[All] Pedal Box?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
tak pacze i pacze na to i myślę jak to to jest zrobione i jedyne co mi przychodzi do głowy to to ze jedyne co to może zrobić to jak by skrócenie zakresu o ileś tam procent normalnego pedału gazu.czyli bez pudełka wciskamy gaz na 50% to mamy 50% a z pudełkiem wciskamy na 50% a komp odczytuje to jako 100%???? 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Raczej tak, choc z wczesniejszego podziwu uzytkownika... podejrzewam ze przy 100% wcisnietego gazu pedlabox otwiera przepustnice na 150%dawid018 pisze:tak pacze i pacze na to i myślę jak to to jest zrobione i jedyne co mi przychodzi do głowy to to ze jedyne co to może zrobić to jak by skrócenie zakresu o ileś tam procent normalnego pedału gazu.czyli bez pudełka wciskamy gaz na 50% to mamy 50% a z pudełkiem wciskamy na 50% a komp odczytuje to jako 100%????



Zamiast bawić się w pedal boxy lepiej od razu jednostkę zakuć i uturbić 
A odnośnie tego wykresu: http://www.pedalbox.pl/html/images/GraphCustom4.jpg
Łatwo widać, że w pewnym zakresie położenia pedału gazu wartość tego położenia jest sztucznie zwiększana. Charakterystyka pedału gazu przestaje być liniowa. Ot cała filozofia.
Ostatecznie śmieszny wykres - bo się osie rozjeżdżają. Zwróćcie uwagę, że 100% z jednej osi nie odpowiada 100% z drugiej osi
A sam wykres wyjeżdża poza 100%.

A odnośnie tego wykresu: http://www.pedalbox.pl/html/images/GraphCustom4.jpg
Łatwo widać, że w pewnym zakresie położenia pedału gazu wartość tego położenia jest sztucznie zwiększana. Charakterystyka pedału gazu przestaje być liniowa. Ot cała filozofia.
Ostatecznie śmieszny wykres - bo się osie rozjeżdżają. Zwróćcie uwagę, że 100% z jednej osi nie odpowiada 100% z drugiej osi

- sosna
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 486
- Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
- Kontakt:
wykres jest smieszny to prawda, ale z tego co wyczaiłem to gaz w jedenej pozycji sie normuje z ori obrotami, nie moze to inaczej dzialac bo wiadomo przepustnica to przepustnica i nic wiecej zbytnio z niej nie osiągniemy bez modow mechanicznych, a box tylko oszukuje gaz i to wszystko, ale daje frajde podczas jazdy i wazne ze dziala, 

- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Po co? Przecież on nie zmienia mocy silnika. Masz to nawet na stronie producenta:
What is the difference between the Pedal Box and chip tuning?
Chip tuning boosts the power of a car's engine management system whereas the PedalBox programmes merely modify the accelerator characteristics. This change in values does not alter the programmes of the engine control unit.
What is the difference between the Pedal Box and chip tuning?
Chip tuning boosts the power of a car's engine management system whereas the PedalBox programmes merely modify the accelerator characteristics. This change in values does not alter the programmes of the engine control unit.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Bardzo chcesz dać się na to nabrać.
Nic to nie zmienia w mocy ani momencie silnika. Jedyne co robi to oszukuje sygnał z potencjometru pedału gazu - przecież tylko tam się to podłącza - pomiędzy potencjometr pedału a komputer sterujący silnikiem. Szybsze duszenie gazu nie zmienia przebiegu krzywej momentu obrotowego. Efekt jak po założeniu ciężkich butów.
Niech nie mylą Cię te wykresy - tam nigdzie nie ma żadnej mocy ani momentu, jest tylko oryginalny przebieg sygnału z potencjometru gazu w funkcji naciśnięcia fizycznego pedału i ten zmodyfikowany.

Nic to nie zmienia w mocy ani momencie silnika. Jedyne co robi to oszukuje sygnał z potencjometru pedału gazu - przecież tylko tam się to podłącza - pomiędzy potencjometr pedału a komputer sterujący silnikiem. Szybsze duszenie gazu nie zmienia przebiegu krzywej momentu obrotowego. Efekt jak po założeniu ciężkich butów.
Niech nie mylą Cię te wykresy - tam nigdzie nie ma żadnej mocy ani momentu, jest tylko oryginalny przebieg sygnału z potencjometru gazu w funkcji naciśnięcia fizycznego pedału i ten zmodyfikowany.
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Przeczytaj wątek od początku to zobaczysz, czy cchę się na to nabrać. Chcę się dowiedzieć od użytkowników, którzy byli tacy zachwyceni tym wynalazkiem czy mają już dowód swoich subiektywnych odczuć.
Popatrz też w profil i zastanów się, czy do mojego strupa potrzeba montować wynalazek, którego koszt to w zależności od tunera to połowa do niemal całego kosztu chipowania silnika
Poza tym w moim aucie żeby wycisnąć więcej trzeba już dłubać w gratach, więc boxy wszelkiej maści są mi potrzebne jak kur...ie majtki
Popatrz też w profil i zastanów się, czy do mojego strupa potrzeba montować wynalazek, którego koszt to w zależności od tunera to połowa do niemal całego kosztu chipowania silnika

Poza tym w moim aucie żeby wycisnąć więcej trzeba już dłubać w gratach, więc boxy wszelkiej maści są mi potrzebne jak kur...ie majtki
