Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ARE 2.7 250 KM] Bład pompy SAI

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

[ARE 2.7 250 KM] Bład pompy SAI

Post autor: columb » 22 wrz 2014, 20:15

MOja sytuacja:
silnik zimny zapalam, pompa sai sie wlacza chodzi jak powinna po chwili sie wyłącza i wszystko ok zadnych problemow. Czasami na rozgrzanym juz silniku pompa sie załącza chodzi pare sekund, wyłacza się i wtedy zapala sie check i juz sam nie zgasnie trzeba skasowac. Po skasowaniu kilka dni jest ok i wraca. Wraca zawsze jak pompa sai właczy sie na ciepłym silniku.
Bład jaki sie zapisuje to: 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow

Pompa dmucha dobrze bo zciagałem wezę z zaworów.
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 23 wrz 2014, 16:26

Powtórne załaczenie pompy jest własnie w celach diagnostycznych, jak pompa dmucha to musisz sprawdzić reszte układu.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 23 wrz 2014, 19:31

tzn? co konkretnie sprawdzic, co zazwyczaj ulega uszkodzeniu?
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 25 wrz 2014, 13:50

U mnie pojawiał się ten sam błąd - wąż mi się zsunął :)

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 25 wrz 2014, 20:07

ale ktory wąż w ktorym miejscu dokładnie z czego się zsunął?
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 26 wrz 2014, 09:07

Wąż od układu SAI - ten przy silniku od strony grodzi. Posprawdzaj dokładnie wszystkie połączenia, bo jeżeli pompa działa i dmucha, a wyskakuje błąd 17831, to prawdopodobnie coś się rozłączyło/jest nieszczelne.

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 10 paź 2014, 21:18

Do Błedu SAi doszedł błąd 16805. Czy te błedy moga byc spowodowane dziurą w układzie wydechowym przed katalizatorem głównym?
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

tellemjoe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 08 paź 2014, 17:28
Lokalizacja: Tychy

Post autor: tellemjoe » 12 paź 2014, 12:35

Czy da się dojść do tej pompy i do węża nie rozkręcając zbyt wiele? Od góry czy od dołu?
Mam podobny problem.
Przy odpaleniu zimnego silnika słychać głośny gwizd, może to być powodem zsunięcia się bądź pęknięcia węża?
Do tego wczoraj zapalił mi się błąd katalizatora, ale to pewnie jest związane z większym wydzielaniem spalin podczas rozruchu.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 12 paź 2014, 14:01

W 1.8t najlepiej od dołu się dostac doi samej pompy.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

tellemjoe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 08 paź 2014, 17:28
Lokalizacja: Tychy

Post autor: tellemjoe » 12 paź 2014, 15:50

Ok, dzięki! Znalazłem pękniętą rurkę, tymczasowo naprawiłem i będę szukał nowej na wymianę.

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 28 gru 2014, 18:38

A u mnie zatarty zawór kombi.
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Awatar użytkownika
dzeJKej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 18 maja 2012, 18:53
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: dzeJKej » 29 gru 2014, 10:15

Pytanko,

Przejmować się tym błędem? Mam to samo od kupy czasu ale zlałem sikiem prostym i nic z tym nie robie.
Jest:
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D

paulo79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 25 cze 2013, 09:24
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 06 sty 2015, 13:54

Czesto pekaja badz zsuwaja sie weze z pompy, do tego dochodzi dziwny dzwiek i jakies bledy ewentualnie na fisie

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 06 sty 2015, 20:46

na fisie??? :|
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

paulo79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 25 cze 2013, 09:24
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 06 sty 2015, 20:52

Myslalem o fisie w tym momencie, ktory mi sie przypomnial i tak napisalem a w rzeczywistosci chodzilo mi o vag ktory zapisuje bledy powietrza. Mozna z tym jezdzic i nie ma to wplywu na prace silnika, bynajmiej u mnie tak byli zaczym doszedlem co sie stalo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja