[ AWX 1.9 131 KM] nierowna praca silnika po odpaleniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
- Lokalizacja: nowe miasteczko
[ AWX 1.9 131 KM] nierowna praca silnika po odpaleniu
witam. szukałem podobnego tematu, ale nie moglem znaleźć. otoz.. gdy audi dluzej postoi odpali od razu, ale ciężko ! jest szarpniecie i kilkanaście sek. male falowanie obrotow, po czym się uspokaja i wszystko wraca do normy. po drugim odpaleniu jest już wszystko ok.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
- Lokalizacja: nowe miasteczko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
- Lokalizacja: nowe miasteczko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
- Lokalizacja: nowe miasteczko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
- Lokalizacja: nowe miasteczko
I tu się z Tobą kolego nie zgodzę bo jeśli silnik przejeździ kilka zim na uszkodzonej jednej lub kilku świecach to się cuda mogą dziać: ugięcie korbowodu poprzez nadmiar niespalonego paliwa, dymienie o zapachu "nieprzepalonej" ropy, trzęsawki zimnego silnika po odpaleniu itd...rafal100 pisze:niedomagająca jedna swieca nie powinna miec wpływu na takie objawy .Brutus pisze:może jedna świeca wywalona i nie pracuje od razu na 4 garach?
Nie zapominajmy, że silniki TDI PD wymagają troski a zwłaszcza w zimie więc świece żarowe to podstawa.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 12 kwie 2013, 22:29
- Lokalizacja: nowe miasteczko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
skąd taka informacja u ciebie ?juniorexx pisze: ugięcie korbowodu poprzez nadmiar niespalonego paliwa
[ Dodano: 2014-12-05, 08:20 ]
juniorexx,
Istnieje wiele przyczyn wystąpienia usterek świec żarowych, jak: uszkodzenie kontrolera świec, wtryskiwacza, niewłaściwy kierunek wtrysku paliwa, niepoprawny kąt wyprzedzenia wtrysku, a także przedostawanie się oleju silnikowego do komory spalania jako efekt zużycia silnika.
Można jednak przyjąć, że ryzyko ich uszkodzenia maleje do absolutnego minimum, jeśli wymienia się je całymi kompletami co 50 000 km przebiegu pojazdu.