[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Jasne głupie pytanie zadałem.Po Trzech Królach będę do nich dzwonił.
Panowie a możeci mi powiedzieć po tym błędzie czy mam problem z silnikiem czy klapami?
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4F0 910 401 L HW: 4F0 907 401 A
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI G000AG 0040
Kodowanie: 0011772
Kod serwisu: WSC 02334 785 00200
VCID: 254A62049567
1 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
19654 - Obwód ster.zaworu motylkowego kolektora ssącego (Zespół1): niezrozumiały sygnał
P3198 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 167.7 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 11.70 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %
Cykl pracy: 20.5 %
Temperatura: 52.2*C
Panowie a możeci mi powiedzieć po tym błędzie czy mam problem z silnikiem czy klapami?
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4F0 910 401 L HW: 4F0 907 401 A
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI G000AG 0040
Kodowanie: 0011772
Kod serwisu: WSC 02334 785 00200
VCID: 254A62049567
1 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
19654 - Obwód ster.zaworu motylkowego kolektora ssącego (Zespół1): niezrozumiały sygnał
P3198 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 167.7 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 11.70 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %
Cykl pracy: 20.5 %
Temperatura: 52.2*C
Ostatnio zmieniony 04 sty 2015, 21:07 przez M1A1, łącznie zmieniany 1 raz.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
Witam wszystkich
Miałem problem z klapami kolektora ssącego-miałem opcje zestaw naprawczy, usunięcie całkiem klapy,lub czyszczenie, sprawdzanie luzów itp. Po wykonaniu kilku telefonów postanowiłem za eksperymentować i wgrać program który steruje silniczkami klap-nie pokazuje błędu ani nie pali się lampa silnika.Sama operacja polega na wgraniu nowego oprogramowania-koszt 400 zł. Na razie jeżdżę 1.5 miesiąca i nic ,pali i gasi się normalnie
Będzie cieplej i więcej wolnego czasu to to może przeczyszczę kolektor.
Pozdrawiam
Miałem problem z klapami kolektora ssącego-miałem opcje zestaw naprawczy, usunięcie całkiem klapy,lub czyszczenie, sprawdzanie luzów itp. Po wykonaniu kilku telefonów postanowiłem za eksperymentować i wgrać program który steruje silniczkami klap-nie pokazuje błędu ani nie pali się lampa silnika.Sama operacja polega na wgraniu nowego oprogramowania-koszt 400 zł. Na razie jeżdżę 1.5 miesiąca i nic ,pali i gasi się normalnie
Będzie cieplej i więcej wolnego czasu to to może przeczyszczę kolektor.
Pozdrawiam
Darek z Puław
Pełen zestaw naprawczy z klapkami i łożyskami
Panowie, przejrzałem temat, zgadzam się że do kompleksowej regeneracji poza cięgnami potrzebujemy jeszcze nowych klapek na ośce i po 6 nowych łożysk na każdą.
Nie znalazłem takiego zestawu na Alle.. ani na Amaz.. natomiast jest takowy na amerykanskiej wersji Eb.. i co ciekawe wysyłka jest z... Polski.
Wystarczy wyszukać: 'Complete repair kit audi vw 2.7 3.0 tdi v6 a4 a6 a8 q7 touareg inlet manifold'.
Pytanie - czy awaria kolektorów może spowodować wywalanie oleju przy dolocie? Czy tutaj raczej obwiniać odmę/padniętą suszarkę?
Czy komuś błąd P2020 występował razem z P040D?
Nie znalazłem takiego zestawu na Alle.. ani na Amaz.. natomiast jest takowy na amerykanskiej wersji Eb.. i co ciekawe wysyłka jest z... Polski.
Wystarczy wyszukać: 'Complete repair kit audi vw 2.7 3.0 tdi v6 a4 a6 a8 q7 touareg inlet manifold'.
Pytanie - czy awaria kolektorów może spowodować wywalanie oleju przy dolocie? Czy tutaj raczej obwiniać odmę/padniętą suszarkę?
Czy komuś błąd P2020 występował razem z P040D?
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Caly zestaw jest dostepny na Allegro wystarczy poszukac
http://allegro.pl/kolektory-ssace-audi- ... 98722.html
http://allegro.pl/kolektory-ssace-audi- ... 98722.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 mar 2015, 12:53
- Lokalizacja: kraków
kolektor
Może nie najtaniej, ale najlepiej moim zdaniem jest zregenerować kolektory. Coś takiego robi w dobrej jakości chociażby firma Bincar. Nie wiem czy jeszcze ktoś się tym zajmuje porządnie...ale ich znam i polecam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:40
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Mam ten sam błąd, włąsnie go dzisiaj namierzyłem, z tym że żadna kontrolka mi się nie świeci tylko w logach na VCDS'ie go widać i się kasuje. Kiedy wróci to się okaże.
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Czy z tego powodu może czasem dymić aż śmierdzi w kabinie spalinami?
Nie mam więcej żadnych błędów. Choć na przestrzeni paru miesięcy kilka razy zaświecił mi się DPF.
Jakieś sugestie? Coś zacząć działać?
Nie chciałbym czekać aż coś się spieprzy poważniej.
Z góry dzięki
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Czy z tego powodu może czasem dymić aż śmierdzi w kabinie spalinami?
Nie mam więcej żadnych błędów. Choć na przestrzeni paru miesięcy kilka razy zaświecił mi się DPF.
Jakieś sugestie? Coś zacząć działać?
Nie chciałbym czekać aż coś się spieprzy poważniej.
Z góry dzięki
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Panowie krótkie pytanie do tych którzy wymieniali bądź regenerowali klapy a mianowicie:
-muszę odkręcić przewód który łączy 2 szyny CR a tam jest bardzo duże ciśnienie i co normalnie go odkręcam a ropa rozlewa się po silniku czy jak?
Pozdro
-muszę odkręcić przewód który łączy 2 szyny CR a tam jest bardzo duże ciśnienie i co normalnie go odkręcam a ropa rozlewa się po silniku czy jak?
Pozdro
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Witam Panowie.
Jestem po regeneracji klap i muszę powiedzieć ,że w moim przypadku wystarczyła by tylko wymiana cięgna i kuki która jest na dole w klapie(czyli komplet naprawczy z aso za ok.70 zł),luz na ( łożyskach,tulejkach ) był znikomy prawie nie wyczuwalny auto nalatane ma 310 tyś,klapy nie wymieniane, data produkcji wrzesień 2004r
Nagaru było dość dużo oto kilka fotek.
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
Jutro jazdy testowe ,czego mogę się spodziewać będzie jakaś różnica?
A więc trochę już pojeździłem i w moim odczuciu auto zachowuje się dużo lepiej,jest żwawsze ,lepiej reaguje na gaz i lepiej przyśpiesza ,ale jak napisałem wyżej to moje odczucie.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2015-05-26, 11:38 ]
Panowie mam wrażenie ,że ktoś tu wyciął parę postów o co chodzi.
[ Dodano: 2015-05-26, 11:38 ]
Panowie mam wrażenie ,że ktoś tu wyciął parę postów o co chodzi.
Jestem po regeneracji klap i muszę powiedzieć ,że w moim przypadku wystarczyła by tylko wymiana cięgna i kuki która jest na dole w klapie(czyli komplet naprawczy z aso za ok.70 zł),luz na ( łożyskach,tulejkach ) był znikomy prawie nie wyczuwalny auto nalatane ma 310 tyś,klapy nie wymieniane, data produkcji wrzesień 2004r
Nagaru było dość dużo oto kilka fotek.
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
Jutro jazdy testowe ,czego mogę się spodziewać będzie jakaś różnica?
A więc trochę już pojeździłem i w moim odczuciu auto zachowuje się dużo lepiej,jest żwawsze ,lepiej reaguje na gaz i lepiej przyśpiesza ,ale jak napisałem wyżej to moje odczucie.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2015-05-26, 11:38 ]
Panowie mam wrażenie ,że ktoś tu wyciął parę postów o co chodzi.
[ Dodano: 2015-05-26, 11:38 ]
Panowie mam wrażenie ,że ktoś tu wyciął parę postów o co chodzi.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: