzi, filtr
-kąt wtrysku
-ciśnienie sprężania
-rozrządu
ja bym tu obstawiał że coś jest nie tak z czym odpowiedzialnym za temp. czyli czujnik temp. cieczy, pewnie tak przestawia kąt wtrysku że tak pali beznadziejnie.
u mnie jest podobnie po nocy pali własnie tak jak u ciebie 3-4 sek kręci łapie łapie i fru aż słychać taki niemiły żegot, a wyszystko zaczeło się dziac własnie jak wymieniełem czujnik
temp. na nowy
jeśłi auto zapalał w ciągu dnia co 3-5-6h od pierwszego porannego odpalenia wszystko jest ok, tak jakby silnik nie zdązył sie ostudzic do końca.
Ale tych informacji jeszcze nie potwierdzam, nie miałem czasu jeszcze popatrzeć jaki jest kąt wtrysku przy porannym rozruchu i jaką pokazuje temp.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga