[c5] AWT zawor n75 i DV
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Faktycznie masz racje , to zaraz po kasowaniu.
[ Dodano: 2014-10-15, 07:11 ]
Odnośnie logów to niestety przetwornica nie daje rady podtrzymać laptopa jest za słaba , bedzie trzeba kupic laptopa.
Łukasz jak oceniasz ta grupę 032 jest dobrze czy coś nie szczelne jest ?

[ Dodano: 2014-10-15, 07:11 ]
tym razem zrobiłem to poprawnie ,smiglem 10 km i w kanale 32 mam tak . ; pierwsze okienko 1.7% drugie 10.9 % .Łukasz13 pisze:Kiedy sprawdzałęś ten kanał? mam nadzieje ze nie zaraz po kasowaniu błędów, sprawdza się go przynajmniej po przejechaniu kilku kilometrów.
Odnośnie logów to niestety przetwornica nie daje rady podtrzymać laptopa jest za słaba , bedzie trzeba kupic laptopa.
Łukasz jak oceniasz ta grupę 032 jest dobrze czy coś nie szczelne jest ?
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 

- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
To raczej na gazie śmigalem. , ale pb też zalanczalem ,przetwornica to jakąś lipna kupilem za 70 zł , powymienialem wężyk i podcisnienia . Dorwe lapka to zapodam te logi , bo zdaję sobie sprawe że nikt nie jest wróżką . Dzieki za wszystko.
[ Dodano: 2014-12-07, 19:16 ]
siema , mam pytanko ,podpiąłem dziś zawór DV z pominięciem tego zaworka pod kolektorem ,tzn DV bezpośrednio pod kolektor ,a wężyki od podciśnienia tego zaworka zaślepiłem , i moje odczucie jest takie że nie widzę różnicy i nie wiem czy powinienem czuć coś ,po prostu nie słyszę tego bufff, liczyłem że coś się zmieni , czy to ma jakieś znaczenie ten zaworek czy też może to być podpięte bezpośrednio pod kolektor dolotowy , bo w necie jest sporo obrazków z takim podłączeniem .
[ Dodano: 2014-12-07, 19:16 ]
siema , mam pytanko ,podpiąłem dziś zawór DV z pominięciem tego zaworka pod kolektorem ,tzn DV bezpośrednio pod kolektor ,a wężyki od podciśnienia tego zaworka zaślepiłem , i moje odczucie jest takie że nie widzę różnicy i nie wiem czy powinienem czuć coś ,po prostu nie słyszę tego bufff, liczyłem że coś się zmieni , czy to ma jakieś znaczenie ten zaworek czy też może to być podpięte bezpośrednio pod kolektor dolotowy , bo w necie jest sporo obrazków z takim podłączeniem .
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
A co się miało zmienić? jesli zaworek pod kolektorem czyli n249 jest sprawny to żadnej róznicy nie będzie, ja zostałbym przy standardowym rozwiązaniu bo ten zaworek spełnia tez inne funkcje. Jesli chcesz usłyszeć upuszczanie powietrza przez dv zamontuj stożek albo załóż zawór blow off, tylko też nie każdy się sprawdzi najlepiej sprawdza się hybryda w cenie ok 300 zł.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
wiesz ,bo tak kombinuje z tą mocą ,i pomyślałem że może ten zaworek jest strzelony i dlatego tak podłączyłem , nie wiem czy kojarzysz mój temat z logami odnośnie mocy, tam brakowało tego doładowania, no i generalnie nie słyszę turbiny jak by gwizdała , na wysokich obrotach to tylko silnik słychać jak wyje .
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
dv i n75 nie mają wpływu na wolne obr., sprawdz szczelność dolotu.radziote pisze:A ja mam takie pytanie bo zauważyłem że na biegu N mam delikatne falowanie obrotów tak jakby 750 - 800 i delikatnie na kierownicy przeniesione drgania a do tego jak sprawdziłem rurę to czarny suchy osad,
myślicie że n75 i Dv do tego się mogą przyczynić?
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit