[ARE 2.7 250 KM] Bład pompy SAI
[ARE 2.7 250 KM] Bład pompy SAI
MOja sytuacja:
silnik zimny zapalam, pompa sai sie wlacza chodzi jak powinna po chwili sie wyłącza i wszystko ok zadnych problemow. Czasami na rozgrzanym juz silniku pompa sie załącza chodzi pare sekund, wyłacza się i wtedy zapala sie check i juz sam nie zgasnie trzeba skasowac. Po skasowaniu kilka dni jest ok i wraca. Wraca zawsze jak pompa sai właczy sie na ciepłym silniku.
Bład jaki sie zapisuje to: 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
Pompa dmucha dobrze bo zciagałem wezę z zaworów.
silnik zimny zapalam, pompa sai sie wlacza chodzi jak powinna po chwili sie wyłącza i wszystko ok zadnych problemow. Czasami na rozgrzanym juz silniku pompa sie załącza chodzi pare sekund, wyłacza się i wtedy zapala sie check i juz sam nie zgasnie trzeba skasowac. Po skasowaniu kilka dni jest ok i wraca. Wraca zawsze jak pompa sai właczy sie na ciepłym silniku.
Bład jaki sie zapisuje to: 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
Pompa dmucha dobrze bo zciagałem wezę z zaworów.
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było
Czy da się dojść do tej pompy i do węża nie rozkręcając zbyt wiele? Od góry czy od dołu?
Mam podobny problem.
Przy odpaleniu zimnego silnika słychać głośny gwizd, może to być powodem zsunięcia się bądź pęknięcia węża?
Do tego wczoraj zapalił mi się błąd katalizatora, ale to pewnie jest związane z większym wydzielaniem spalin podczas rozruchu.
Mam podobny problem.
Przy odpaleniu zimnego silnika słychać głośny gwizd, może to być powodem zsunięcia się bądź pęknięcia węża?
Do tego wczoraj zapalił mi się błąd katalizatora, ale to pewnie jest związane z większym wydzielaniem spalin podczas rozruchu.