Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AWX 1.9 131 KM] nierowna praca silnika po odpaleniu

Silniki wysokoprężne
patrickwisnia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
Lokalizacja: nowe miasteczko

[ AWX 1.9 131 KM] nierowna praca silnika po odpaleniu

Post autor: patrickwisnia » 04 gru 2014, 08:55

witam. szukałem podobnego tematu, ale nie moglem znaleźć. otoz.. gdy audi dluzej postoi odpali od razu, ale ciężko ! jest szarpniecie i kilkanaście sek. male falowanie obrotow, po czym się uspokaja i wszystko wraca do normy. po drugim odpaleniu jest już wszystko ok.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 04 gru 2014, 09:20

patrickwisnia pisze: od razu, ale ciężko
???
latem tez tak miałeś ?
teraz zimno , olej gesty jak zimny silnik . olej musi dojść wszędzie miedzy innymi do pompek .

patrickwisnia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
Lokalizacja: nowe miasteczko

Post autor: patrickwisnia » 04 gru 2014, 09:24

latem było ok, bez szrpania, bez falowania obrotow.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 04 gru 2014, 09:29

mocno falują obroty ?

[ Dodano: 2014-12-04, 09:29 ]
jak lekko , i przy pierwszym odpaleniu zimnego silnika to nie przejmuj sie .
Uroki zimy <luzik>

patrickwisnia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
Lokalizacja: nowe miasteczko

Post autor: patrickwisnia » 04 gru 2014, 09:29

nie przekraczają 1000

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 04 gru 2014, 09:33

u mnie tak samo jest .
dopiero po kilku sekundach jak olej dojdzie do pompo wtryskiwaczy wszystko wraca do normy

patrickwisnia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
Lokalizacja: nowe miasteczko

Post autor: patrickwisnia » 04 gru 2014, 09:35

nie jest to wina swiec ? wg mnie bez względu na temp. nie powinno być takiego szrpniecia i falowan

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 04 gru 2014, 12:39

patrickwisnia pisze:nie jest to wina swiec ?
miałbys trudnosci z uruchomieniem silnika .
długo by kręcił .
a czy kontrolka świec szybko gaśnie ?
szybko gasnie - swiece ok

patrickwisnia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
Lokalizacja: nowe miasteczko

Post autor: patrickwisnia » 04 gru 2014, 13:01

tak, gasnie szybko.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 04 gru 2014, 13:51

filtr paliwa pilnujesz ? wymieniasz ?

Awatar użytkownika
Brutus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 maja 2013, 11:44
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Brutus » 04 gru 2014, 16:10

może jedna świeca wywalona i nie pracuje od razu na 4 garach?

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 04 gru 2014, 18:13

Brutus pisze:może jedna świeca wywalona i nie pracuje od razu na 4 garach?
niedomagająca jedna swieca nie powinna miec wpływu na takie objawy .

juniorexx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2009, 08:27
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 04 gru 2014, 20:15

rafal100 pisze:
Brutus pisze:może jedna świeca wywalona i nie pracuje od razu na 4 garach?
niedomagająca jedna swieca nie powinna miec wpływu na takie objawy .
I tu się z Tobą kolego nie zgodzę bo jeśli silnik przejeździ kilka zim na uszkodzonej jednej lub kilku świecach to się cuda mogą dziać: ugięcie korbowodu poprzez nadmiar niespalonego paliwa, dymienie o zapachu "nieprzepalonej" ropy, trzęsawki zimnego silnika po odpaleniu itd...

Nie zapominajmy, że silniki TDI PD wymagają troski a zwłaszcza w zimie więc świece żarowe to podstawa.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!

patrickwisnia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
Lokalizacja: nowe miasteczko

Post autor: patrickwisnia » 04 gru 2014, 23:36

filtr wymieniany na bierzaco. w takim razie wymieniam swiece. w sumie koszt nie duzy, a w dużym stopniu może pomoc. dzięki chłopaki.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 05 gru 2014, 08:20

juniorexx pisze: ugięcie korbowodu poprzez nadmiar niespalonego paliwa
skąd taka informacja u ciebie ?

[ Dodano: 2014-12-05, 08:20 ]
juniorexx,
Istnieje wiele przyczyn wystąpienia usterek świec żarowych, jak: uszkodzenie kontrolera świec, wtryskiwacza, niewłaściwy kierunek wtrysku paliwa, niepoprawny kąt wyprzedzenia wtrysku, a także przedostawanie się oleju silnikowego do komory spalania jako efekt zużycia silnika.
Można jednak przyjąć, że ryzyko ich uszkodzenia maleje do absolutnego minimum, jeśli wymienia się je całymi kompletami co 50 000 km przebiegu pojazdu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga