[A6 C5] Wyciek spod uszczelniaczy walkow ...powstrzymany! :)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
[A6 C5] Wyciek spod uszczelniaczy walkow ...powstrzymany! :)
Krociotkie foto-story z wczorajszej akcji w garazu. Zabralem sie z ziomem z wymiane uszczelniaczy na walkach glowicy (dwa na prawej, jeden na lewej) i na wale korobowym.
Szczesc godzinek od poczatku akcji do zlozenia na gotowy, odpaleniu, wykasowaniu bledow i jezdzie probnej. Troche latalem ze strachu, bo kola paska rozrzadu trzeba bylo zbic, wiec na nic zdala sie listwa do blokowania kol.. trzeba bylo robic znaki. Ale nie ma tego zlego. Cieklo ze wszystkich uszczelniaczy, walkow glowicy, walu oraz z czujnika ustawienia walkow.
Teraz na nowej gumie i nowych uszczelniaczach silniczek mruczy jak kotek
I love Audi!
Pozdro
PS: Zdjecia ida w odwrotnej kolejnosci ale co tam wiadomo o co chodzi
Szczesc godzinek od poczatku akcji do zlozenia na gotowy, odpaleniu, wykasowaniu bledow i jezdzie probnej. Troche latalem ze strachu, bo kola paska rozrzadu trzeba bylo zbic, wiec na nic zdala sie listwa do blokowania kol.. trzeba bylo robic znaki. Ale nie ma tego zlego. Cieklo ze wszystkich uszczelniaczy, walkow glowicy, walu oraz z czujnika ustawienia walkow.
Teraz na nowej gumie i nowych uszczelniaczach silniczek mruczy jak kotek
I love Audi!
Pozdro
PS: Zdjecia ida w odwrotnej kolejnosci ale co tam wiadomo o co chodzi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2009, 11:31 przez misiak78, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [A6 C5] Wyciek spod uszczelniaczy walkow ...powstrzymany
misiak78 pisze:Krociotkie foto-story z wczorajszej akcji w garazu. Zabralem sie z ziomem z wymiane uszczelniaczy na walkach glowicy (dwa na prawej, jeden na lewej) i na wale korobowym.
Szczesc godzinek od poczatku akcji do zlozenia na gotowy, odpaleniu, wykasowaniu bledow i jezdzie probnej. Troche latalem ze strachu, bo kola paska rozrzadu trzeba bylo zbic, wiec na nic zdala sie listwa do blokowania kol.. trzeba bylo robic znaki. Ale nie ma tego zlego. Cieklo ze wszystkich uszczelniaczy, walkow glowicy, walu oraz z czujnika ustawienia walkow.
Teraz na nowej gumie i nowych uszczelniaczach silniczek mruczy jak kotek
I love Audi!
Pozdro
PS: Zdjecia ida w odwrotnej kolejnosci ale co tam wiadomo o co chodzi
uszczelniacze sa tez po przeciwnej stronie wałka z drugiej strony tez to wymieniles bo sa zdjecia tylko z przodu 4szt jest A te auto jeszcze zyje? to ten pozeracz oleju ? i plynu chlod? i kilka jeszcze nnych usterek ? z angli? sory ale na tym forum wszystkie usterki i awar jakie tylko sa mozliwe to wszystkie w twoim aucie jak przegladam forum to te auto ma wszystkie posty i w kazdy to inna usterka cale forum to tylko te auto bez urazy to tylko fakty
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Sluchaj poczta lepiej przygladadnij sie swojemu pseudo S6 z napedem na tylne kola (RWD) zamiast zawracac glowe nie potrzebnymi postami. Slabe sa one tak jak i rowniez ty, skoro nie potrafisz napisac nic konstruktywnego tylko szydzic. Jesli potrafisz czytac... a moze nie potrafisz tylko mama albo siostra ci podpowiada co wysledzi na naszym forum - to wiesz juz ze plyn uciekal przez nieszczelny korek a oliwa wali bo przelalem w czasie dlugiej podrozy.
Pewnie boli cie ze nikt nie interesuje sie glupotami ktore piszesz ty twoja mama lub siostra i sadzicie sie bez powodu do osob ktorych nie znacie.
Miedzy nami, to pisz ile ci sie podoba, bo robisz z siebie posmiewisko. To miejsce dla ludzi ktorzy dziela sie swoimi bolaczkami i staraja pomoc nawzajem a nie dla pseudo kierowcow cwaniaczkow ktorzy nie maja nic CIEKAWEGO do napisania.
[ Dodano: 2009-02-01, 20:25 ]
Wyciek jednak nie do konca powstrzymany... Dzis zrobilem z 40 km, po powrocie patrze pod auto a tam znow mokro, na rozporce po miska olejowa, oraz samej misce a takze na przewodach odchodzacych ze zbiorniczka plynu wspomagania...
Jutro pewnie znow bede zwalal przod
Nie ma jak dobra zabawa hehe
Pewnie boli cie ze nikt nie interesuje sie glupotami ktore piszesz ty twoja mama lub siostra i sadzicie sie bez powodu do osob ktorych nie znacie.
Miedzy nami, to pisz ile ci sie podoba, bo robisz z siebie posmiewisko. To miejsce dla ludzi ktorzy dziela sie swoimi bolaczkami i staraja pomoc nawzajem a nie dla pseudo kierowcow cwaniaczkow ktorzy nie maja nic CIEKAWEGO do napisania.
[ Dodano: 2009-02-01, 20:25 ]
Wyciek jednak nie do konca powstrzymany... Dzis zrobilem z 40 km, po powrocie patrze pod auto a tam znow mokro, na rozporce po miska olejowa, oraz samej misce a takze na przewodach odchodzacych ze zbiorniczka plynu wspomagania...
Jutro pewnie znow bede zwalal przod
Nie ma jak dobra zabawa hehe
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No to Misiak nieźle się napracowałeś. Masz niezłą cierpliwość. Nie sądziłem że aż tyle trzeba rozbierać, cały przód :shock: Ja nie cały rok temu wymieniałem uszczelki pod klawiaturą i przed wymianą ezektora ze 2 tygodnie temu znów silnik lekko upocony. Mam nadzieję że to wina zapchanego ezektora bo dmuchało mi nieźle z korka więc pod klawiaturą musiało być niezłe ciśnienie i wydmuchało uszczelki. Wymieniłem ezektor, olej i powycierałem mokre miejsca z oleju i jeżdże dalej, zobaczymy co będzie się działo.
Głowa do góry i powodzenia z walką z wyciekami.
Głowa do góry i powodzenia z walką z wyciekami.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Nie jest prawdą że te silniki walą olejem z każdej strony, ale jest faktem że wycieki się zdarzają. Uszczelki są tylko uszczelkami i kiedyś muszą puścić. Ja po zakupie musiałem wymienić uszczelki pod deklami i z tyłu na uszczelniaczach wałków rozrządu. Od tego czasu silnik jest suchutki. Co jakiś czas kontroluję ezektor, bo to pierwsza rzecz która jak się zatka to spowoduje gdzieś wyciek. Zresztą jak po wyłączeniu auta dalej będziesz mieć miękki pedał hamulca to znaczy że ezektor jest kaput.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ja juz ezektorek wymienilem (kartke zaciaga pod korek jak odkurzacz:)). Z tymi wyciekami to mam juz mala teorie. Przy wymianie uszczelniaczy walkow zauwazylem ze uszczelka pod kapa z prawej strony (wymieniona na nowa 3 miechy temu) dosc mocno sie poci... Z tamtej tez strony wali mi na przewody doprowadzajace do zbiorniczka z plynem hydraulicznym, miedzy innymi oczywiscie Jeszcze za wczesnie bo 7 rano, ale tak za dwie godzinki pakuje sie do garazu i zaczynam inspekcje.
Stasiuszef wymieniales uszczelniacze za tylu silnika na walkach rozrzadu? Jaki tam jest dostep? Co trzeba rozebrac? Moze rowniez wymienie.. tak na wszelki wypadek hehe.
Stasiuszef wymieniales uszczelniacze za tylu silnika na walkach rozrzadu? Jaki tam jest dostep? Co trzeba rozebrac? Moze rowniez wymienie.. tak na wszelki wypadek hehe.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Powiem Ci szczerze że ja tego nie wymieniałem tylko dałem to zrobić do warsztatu co zajmuje się tylko Audi,VW i Porsche. Jak się tego szefa zapytałem jaki tam jest dostęp to tylko się uśmiechnął i powiedział, że jest w cholerę roboty z tym. Osobiście nie mam pojęcia jak oni się do tego dostali, przecież tam wogóle nie ma miejsca. Trzeba wszystko porozbierać z tyłu żeby mieć wogóle jakieś pole manewru.Za samą robotę, czyli wymiana pod deklami i właśnie na tych wałkach z tyłu dałem 300 zł + 300 za uszczelki =600zł. JAk mi zaśpiewał cenę to mi się nogi ugięły.misiak78 pisze:Jaki tam jest dostep?
usunieto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Wiec powiem tak Stasiuszef ceny za robote to nie zaspiewal ci za wysokiej, bo 300 zl w serwisie za tak czasochlonna naprawe jak sie wydaje to naprawde nic, ale za to przycial na uszczelniaczach. Z tego co mi wiadomo wszedzie dookola sa takie same rozmiarowo i jakosciowo wykonane uszczelniacze. Ja kupowalem je w serwisie za 15 funtow sztuke, to jest 75zl. Wiesz chyba w Polsce cena na te czesci powinna byc nizsza niz w Angli, a moze sie myle. Tak czy inaczej, ogolnie niezla cena.stasiuszef pisze:Powiem Ci szczerze że ja tego nie wymieniałem tylko dałem to zrobić do warsztatu co zajmuje się tylko Audi,VW i Porsche. Jak się tego szefa zapytałem jaki tam jest dostęp to tylko się uśmiechnął i powiedział, że jest w cholerę roboty z tym. Osobiście nie mam pojęcia jak oni się do tego dostali, przecież tam wogóle nie ma miejsca. Trzeba wszystko porozbierać z tyłu żeby mieć wogóle jakieś pole manewru.Za samą robotę, czyli wymiana pod deklami i właśnie na tych wałkach z tyłu dałem 300 zł + 300 za uszczelki =600zł. JAk mi zaśpiewał cenę to mi się nogi ugięły.misiak78 pisze:Jaki tam jest dostep?
Co do samego dostepu do nich to juz niedlugo podczepie kolejne fotostory jak juz sie tam dobiore .. no i wtedy sie dowiemy
Pozdro
PS: Nawiasem mowiac KAZDY mechanik ci powie ze z KAZDYM problemem jest KUPA roboty
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga