Mam taki problem z samochodem, mianowicie na trasie autko pali ok 14 l/100 km, a w mieście (na krótkich dystansach) potrafi szarpnąć nawet i 17 l/100 km. Po podłączeniu Vaga było kilka błędów, które po skasowaniu zniknęły i od pewnego czasu nie ma. Te najciekawsze to:
3 Faults Found:
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-10 - - - Intermittent
17840 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Open Circuit
P1432 - 35-10 - - - Intermittent
17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit
P1516 - 35-10 - - - Intermittent
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-00 - Open or Short to B+
Jedyny, który powrócił (narazie) to:
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-00 - Open or Short to B+
Dodam, że sprawdzałem temperaturę silnika w Vagu i wygląda na to, że jest ok, z tym, że dochodzi do 79oC i więcej nie chce - jak wylecę na traskę to spada nawet do 73-76. Termostat był zakładany nowy ok. pół roku temu.
Przeprowadzałem diagnostykę przepływomierza oraz IAT sensor - pokazują raczej poprawnie. Jedynie na biegu jałowym przepływomierz pokazuje 5 g/s co jest nieco więcej niż w opisie - lecz to śladowe różnice. Auto moc ma - nie wygląda na zasłabe.
Kolejny obiaw to śmierdzi paliwem przy odpalaniu, i czasami podczas drogi. Mam wrażenie, że podawana jest zbyt bogata mieszanka, ale nie wiem jak to sprawdzić. Może macie jeszcze jakieś pomysły co można sprawdzić?
Proszę o pomoć drodzy Koledzy.
Aaa i bym zapomniał najciekawszego...
Nie wiem czy się spotkaliście z czymś takim, ale Ja w Vagu mam źle poopisywane pomiary, i znajdują się jakby w innych miejscach - przesunięte o jedną grupę
