Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5]tiptronic-błąd 17125

Układ napędowy i skrzynie biegów
marcin82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 15 paź 2009, 11:04
Lokalizacja: Toruń/NL

[a6 c5]tiptronic-błąd 17125

Post autor: marcin82 » 01 lut 2011, 22:10

Panowie skrzynia zaczeła szaleć 2 dni temu najpierw poczułem przeciąganie na biegach a po dojsciu na 5 i wcisnieciu lekko gazu zaczeła szaleć i przełańczać z 5 na 4 około 2 razy,potem ciągła na 4 do około 3000 obrotów i przełaczyła na 5 tylko na 5 2600 obrotów i tylko 120km/h a wcześniej 120km/h przy 2200 a teraz stoi u mechanika i sprawdzaja stan oleju.Dzięki JAKOS78 I COLIN ZA POMOC jutro napize cos wiecej
fajnie mieć audi

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 02 lut 2011, 17:18

Bład 17125 to brak transmisji na sprzęgle-czyli conventer tu jest pies pogrzebany.

marcin82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 15 paź 2009, 11:04
Lokalizacja: Toruń/NL

Post autor: marcin82 » 02 lut 2011, 20:39

Tak wiem kolego,oleju brakował około 2 litry ale i dalej ciągnie na biegach i przeskakuje z 5 na 4 wiec nie mam wyjścia w piątek wyjazd do polski
fajnie mieć audi

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 03 lut 2011, 09:04

marcin82, wymiana oleju na ten błąd nic nie pomoże,
musisz niestety oddać skrzynie do dobrego warsztatu ASB,
bo konwerter do wymiany. :-|

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 05 lut 2013, 19:41

i jak kolego w tym temacie

stefan1981_25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: Woźniki, Śląskie

Post autor: stefan1981_25 » 20 lis 2014, 20:11

Witam,
podepnę się pod temat, ponieważ wyskoczył mi błąd :
17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred
P0741 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent
Przy jeździe w ogóle nie ma hamowania skrzynią. Tak gdybym wrzucił sobie luz.
Czy mam konwerter do wymiany ? Orientuję się ktoś jaka to kwota ? Kod skrzyni FLV.
Z góry dzięki za podpowiedzi.
1. Fiat 126p
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 20 lis 2014, 21:35

Ze 2k za konwerter i wrzucenie - nie wiem ile wezmą ale powiedzmy gdzieś 700-800, + olej - w 3,5k powinno się zamknąć.

stefan1981_25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: Woźniki, Śląskie

Post autor: stefan1981_25 » 21 lis 2014, 18:23

Znalazłem firmę która regeneruje konwertery, koszt średni bo tylko 750 zł. Czyli jeszcze ujdzie.
Plus wymiana oleju 600 zł bo pytałem się mechanika. Mam nadzieję że 1500 zł wystarczy na wszystko.
Firma regenerująca konwertery : http://midparts.com.pl/pl/c/cat/142
Pozdrawiam.
1. Fiat 126p
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 21 lis 2014, 20:10

Zrobisz jak chcesz, podałem Ci orientacyjną cenę nowego ZF'a :)
Midparts na pewno nie regeneruje sam, bo nie ma do tego warunków, komuś to wysyła/wywozi. 1500 - może być krótko - chyba że ktoś wyjmie i wrzuci skrzynię za 150 zł - a nie wydaje mi się - jest tam troszkę roboty :(
Druga sprawa - jak już będzie na zewnątrz, warto sprawdzić stan panewki pompy i samej pompy oleju - newralgiczne miejsce jeśli chodzi o 5HP19.

stefan1981_25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: Woźniki, Śląskie

Post autor: stefan1981_25 » 22 lis 2014, 20:33

Jeszcze jedno pytanie. Ile taki konwerter wytrzyma zanim się rozsypie czy co tam może się z nim stać. Mam w grudniu do zrobienia 1200 km do PL i nie wiem czy nie stanę gdzieś po drodze.
Pozdrawiam.
1. Fiat 126p
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 22 lis 2014, 21:18

Z tą regenracją konwertera to jak w totka. Jak zrobią dobrze to tylko się cieszyć. Ja osobiście przy zmianie skrzyni zdecydowałem się na założenie sprawnego używanego ori z takiego samego auta. Nie czytałem opinii o regenracji tylko udałem się do osoby trudniącej się tym fachem. Otwarcie mi powiedział, że nie ma 100% gwarancji, że regenrowany pojeździ 1000....10000...50000km.

Polecam zajechać do warsztatu co się zajmuje automatami i u nich dokładnie sprawdzić co umarło.

Nie polecam takiej trasy na niesprawnym układzie przeniesienia napędu. Może paść całkowicie w nieznanym dla Ciebie momencie i koszty naprawy mogą sięgnąć...wymiany całej skrzyni z konwerterem włącznie.

Zagór pisze:newralgiczne miejsce jeśli chodzi o 5HP19
Z tego co wiem, skrzynie w ASNach to 5HP24a - nie są najtańsze w naprawie ze względu na nowszy sterownik.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 22 lis 2014, 22:54

Niestety na 100% siedzi tam 5HP19 :( 5hp24 można spotkać tylko w 8-mio cylindrowcach.
Dlatego też, buda od modeli V8 jest inna, nie tylko ze względu na poszerzone body, ale i wielki dzwon tunelu - żeby zmieścić to bydle :)

[ Dodano: 2014-11-22, 22:54 ]
Skoro już wali błędami - ja bym się nie odważył ruszać w taką podróż, z drugiej strony jak mniemam, nie masz wyjścia - bo naprawa gdzieś tam, to będzie kosztowała tyle co dwa auta w PL ;)

Jest szansa, że jadąc równo, nie szarpiąc, lekko operując gazem, raczej wolniej niż szybciej - dojedziesz, a jak staniesz - laweta :(

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 23 lis 2014, 20:10

:)
Ostatnio zmieniony 01 gru 2017, 20:45 przez bloku, łącznie zmieniany 1 raz.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

stefan1981_25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: Woźniki, Śląskie

Post autor: stefan1981_25 » 23 lis 2014, 20:18

W sumie nie wiem jak długo jeżdżę na niesprawnym konwerterze. Ostatnio kupiłem sobie kabelek i tak wywaliło mi błąd i zacząłem czytać o tym. Teraz jestem pewny że jak puszczę nogę z gazu auto nie hamuje silnikiem w ogóle. A 2 miesiące temu byłem w PL i zrobiłem spokojnie 3 tyś km.
Tak więc na spokojnie muszę dojechać do PL. W grudniu będę szukał części. Może ktoś ma taki konwerter do sprzedania z Was ?
Pozdrawiam.
1. Fiat 126p
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 23 lis 2014, 21:47

bloku pisze:
Zagór pisze:Niestety na 100% siedzi tam 5HP19 5hp24 można spotkać tylko w 8-mio cylindrowcach.
W takim wypadku jak wytłumaczysz fakt iż już dwóch sztukach z końca 2002 roku siedziały 5HP24a? (pytam z czystej ciekaowści)
Bzdety kolego wypisujesz :( i tyle powiem :)
http://www.zf.com/media/media/document/ ... 5HP24A.pdf

Widzisz gdzieś tam A6 C5 3.0 - bo ja tylko widzę V8 w A6 i A8.

A tu za to jest http://www.zf.com/media/media/document/ ... P19FLA.pdf

Jak również jako wyjątek olek C5 z V8 - tam wpakowali też po taniości 5HP19 :( i ograniczyli KM i Nm, żeby skrzynia jakoś przeżyła :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga