Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[All] Pedal Box?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 08 maja 2014, 08:28

Kocham takie OT, kolego przetestuj i wtedy skomentuj bo nasza dalsza rozmowa nie ma.sensu, jeżeli by tak byli jak piszesz to na pewno bym sobie tym tyłka nie zawracał, siedzę codziennie na warsztacie i trochę się orientuje, po pierwsze produkuje to tylko firma DTE Systems w niemczech i jest to tu bardzo znane już, a po drugie jest to firma ktora zajmuje się profi tuningem wszystkiego co jeździ, i nie jest to zwykły opornik z Chin za grosze jak np na allegro, a po drugie nie kupisz tego jeszcze w PL, także jak możesz się wypowiadać na temat czegoś czego nie testowales.i.nie znasz jego sposobu działania????? Temat może byc zamkniety bo nie ma więcej o tym co pisać ,,,,,,,

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 08 maja 2014, 08:38

cajar pisze:Na podobnej zasadzie działają przecież inne tuning-boxy, które są zwykłym opornikiem wsadzonym w ładne pudełeczko ze sporą ceną.

Nie. Te z oporniczkiem mogą przez przypadek na prawdę dodać trochę momentu/mocy bo robią ECU w balona i w nieprzewidywalny sposób zmieniają parametry pracy silnika.

Pedał-Boks porównałbym bardziej do jazdy w ciężkich kaloszach na koturnach. Moc ta sama, charakterystyka ta sama tylko szybciej i mocniej wciskasz gaz.
Ja bym nigdy nie kupił (choćby ze względu na nazwę <lol> )

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 08 maja 2014, 08:54

no i tak.... czytam i czytam te wasze "opinie" i nurtują mnie takie zasadnicze pytania: czy ktoś z was, szanowni forumowicze, miał chociaż to coś w ręku? czy ktoś z was używał tego w jakikolwiek sposób? czy ktoś z was rzetelnie i z całą stanowczością może powiedzieć że ma jakiekolwiek doświadczenie w tym zakresie żeby się tak naprawdę na ten temat wypowiadać? po waszych opiniach sadzę że nie...to co piszecie to sa wasze zdania w stylu nie założę bo. rozumiem sceptycyzm bo sam tez jestem co do tego sceptyczny bo nie widziałem i nie testowałem tego na własnej skórze ale też po to założyłem ten temat bo myślałem że ktoś chociaż gdzieś to widział a tu lipa. gdybym miał do tego dostęp to założyłbym to chociaż z czystej ciekawości..

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 08 maja 2014, 09:00

Ja powiem w ten sposób: nie uwierzę, dopóki nie zobaczę wykresów z hamowni z i bez tego ustrojstwa.
Bez tego to czcze gadanie i subiektywne odczucia użytkowników, bo mocy i momentu raczej to nie dodało, więc nie wiem jak auto ma być zrywniejsze...
Charakterystyki silnika wolnossącego nie oszukasz, ani nie zmienisz.
Ale skoro tobie pasuje i jesteś zadowolony, życzę wielu przejechanych kilometrów (to nie jest ironia) <okok>

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 08 maja 2014, 09:06

piszesz teraz do mnie czy do kolegi sosna? bo jak do mnie to nie napisałem ze mi to pasuje i tez bym był ciekaw na efekty z hamowni <okok> , jak już napisałem też jestem sceptykiem i póki nie dotknę to nie uwierzę.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 08 maja 2014, 09:08

Nie, napisałem ogólnie. Nie było to skierowane do nikogo z was <okok>

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 08 maja 2014, 09:09

Po co Wam hamownia?

Przecież w 1.szym zdaniu w opisie działania tego urządzenia jest napisane że nie dodaje mocy. Oszukuje tylko potencjometr w pedale przyspieszenia.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 08 maja 2014, 09:10

No,ale daje szybciej Nm, więc na hamowni doskonale to będzie widoczne.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 08 maja 2014, 09:13

otóż to <okok>

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 08 maja 2014, 09:33

Czyli chcielibyście mierzyć moc z pedałem gazu wciśniętym do 30%, czy o co chodzi?

Przeczytajcie proszę dokładnie opis działania tego urządzenia na stronie dystrybutora. Nie ma mowy o żadnych zmianach przebiegu momentu obrotowego ani mocy. Jedyny efekt to zmiana sygnału położenia pedału gazu, który dociera do ECU. <zalamka>

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 08 maja 2014, 09:36

Nie czytałem, bo sam filmik mnie rozśmieszył.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 08 maja 2014, 09:41

Nooo trzeba przyznać że mają bardzo ładną obcinarkę i owijarkę do kabli. <rotfl>

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 08 maja 2014, 13:22

Box nie dodaje mocy tylko jak pisze kolega powyżej to oszukuje ecu, ale robi to w taki sposób ze naprawdę jest to ciekawe bo auto się zachowuje w każdej sytuacji inaczej i fajnie, a nie robię tu żadnej reklamy i nie musi nikt tego kupować, dla nie ktorych tysiak zł to jak dla drugiego stowka także ja nie żałuję wydanych pieniędzy, za niedługo będę testował audiole ale w dieslu i sam jestem ciekaw jak będzie smigala, a na hamownię jak będę miał okazje wjechać to na pewno wrzucę fotki, bo sam jestem ciekaw co wykarze wykresik

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 08 maja 2014, 19:24

jak kolego ztestujesz diesla daj koniecznie znac
sam jestem swiezo po wymianie wtryskow i chcem podniesc moc lub sam moment ale bezpiecznie dla tipa itp wiec bede czekał na opis jzdy z tym w dieslu <mysli>

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 09 maja 2014, 12:43

sosna pisze:na hamownię jak będę miał okazje wjechać to na pewno wrzucę fotki, bo sam jestem ciekaw co wykarze wykresik
Mapy silnika nie zmienione, osprzęt nie zmieniony, nawet sygnał z pedału gazu nie zmieniony, bo przecież na wciśniętym do podłogi PedałBox wysyła do ECU 100%, tak samo jak pedał bez tego pudełka.

Całkiem serio pytam, bo być może czegoś nie rozumiem - co hamownia miałaby pokazać? W jaki sposób można by uchwycić tę różnicę na hamowni? <mysli>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja