Podnosi się?Tak ma byćPedross86 pisze: Bo dziwnie sie zachowuje przy obracaniu wałem ten z pierwszego rzędu!!
4.2 nierówna praca silnika i strzelanie w rure :D
czyli lewa strona od kierowcy... ok już tam patrze
[ Dodano: 2015-01-07, 15:41 ]
ok jak patrez w to nacięcie na podłużnicy to jest tam jedna śrubka na imbus 6 bodajże ale jak wejde pod auto żeby się temu przyjżeć to obok tej śrubki jest jeszcze jedna też taka sama... czy jak odkręce tą śrubę czy tamtą to będzie można zablokować wał ?
[ Dodano: 2015-01-07, 15:41 ]
ok jak patrez w to nacięcie na podłużnicy to jest tam jedna śrubka na imbus 6 bodajże ale jak wejde pod auto żeby się temu przyjżeć to obok tej śrubki jest jeszcze jedna też taka sama... czy jak odkręce tą śrubę czy tamtą to będzie można zablokować wał ?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jeśli na wolnych obrotach napinacze działają zero - jedynkowo to idealne nie są, ale w końcu nasze auta swoje lata i swój przebieg już mają Przestawiać w zakresie zmiennej fazy dobrze przestawiają.bloku pisze:Ja mam takie pytanie z innej beczki. Choć po części może pomóc w tym temacie. Jako, że mam już kompletny rozrząd to znalazłem też napinacze łańcuszków. I tu mam zagadkę po czym poznać, że trzeba je wymienić?
Przebieg na rozrządzie ok 80kkm.
93 mam odpowiednio -11 i -6 niezmiennie przez cały zakres obrotów.
90 mam odpowiednio 0.0 i od 0.0 do -1.0 w dynamice płynnie odpowiednio 22 i 23
Chcę zabrać się za rozrząd ale wolę mieć pewność, że po jego wymianie nie przyjdzie mi znów grzebanie aby zmieniać te napinacze a tanie nie są.
Ja za to zapytam inaczej. Dzwoni przy porannym rozruchu lub po kilkudziesięciu minutach stania czy kompletna cisza ? Jeśli jest cały czas cisza to ja bym ich nie ruszała. Jeśli po nocy zawdzoni przy odpalaniu, a w dzień po godzinie stania cisza to trzeba po mału zbierać $$$ na wymianę, jeśli cały czas dzwoni przy odpalaniu to nie ma już nad czym się zastanawiać tylko wymieniać. - ale to jest moje zdanie
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
http://images42.fotosik.pl/319/e3a14cbb6ae8457fmed.jpgPedross86 pisze:czyli lewa strona od kierowcy... ok już tam patrze
[ Dodano: 2015-01-07, 15:41 ]
ok jak patrez w to nacięcie na podłużnicy to jest tam jedna śrubka na imbus 6 bodajże ale jak wejde pod auto żeby się temu przyjżeć to obok tej śrubki jest jeszcze jedna też taka sama... czy jak odkręce tą śrubę czy tamtą to będzie można zablokować wał ?
http://images49.fotosik.pl/1487/cef627324b45829dmed.jpg
Ustawilem wal na znak z przodu a walki na znaki ale te od strony pasażera nie zgrywaja mi sie na znaki. To wyglada tak jakby łańcuch byl juz wyciągnięty ? Napinacz ? Lewa strona jest ok ale prawa nie da rady. Jak jeden walek sie zgadza to drugi nie...
[ Dodano: 2015-01-07, 17:01 ]
taka różnica jest. Na dolnym idealnie na środku a górny tyle odstaje
http://zapodaj.net/54b7e21b6b437.jpg.html
[ Dodano: 2015-01-07, 17:01 ]
taka różnica jest. Na dolnym idealnie na środku a górny tyle odstaje
http://zapodaj.net/54b7e21b6b437.jpg.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Przelicz ile jest rolek na łańcuchu licząc od wcięcia na wałku , jeśli dobrze pamiętam 1 i 16 rolka powinny być centralnie nad wcięciem w wałku . Jesli tak jest to jest dobrze i ustaw na znakach wałek wydechowy.
Głowica po stronie kierowcy może być inaczej , tam jako 1 i 16 rolka liczone są "te po zewnątrz" od wciecia na wałku.WIęc jak przeliczysz te "zawierające się " między cechami wyjdzie.. 14
[ Dodano: 2015-01-07, 17:33 ]
Wałem kręć zawsze zgodnie z ruchem wskazówek zegara .
Głowica po stronie kierowcy może być inaczej , tam jako 1 i 16 rolka liczone są "te po zewnątrz" od wciecia na wałku.WIęc jak przeliczysz te "zawierające się " między cechami wyjdzie.. 14
[ Dodano: 2015-01-07, 17:33 ]
Wałem kręć zawsze zgodnie z ruchem wskazówek zegara .
Tak wałem krece w ta strone co silnik sie kreci. Od strony kierowcy znaki zgrywaja sie idealnie ale od pasazera jeden jest na srodku ten dolny a górny ucieka tyle co na tym zdjęciu widac... czyli policzyc mam lancuch ile ma oczek ? Od znaku do znaku
[ Dodano: 2015-01-07, 18:42 ]
Teraz rozumiem. Ustawic walek wydechowy na znak a ssący na 16 ogniwo łancucha na srodku aby bylo tak jak wyslal mi zdjecie metyoo wczesniej w postach
[ Dodano: 2015-01-07, 18:42 ]
Teraz rozumiem. Ustawic walek wydechowy na znak a ssący na 16 ogniwo łancucha na srodku aby bylo tak jak wyslal mi zdjecie metyoo wczesniej w postach
rząd 2 jest ok ale wrzucam zdjęcie
http://zapodaj.net/a621df1aaf6e9.jpg.html
a tutaj zaznaczam że na rzędzie 1 jest tylko ne pierwszym wałku na znaku
http://zapodaj.net/c16540a016d70.jpg.html
czyli tak ma być ?
[ Dodano: 2015-01-07, 21:57 ]
http://zapodaj.net/296aae8da7ae5.jpg.html
tutaj jest na tą metodę czyli liczone oczka od 1 do 16. nie widać dokładnie na zdj ale jak się na żywo patrzy to widać że jest prosto łańcuch od znaku do znaku. Rano sprawdze to dokładnie
http://zapodaj.net/a621df1aaf6e9.jpg.html
a tutaj zaznaczam że na rzędzie 1 jest tylko ne pierwszym wałku na znaku
http://zapodaj.net/c16540a016d70.jpg.html
czyli tak ma być ?
[ Dodano: 2015-01-07, 21:57 ]
http://zapodaj.net/296aae8da7ae5.jpg.html
tutaj jest na tą metodę czyli liczone oczka od 1 do 16. nie widać dokładnie na zdj ale jak się na żywo patrzy to widać że jest prosto łańcuch od znaku do znaku. Rano sprawdze to dokładnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Jednak po zdjęciach ciężko to przeliczyć.
zobacz zdjęcie na jednej głowicy wychodzi wcięcie w wałku "na przeciwko" zęba" i na tej głowicy 1 i 16 rolka jest po zewnętrznej od nacięcia.
Z kolei na drugiej głowicy wcięcie w wałku wypada " na dołek pod rolke" , tutaj 1 i 16 rolka to dokładnie te naprzeciwko wcięcia.
zobacz zdjęcie na jednej głowicy wychodzi wcięcie w wałku "na przeciwko" zęba" i na tej głowicy 1 i 16 rolka jest po zewnętrznej od nacięcia.
Z kolei na drugiej głowicy wcięcie w wałku wypada " na dołek pod rolke" , tutaj 1 i 16 rolka to dokładnie te naprzeciwko wcięcia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga