Maglownica Audi
części samochodowe
Kalkulator OC mfind
opony i alufelgi
Tarcze, hamulce

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[A6 C5] Wyciek spod uszczelniaczy walkow ...powstrzymany! :)

Silniki benzynowe
misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[A6 C5] Wyciek spod uszczelniaczy walkow ...powstrzymany! :)

Post autor: misiak78 » 01 lut 2009, 09:34

Krociotkie foto-story z wczorajszej akcji w garazu. Zabralem sie z ziomem z wymiane uszczelniaczy na walkach glowicy (dwa na prawej, jeden na lewej) i na wale korobowym.
Szczesc godzinek od poczatku akcji do zlozenia na gotowy, odpaleniu, wykasowaniu bledow i jezdzie probnej. Troche latalem ze strachu, bo kola paska rozrzadu trzeba bylo zbic, wiec na nic zdala sie listwa do blokowania kol.. trzeba bylo robic znaki. Ale nie ma tego zlego. Cieklo ze wszystkich uszczelniaczy, walkow glowicy, walu oraz z czujnika ustawienia walkow.
Teraz na nowej gumie i nowych uszczelniaczach silniczek mruczy jak kotek
I love Audi! :)
Pozdro

PS: Zdjecia ida w odwrotnej kolejnosci ale co tam wiadomo o co chodzi :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2009, 11:31 przez misiak78, łącznie zmieniany 1 raz.

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 01 lut 2009, 11:32

censored pisze:Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
Juz poprawione, po co te nerwy :)

poczta12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 01 sty 2009, 02:14
Lokalizacja: OPOLE

Re: [A6 C5] Wyciek spod uszczelniaczy walkow ...powstrzymany

Post autor: poczta12 » 01 lut 2009, 18:06

misiak78 pisze:Krociotkie foto-story z wczorajszej akcji w garazu. Zabralem sie z ziomem z wymiane uszczelniaczy na walkach glowicy (dwa na prawej, jeden na lewej) i na wale korobowym.
Szczesc godzinek od poczatku akcji do zlozenia na gotowy, odpaleniu, wykasowaniu bledow i jezdzie probnej. Troche latalem ze strachu, bo kola paska rozrzadu trzeba bylo zbic, wiec na nic zdala sie listwa do blokowania kol.. trzeba bylo robic znaki. Ale nie ma tego zlego. Cieklo ze wszystkich uszczelniaczy, walkow glowicy, walu oraz z czujnika ustawienia walkow.
Teraz na nowej gumie i nowych uszczelniaczach silniczek mruczy jak kotek
I love Audi! :)
Pozdro

PS: Zdjecia ida w odwrotnej kolejnosci ale co tam wiadomo o co chodzi :)

uszczelniacze sa tez po przeciwnej stronie wałka z drugiej strony tez to wymieniles bo sa zdjecia tylko z przodu 4szt jest A te auto jeszcze zyje? to ten pozeracz oleju ? i plynu chlod? i kilka jeszcze nnych usterek ? z angli? sory ale na tym forum wszystkie usterki i awar jakie tylko sa mozliwe to wszystkie w twoim aucie jak przegladam forum to te auto ma wszystkie posty i w kazdy to inna usterka cale forum to tylko te auto bez urazy to tylko fakty
Pozdrawiam

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 01 lut 2009, 19:47

Sluchaj poczta lepiej przygladadnij sie swojemu pseudo S6 z napedem na tylne kola (RWD) :) zamiast zawracac glowe nie potrzebnymi postami. Slabe sa one tak jak i rowniez ty, skoro nie potrafisz napisac nic konstruktywnego tylko szydzic. Jesli potrafisz czytac... a moze nie potrafisz tylko mama albo siostra ci podpowiada co wysledzi na naszym forum - to wiesz juz ze plyn uciekal przez nieszczelny korek a oliwa wali bo przelalem w czasie dlugiej podrozy.
Pewnie boli cie ze nikt nie interesuje sie glupotami ktore piszesz ty twoja mama lub siostra i sadzicie sie bez powodu do osob ktorych nie znacie.
Miedzy nami, to pisz ile ci sie podoba, bo robisz z siebie posmiewisko. To miejsce dla ludzi ktorzy dziela sie swoimi bolaczkami i staraja pomoc nawzajem a nie dla pseudo kierowcow cwaniaczkow ktorzy nie maja nic CIEKAWEGO do napisania.

[ Dodano: 2009-02-01, 20:25 ]
Wyciek jednak nie do konca powstrzymany... Dzis zrobilem z 40 km, po powrocie patrze pod auto a tam znow mokro, na rozporce po miska olejowa, oraz samej misce a takze na przewodach odchodzacych ze zbiorniczka plynu wspomagania...
Jutro pewnie znow bede zwalal przod :)))
Nie ma jak dobra zabawa hehe

Robert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Robert » 01 lut 2009, 21:25

no Misiak jestes cierpliwy haha <piwo> i spoko te silniki zawsze ciekna ja dalem na luz tylko od czasu do czasu dolewam olej pozdro :lol:

A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 01 lut 2009, 21:44

No to Misiak nieźle się napracowałeś. Masz niezłą cierpliwość. Nie sądziłem że aż tyle trzeba rozbierać, cały przód :shock: Ja nie cały rok temu wymieniałem uszczelki pod klawiaturą i przed wymianą ezektora ze 2 tygodnie temu znów silnik lekko upocony. Mam nadzieję że to wina zapchanego ezektora bo dmuchało mi nieźle z korka więc pod klawiaturą musiało być niezłe ciśnienie i wydmuchało uszczelki. Wymieniłem ezektor, olej i powycierałem mokre miejsca z oleju i jeżdże dalej, zobaczymy co będzie się działo.
Głowa do góry i powodzenia z walką z wyciekami.

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 01 lut 2009, 21:46

Poczta12 zaczynasz mnie denerwowac tylko krytyka w twoim aucie caly czas ludzie pisza zmien opis a ty sie do tego nawet nie stosujesz.

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 01 lut 2009, 22:54

Nie jest prawdą że te silniki walą olejem z każdej strony, ale jest faktem że wycieki się zdarzają. Uszczelki są tylko uszczelkami i kiedyś muszą puścić. Ja po zakupie musiałem wymienić uszczelki pod deklami i z tyłu na uszczelniaczach wałków rozrządu. Od tego czasu silnik jest suchutki. Co jakiś czas kontroluję ezektor, bo to pierwsza rzecz która jak się zatka to spowoduje gdzieś wyciek. Zresztą jak po wyłączeniu auta dalej będziesz mieć miękki pedał hamulca to znaczy że ezektor jest kaput.

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 01 lut 2009, 23:13

stasiuszef, odrazu po wylaczeniu ma byc twardy...? u mnie po wylaczeniu jest normalny tak jak podczas jazdy, musze go podpompowac pare razy zeby byl twardy
Bylo: ....duzo aut..:)

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 01 lut 2009, 23:33

No dokładnie tak jak mówisz ma być, jak kilka razy pompniesz to ma się zrobić twardy. Jeżeli się nie zrobi twardy, tylko będzie miękki jak podczas jazdy to ezektor = wymiana.

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 02 lut 2009, 07:51

Ja juz ezektorek wymienilem (kartke zaciaga pod korek jak odkurzacz:)). Z tymi wyciekami to mam juz mala teorie. Przy wymianie uszczelniaczy walkow zauwazylem ze uszczelka pod kapa z prawej strony (wymieniona na nowa 3 miechy temu) dosc mocno sie poci... Z tamtej tez strony wali mi na przewody doprowadzajace do zbiorniczka z plynem hydraulicznym, miedzy innymi oczywiscie :) Jeszcze za wczesnie bo 7 rano, ale tak za dwie godzinki pakuje sie do garazu i zaczynam inspekcje.
Stasiuszef wymieniales uszczelniacze za tylu silnika na walkach rozrzadu? Jaki tam jest dostep? Co trzeba rozebrac? :) Moze rowniez wymienie.. tak na wszelki wypadek hehe.

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 02 lut 2009, 09:31

misiak78 pisze:Jaki tam jest dostep?
Powiem Ci szczerze że ja tego nie wymieniałem tylko dałem to zrobić do warsztatu co zajmuje się tylko Audi,VW i Porsche. Jak się tego szefa zapytałem jaki tam jest dostęp to tylko się uśmiechnął i powiedział, że jest w cholerę roboty z tym. Osobiście nie mam pojęcia jak oni się do tego dostali, przecież tam wogóle nie ma miejsca. Trzeba wszystko porozbierać z tyłu żeby mieć wogóle jakieś pole manewru.Za samą robotę, czyli wymiana pod deklami i właśnie na tych wałkach z tyłu dałem 300 zł + 300 za uszczelki =600zł. JAk mi zaśpiewał cenę to mi się nogi ugięły.
usunieto !!

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 02 lut 2009, 13:07

stasiuszef pisze:
misiak78 pisze:Jaki tam jest dostep?
Powiem Ci szczerze że ja tego nie wymieniałem tylko dałem to zrobić do warsztatu co zajmuje się tylko Audi,VW i Porsche. Jak się tego szefa zapytałem jaki tam jest dostęp to tylko się uśmiechnął i powiedział, że jest w cholerę roboty z tym. Osobiście nie mam pojęcia jak oni się do tego dostali, przecież tam wogóle nie ma miejsca. Trzeba wszystko porozbierać z tyłu żeby mieć wogóle jakieś pole manewru.Za samą robotę, czyli wymiana pod deklami i właśnie na tych wałkach z tyłu dałem 300 zł + 300 za uszczelki =600zł. JAk mi zaśpiewał cenę to mi się nogi ugięły.
Wiec powiem tak Stasiuszef ceny za robote to nie zaspiewal ci za wysokiej, bo 300 zl w serwisie za tak czasochlonna naprawe jak sie wydaje to naprawde nic, ale za to przycial na uszczelniaczach. Z tego co mi wiadomo wszedzie dookola sa takie same rozmiarowo i jakosciowo wykonane uszczelniacze. Ja kupowalem je w serwisie za 15 funtow sztuke, to jest 75zl. Wiesz chyba w Polsce cena na te czesci powinna byc nizsza niz w Angli, a moze sie myle. Tak czy inaczej, ogolnie niezla cena.
Co do samego dostepu do nich to juz niedlugo podczepie kolejne fotostory jak juz sie tam dobiore :)).. no i wtedy sie dowiemy
Pozdro
PS: Nawiasem mowiac KAZDY mechanik ci powie ze z KAZDYM problemem jest KUPA roboty :)))

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 02 lut 2009, 14:25

...ano to wiadomo, napłakał się jak małe dziecko.

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 02 lut 2009, 16:11

stasiuszef, sprawdzilem trzy razy nacisne hamulec i twardy jak kamien. korek tez odkrecilem i czuc ze lekko ssie. kupilem nowy ezektor ale chyba niebede wymienial.. pozdro i dizeki
Bylo: ....duzo aut..:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


Akumulatory samochodowe Audi A6
Kalkulator OC hamulce