Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[c5] AWT zawor n75 i DV

Silniki benzynowe
Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 10 paź 2014, 20:25

Kiedy sprawdzałęś ten kanał? mam nadzieje ze nie zaraz po kasowaniu błędów, sprawdza się go przynajmniej po przejechaniu kilku kilometrów.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 15 paź 2014, 07:11

Faktycznie masz racje , to zaraz po kasowaniu. :|

[ Dodano: 2014-10-15, 07:11 ]
Łukasz13 pisze:Kiedy sprawdzałęś ten kanał? mam nadzieje ze nie zaraz po kasowaniu błędów, sprawdza się go przynajmniej po przejechaniu kilku kilometrów.
tym razem zrobiłem to poprawnie ,smiglem 10 km i w kanale 32 mam tak . ; pierwsze okienko 1.7% drugie 10.9 % .
Odnośnie logów to niestety przetwornica nie daje rady podtrzymać laptopa jest za słaba , bedzie trzeba kupic laptopa.
Łukasz jak oceniasz ta grupę 032 jest dobrze czy coś nie szczelne jest ?
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 15 paź 2014, 10:03

No w drugim okienku ponad 10 to za dużo, jeżdzięłeś tylko na pb? bez logów to ciężko coś powiedzieć, co za przetwornice kupieś bo tak się składa że też niedawno kupywałem i moja da rade utrzymac lapka, kwestia jeszcze ile mocy pobiera zasilacz.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 07 gru 2014, 19:16

To raczej na gazie śmigalem. , ale pb też zalanczalem ,przetwornica to jakąś lipna kupilem za 70 zł , powymienialem wężyk i podcisnienia . Dorwe lapka to zapodam te logi , bo zdaję sobie sprawe że nikt nie jest wróżką . Dzieki za wszystko.

[ Dodano: 2014-12-07, 19:16 ]
siema , mam pytanko ,podpiąłem dziś zawór DV z pominięciem tego zaworka pod kolektorem ,tzn DV bezpośrednio pod kolektor ,a wężyki od podciśnienia tego zaworka zaślepiłem , i moje odczucie jest takie że nie widzę różnicy i nie wiem czy powinienem czuć coś ,po prostu nie słyszę tego bufff, liczyłem że coś się zmieni , czy to ma jakieś znaczenie ten zaworek czy też może to być podpięte bezpośrednio pod kolektor dolotowy , bo w necie jest sporo obrazków z takim podłączeniem .
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 07 gru 2014, 19:44

A co się miało zmienić? jesli zaworek pod kolektorem czyli n249 jest sprawny to żadnej róznicy nie będzie, ja zostałbym przy standardowym rozwiązaniu bo ten zaworek spełnia tez inne funkcje. Jesli chcesz usłyszeć upuszczanie powietrza przez dv zamontuj stożek albo załóż zawór blow off, tylko też nie każdy się sprawdzi najlepiej sprawdza się hybryda w cenie ok 300 zł.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 07 gru 2014, 19:48

wiesz ,bo tak kombinuje z tą mocą ,i pomyślałem że może ten zaworek jest strzelony i dlatego tak podłączyłem , nie wiem czy kojarzysz mój temat z logami odnośnie mocy, tam brakowało tego doładowania, no i generalnie nie słyszę turbiny jak by gwizdała , na wysokich obrotach to tylko silnik słychać jak wyje .
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

radziote
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lis 2013, 23:50
Imię: Radek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: radziote » 21 gru 2014, 13:26

A ja mam takie pytanie bo zauważyłem że na biegu N mam delikatne falowanie obrotów tak jakby 750 - 800 i delikatnie na kierownicy przeniesione drgania a do tego jak sprawdziłem rurę to czarny suchy osad,
myślicie że n75 i Dv do tego się mogą przyczynić?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 21 gru 2014, 14:41

radziote pisze:A ja mam takie pytanie bo zauważyłem że na biegu N mam delikatne falowanie obrotów tak jakby 750 - 800 i delikatnie na kierownicy przeniesione drgania a do tego jak sprawdziłem rurę to czarny suchy osad,
myślicie że n75 i Dv do tego się mogą przyczynić?
dv i n75 nie mają wpływu na wolne obr., sprawdz szczelność dolotu.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

radziote
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lis 2013, 23:50
Imię: Radek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: radziote » 21 gru 2014, 14:47

a czy sonda by miała wpływ?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 21 gru 2014, 14:59

Sonda też nie, lepiej zamiast strzelać w ciemno z wymianą czegość zdiagnozuj auto vagiem (logi statyczne, dynamiczne) sprawdz szczelność kompresorem.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 22 gru 2014, 11:19

elektronika wszystko , przepustnica i wszystko wystarczy ze chodzi na wolnych i załaczymy otwierania szyby i juz dziala na obroty to napiecia ( reakcja wskazówki ), te skoki w multi 760 do 800 to norma

radziote
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lis 2013, 23:50
Imię: Radek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: radziote » 22 gru 2014, 21:08

Ok. DZx wielkie, to jutro uciekam na gazowanie;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja